Nie jesteś zalogowany na forum.
Witam,
Po zaktualizowaniu płatnika do wersji 8, pokazałem mi się błąd którego przy poprzedniej wersji nie było. Mianowicie, jak w każdej firmie są panie które są zatrudniane z nazwiskiem rodowym, później wychodzą one za mąż i przyjmują nazwisko męża. Oczywiście jest wprowadzona odpowiednia korekta i w rejestrze ubezpieczonych występuję jedna pani ale z dwoma nazwiskami i z jednym numerem PESEL. Jak już wspomniałem we wcześniejszej wersji płatnika nie było żadnych problemów, po aktualizacji coś się namieszało. W jaki sposób mogę się z tym uporać?
NARZĘDZIA - ŁĄCZ KARTOTEKI UBEZPIECZONEGO
Ciekawe co będzie jak dla nazwiska rodowego będziemy musieli zrobić korektę???
A jeśli obcokrajowiec nie ma identyfikatora PESEL w kartotece ubezpieczonego też nie ma info ze to obcokrajowiec... ma tylko paszport.
Jak obcokrajowiec nie ma numeru pesel, wpisujesz numer paszportu i wybierasz obywatelstwo (inne niż polskie oczywiście).
Sorki zadałem pytanie a byłem w starym płatniku w nowym jak najbardziej jest obywatelstwo. A są jakieś sposoby aby hurtem wszystkim obcokrajowcom dać pierwsze lepsze z listy obywatelstwo? Mam w bazie ponad 1,5tyś obcokrajowców i trochę czasu by mi to zajęło... :-(
Możemy to zrobić od strony bazy danych pisząc odpowiednie skrytpty - prosze o kontakt telefoniczny tel. 32 246-94-94.
Offline
Witam, dodałem obcokrajowcowi numer NIP (wcześniej posiadał tylko paszport i obywatelstwo) i przy wczytywaniu dokumentów RCA z identyfikatorem NIP mam już problem ze raporty są odrzucone bo nie posiadają minimum identyfikacyjnego...
[ Wygenerowano w 0.017 sekund, wykonano 8 zapytań - Pamięć użyta: 524.45 kB (Maksimum: 525.31 kB) ]