Nie jesteś zalogowany na forum.
Strony: 1
Wysyłam poprzez sieć zestaw dokumentów i zostaje on przyjęty. Wysyłam kilka zestawów miesięcznie i praktycznie bardzo często pojawia się ten problem. Niekiedy potwierdzenie jest od razu, a niekiedy trzeba czekać kilka godzin lub więcej - myślę że wyłączają sytem przetwarzania informacji czy cuś. Ale często przy próbie sprawdzenia czy potwierdzenie jest, wyskakuje okno "Pobieranie potwierdzenia" czy jakoś tak - i czekaj do końca świata. Myślę, że serwer wtedy jest wyłączony lub nie odpowiada, a Płatnik po prostu się wiesza i jedynym sposobem jest jego zamknięcie siłowe (w men. procesów) co powoduje po ponownym uruchomieniu blokadę dostępu do bazy danych tego płatnika itd. Co najlepsze po zamknięciu programu i uruchomieniu go ponownie, ominięciu blokady możemy próbować pobierać potwierdzenie aż do śmierci nawet jeśli serwer już działa - pomaga wtedy jedynie restart komputera.
Jeżeli ktoś się z tym spotkał, niech pisze.Dzięki.
Spotkać się z tym jak najbardziej spotkałam (i to wielokrotnie) ale niestety nie mam zadnego pomysłu co z tym zrobić... Chętnie usłyszałabym jakąś dobrą radę.
jlgbu dtgx masbktzy zyevw xwjfes btko psic
Strony: 1
[ Wygenerowano w 0.823 sekund, wykonano 7 zapytań - Pamięć użyta: 553.2 kB (Maksimum: 1.22 MB) ]