Nie jesteś zalogowany na forum.
Strony: 1
Witam, mam następujące pytanie, otóż podczas sporządzania dokumentów do wysyłki po weryfikacji pojawia mi się komunikat " Niepoprawny format daty..." Związane jest to z nadejściem nowego roku (wysyłkę przygotowuję dziś tj. 01.01.2011. po zmianie daty na dzień 31.12.2010r. problem znika... z tąd moje pytanie... Czy ktoś zetknął już się z tym problemem? Jak pozbyć się tego błędu... i jeszcze jedno czy można wysłać dokumenty z miesiąca np. grudnia z datą 31.12? Podobno rozliczenia można dokonać dopiero w nowym miesiącu... to tyle w miarę możliwości proszę o szybką odpowiedź pozdrawiam:)
Bardzo ciekawy problem. Nikt inny nam go nie zgłaszał, więc trudno mi cokolwiek powiedzieć. Jutro będę wysyłał dokumenty, więc przetestuję jak jest u nas.
Co do wysyłki "z grudnia" - nie słyszałem o jakichkolwiek problemach z tym związanych, jeśli nie wysłałeś 31-ego to wydaje mi się, że logicznym jest wysyłka w najbliższym możliwym terminie, a że data dokumentu jest 31 to już trudno. Zaznaczam jednak, że księgowym, ani pracownikiem ZUS nie jestem.
Offline
Witam, mam taki sam problem, z tym że pojawia mi się już na etapie weryfikacji dokumentów. Pokazuje się błąd 60006201 Niepoprawny format daty. Gdy zmieniam na datę z zeszłego roku, np. 31.12.2010 weryfikacji kończy się bezbłędnie, natomiast po wprowadzeniu jakiejkolwiek daty z nowego roku, np. 10.01.2011 pojawia się błąd. Czy ktoś zetknął się z takim problemem lub wie, co może być przyczyną ?
mam ten sam problem
Witam
Mam ten sam problem i w ustawieniach regionalnych daty windows xp nic nie jest po zmieniane
o co chodzi
i czy ktoś pomoże - przeciez termin sie zbliza )))
z góry dzieki
A może należy w Panelu Sterowania zminić format daty na rrrr-mm-dd?
A jaką macie wersję programu Płatnika? Może nieaktualną?
Witam. Ten sam problem w 5 miejscach. Ma ktoś może rozwiązanie ?
witam. mam ten sam problem. bardzo proszę o pomoc
z góry dziękuję
Użytkownika z tym problemem, który chciałby z nami zrobić sesję zdalną proszę o kontakt - tel. 32 246-94-94. Możemy spróbować sprawdzić o co chodzi.
Offline
zainstalujcie najnowsza wersje platnika, tam juz nie ma tego bledu
czy ktoś sprawdzał czy na nowej wersji śmiga już ok? pozdrawiam
TAK - wgranie najaktualniejszej wersji Płatnika likwiduje problem
Strony: 1
[ Wygenerowano w 0.020 sekund, wykonano 7 zapytań - Pamięć użyta: 532.34 kB (Maksimum: 533.2 kB) ]