Nie jesteś zalogowany na forum.
Strony: 1
Mam problem z praca Płatnika podczas weryfikacji zestawu poziom postepu staje na jakis 80% i nic sie nie dzieje nie weryfikuje dalej?baza pełna?czym moze to byc spowodowane?jak temu zaradzić?z góry dziękuje za pomoc
Można spróbować zrobić optymalizację bazy danych. ADMINISTRACJA - USTAWIENIA BAZY DANYCH.
to nic nie daje
Baza access? jak wielkość? czy SQL?
sql około 2Gb
Sprawdziłbym jeszcze czy jest to problem związany z bazą czy stanowiskiem roboczym. Jeśli masz drugi komputer zainstaluj Płatnika na nim, podłącz bazę i sprawdź czy tam weryfikacja przejdzie. Jeśli tak - przyczyny tzreba szukać na pierwszym komputerze, a nie w bazie danych.
Offline
Mam podobny problem.
Niestety optymalizacja bazy nic nie daje [baza ok 700MB na sql umieszczona na serwerze 10GB RAM'u Intel Xeon 5667]
Nawet uruchomienie programu Płatnika na serwerze i na nim próba weryfikacji kończy się takim samym objawem. Również przeniesienie bazy na jakiś inny komputer [4GB RAM'u Intel Core 2 Duo] kończy się tym samym.
Witam, czy problem z weryfikacją zestawu dotyczy WYŁĄCZNIE tego jednego zestawu w bazie ? Czy jest możliwa weryfikacja innych zestawów istniejących w tej bazie SQL ? Proszę również dla ewentualnego wyeliminowania
Witam, czy problem z weryfikacją zestawu dotyczy WYŁĄCZNIE tego jednego zestawu w bazie ? Czy jest możliwa weryfikacja innych zestawów istniejących w tej bazie SQL ? Proszę również dla ewentualnego wyeliminowania problemu z bazą stworzyć nową bazę, tam stworzyć zestaw i spróbować go zweryfikować. Wówczas okaże się, czy problem tkwi w samej bazie SQL czy też posypały się mechanizmy weryfikacji w Programie Płatnik.
Strony: 1
[ Wygenerowano w 0.034 sekund, wykonano 9 zapytań - Pamięć użyta: 566.89 kB (Maksimum: 1.34 MB) ]