Nie jesteś zalogowany na forum.
Strony: 1
Witam,
16.09.09 Wysłałem do ZUS dokumenty dla 30 Firm.
Dla 2 firm dostałem taką informację:
"
deszyfracja przesyłki niemożliwa .Opis: w wysłanej przesyłce wystąpił błąd uniemożliwiający odczyt. Może to wynikać z fizycznego uszkodzenia przesyłki przesłanej do zus."
Zaraz po wysłaniu przesyłka potwierdzona ,ale nieprzyjęta do ZUS.
Chciałem ponowić dokumenty ale muszę je robić ponownie bo już są nieaktywne i nie wiem czy się nie powielą. Pani w ZUS nie wie też nic na ten temat.
Na infolinię Płatnika nie mogę się dodzwonić.
Problem wystąpił tylko (na razie) raz.
Proszę o pomoc co należy zrobić?
Czy ktoś miał podobną sytuację ?
www.zus.pl/default.asp?p=1&id=1&idk=1248
1. tworzysz kopię dokumntów
2. (niby) wysłane zestawy usuwasz poprzez przeniesienie do archiwum
3. Tworzysz ze zrobionych wcześniej kopii dok. zestawy
4. wysyłasz.
Strony: 1
[ Wygenerowano w 0.041 sekund, wykonano 12 zapytań - Pamięć użyta: 554.8 kB (Maksimum: 1.34 MB) ]