Nie jesteś zalogowany na forum.
W nowej wersji Płatnika pokazuje się komunikat o występowaniu w bazie dwóch kartotek o tym samym numerze PESEL. Chodzi o małżeństwo zatrudnione w naszym zakładzie pracy od ponad dwóch lat. Podane w Płatniku ich numery PESEL oraz NIP nie są jednak identyczne, a komunikat w dalszym ciągu się pojawia. Proszę o wskazówkę, jak rozwiązać zaistniały problem.
moze wart sprawdzic ich kartoteki co maja w historii czy kiedys nie mialy wprowadzonech tych samych identyfikatorow np maz zony albo zona meza?
W tym właśnie problem, bo wszystko jest dobrze w kartotekach ubezpieczeniowych jest wszystko OK
W kartotece pewnie jest wszystko OK, ale w historii jakiegoś pracownika masz identyfikatory innego pracownika, np; po błędnym połączeniu kartotek. Dlatego masz ten błąd.
Historia, to taka zakładka po otwarciu kartoteki ubezpieczonego.
Witam
mam problem z łączeniem kartotek, podczas procesu pojawia sie pierwsze okienko w ktorym nie mozna nic zrobic bo jest zle wyswietlane i nie widac przyciskow. trudno jest przebrnac przez ta procedure na slepo . Okienka nie da sie rozciagnac. Wersja platnika to 8.01.001, program instalowany na win xp sp2, najnowsza java, w pelni sprawne sterowniki do grafiki. Ponizej wklejam link ze zrzutem ekranu.
bede wdziczny za pomoc
pozdrawiam
images36.fotosik.pl/185/b2348ad655f57b6emed.jpg
trzeba dopisac przed adresem h t t p : / /
Masz najprawdopodobniej w zaawansowanych opcjach ekranu ustawione rozdzielczość DPI na 120, zmień na 96.
[ Wygenerowano w 0.048 sekund, wykonano 11 zapytań - Pamięć użyta: 562.54 kB (Maksimum: 1.34 MB) ]