Nie jesteś zalogowany na forum.
Witam
W kilku rejestrach ubezpieczonych (w kilku firmach) omyłkowo wpisano kiedyś dwa razy tę samą osobę wraz z identyfikatorami PESEL i NIP i do wersji Płatnika 7 to nie przeszkadzało. Dla wersji 8 to przeszkadza i podczas wysyłania raportów pojawia się komunikat mówiący, ze są niezgodne identyfikatory dla tej osoby podwójnie ujętej a raport posiada błędy.
Aby tę zbędną pozycję usunąć z rejestru ubezpieczonych program domaga się usunięcia najpierw wszystkich dokumentów, które znajdują się w bazie . Zrobiłem archiwum i chciałem usunąć dokumenty jednak pojawił się inny komunikat mówiący, ze nie można usunąć niektórych dokumentów, mimo, że nie zachodzą okoliczności zawarte w komunikacie.
Jak można te pozycje usunąć
Pozdrawiam
NARZĘDZIA - ŁĄCZ KARTOTEKI UBEZPIECZONEGO
Mam dikładnie ten sam problem!
Pomocy!
Krzysztof
Nalezy połaczyć kartoteki ubezpieczonych.
[ Wygenerowano w 0.045 sekund, wykonano 9 zapytań - Pamięć użyta: 562.31 kB (Maksimum: 1.34 MB) ]