Nie jesteś zalogowany na forum.
Strony: 1
Zakupiłam program WF-KaPeR dla Windows by prowadziić książkę przychodów i rozchodów. W jaki sposób po sporządzeniu listy plac przenieść składki ubezpieczeń społecznych do PŁATNIKA .Jaką należy wykonać kolejną czynnośc by sporządzić RCA i DRA za dany miesiąc oraz następne miesiące.Po sporządzeniu RCA i DRA jaknależy wydrukować by nie było napisu ROBOCZY ponieważ nie mam obowiązku wysyłania drogą internetową/zatrudniam 2 osoby,nie posiadam certyfikatu.
Drugą sprawą jest; jak nanosić do rejestruzakupu VAT/jestem vatowcem/ zakupy towarówi i koszty, które służą częściowo sprzedaży zwolnionej.
Za udzielenie odpowiedzi serdecznie dziękuję.
Nie znam programu WF-KaPeR, więc odpiwiem ci tylko na jedno pytanie;
Żeby nie było napisu ROBOCZY trzeba w Płatniku w PRZEKAZ - USTAWIENIA PRZEKAZU zmienić wysyłką na WYDRUK. Dodać dokumenty do ZESTAWU i WYSŁAĆ (wyśle się na drukarkę) z napisem DO ZUS.
Jelsi chodzi o współpracę WF-KaPeR z Płatnikiem jest to na tyle specyficzna sprawa, że odpowiedzi na pewno trzeba szukac w podręczniku do WF-KaPeR lub ich pomocy technicznej.
Może jednak czyta nas jakiś autoryzowany przedstawiciel Wa-Pro i odpowie?
Offline
Strony: 1
[ Wygenerowano w 0.039 sekund, wykonano 9 zapytań - Pamięć użyta: 558.42 kB (Maksimum: 1.34 MB) ]