Nie jesteś zalogowany na forum.

Płatnik Forum

Największe forum Płatników. Porozmawiajmy o systemach Płatnik, e-Deklaracje i JPK (Jednolity Plik Kontrolny)

#1 2010-02-25 09:40:19

Mochucki
Gość

"znikneła" osoba z rejestru ubezpieczonych

Witam
Problem jak w temacie księgowa zauważyła jeszcze przed instalacją ver. 8 płatnika. W dzienniku operacji nie ma informacji że dane osoby XYZ były usuwane, zmieniane lub łączone w rejestrze. Nie ma też żadnych filtrów ograniczających wyświetlanie rejestru, sprawdziłem też historię wszystkich zarejestrowanych w poszukiwaniu tej osoby - bez sukcesu. Jednakże w comiesięcznym RCA ta osoba figuruje !. Płatnik pracuje w systemie XP Prof z bazą Accessa. Dziękuję z góry za wszelką pomoc

#2 2010-02-25 12:11:10

MMM
Gość

Odp: "znikneła" osoba z rejestru ubezpieczonych

a NIE BYLY LACZONE KARTOTEKI?MOZE BLEDNIE ZOSTALY POLACZONA Z INNA?

#3 2010-02-25 12:15:14

MMM
Gość

Odp: "znikneła" osoba z rejestru ubezpieczonych

mozna wejsc w ten raport RCA tej osoby i menu Narzędzia wybrac pokaz kartoteke ubezpieczonego i zobaczyc wtedy czy to ta osoba i sprawdzic identyfikatory

#4 2010-02-25 13:40:52

Mochucki
Gość

Odp: "znikneła" osoba z rejestru ubezpieczonych

Dzięki MMM za naprowadzenie na trop. Przejrzałem ostatni RCA co nakierowało mnie na kartotekę osoby z rejestru ubezpieczonych w której w historii figuruje "zaginiona" osoba. Teraz mam pytanie jak przywrócić rejestr ubezpieczonych i kartotekę, do stanu poprawnego ?

#5 2010-02-26 10:33:47

Pomocnik Platnika
Administrator Strony

Odp: "znikneła" osoba z rejestru ubezpieczonych

Jeśli to jednostkowy przypadek i chciałbyś poradzić sobie sam to zadzwoń na infolinię Płatnika - przysyłają odpowiednie skrypty. Jesli jednak ludzi jest więcej to zapraszam do kontaktu telefonicznego do mnie (dział "Kontakt" tej strony). Ratowaliśmy już Klienta u którego te skrypty przysłane przez infolinię Płatnika zrobiły taki delikatnie mówiąc nieporządek, ze szkoda gadać.

Offline

#6 2010-02-26 12:05:08

Mochucki
Gość

Odp: "znikneła" osoba z rejestru ubezpieczonych

Witam
Myślę że dam sobie radę z pomocą infolinii lub bez. Spróbuję założyć nową bazę zasilić inicjalne ze starej bazy bieżącym zestawem dokumentów. Zobaczymy co z tego wyjdzie. Co do infolinii płatnika to niczego w rodzaju skryptów naprawiających rejestr jako pomocy w rozwiązaniu problemu nie zaproponowano. Przetestuje ich skrypty na kopii bazy (jeśli mi zechcą wysłać).

,
[Bot] ClaudeBot

Stopka

Forum oparte na FluxBB

[ Wygenerowano w 0.012 sekund, wykonano 7 zapytań - Pamięć użyta: 519.51 kB (Maksimum: 527.47 kB) ]