Nie jesteś zalogowany na forum.

Płatnik Forum

Największe forum Płatników. Porozmawiajmy o systemach Płatnik, e-Deklaracje i JPK (Jednolity Plik Kontrolny)

#1 2009-09-24 09:17:13

Mirek
Gość

"deszyfracja przesyłki niemożliwa"

Witam,

16.09.09 Wysłałem do ZUS dokumenty dla 30 Firm.
Dla 2 firm dostałem taką informację:
"
deszyfracja przesyłki niemożliwa .Opis: w wysłanej przesyłce wystąpił błąd uniemożliwiający odczyt. Może to wynikać z fizycznego uszkodzenia przesyłki przesłanej do zus."

Zaraz po wysłaniu przesyłka potwierdzona ,ale nieprzyjęta  do ZUS.

Chciałem ponowić dokumenty ale muszę je robić ponownie bo już są nieaktywne i nie wiem czy się nie powielą. Pani  w ZUS nie wie też nic na ten temat.

Na infolinię Płatnika nie mogę się dodzwonić.

Problem wystąpił tylko (na razie) raz.

Proszę o pomoc co należy zrobić?

Czy ktoś miał podobną sytuację ?

#2 2009-09-24 13:52:28

osZUSt
Gość

Odp: "deszyfracja przesyłki niemożliwa"

www.zus.pl/default.asp?p=1&id=1&idk=1248

1. tworzysz kopię dokumntów
2. (niby) wysłane zestawy usuwasz poprzez przeniesienie do archiwum
3. Tworzysz ze zrobionych wcześniej kopii dok. zestawy
4. wysyłasz.

,
[Bot] ClaudeBot

Stopka

Forum oparte na FluxBB

[ Wygenerowano w 0.041 sekund, wykonano 12 zapytań - Pamięć użyta: 554.8 kB (Maksimum: 1.34 MB) ]