Nie jesteś zalogowany na forum.
Witam!
Mam pytanie o polaczenie 2 baz accesowych z 2 roznych komputerow pracujacych do tej pory niezaleznie. Na jednym byly robione dokumenty typowo kadrowe (zgloszenia, wyrejestrowania itp ZUA, ZCA itd.) na drugim tylko placowe (DRA i inne).
Jak najprosciej polaczyc te 2 bazy?
Jak sie zachowa program majac te same osoby wpisane w jednej i drugiej bazie a rozniace sie danymi? Np. jedna osoba ma w jednej bazie wypelnione pole z dowodem osobistym a w drugiej bazie jest to pole puste albo ma inny numer dowodu? Czy program zostawi w takich przypadkach 2 wpisy o danej osobie czy bedzie je w jakis sposob laczyl (wg jakiego klucza i co sie stanie z danymi zdublowanymi a rozniacymi sie (2 rozne nr dowodu itp.))?
Podlaczam sie do pytania, zywo mnie to interesuje !
pozdrawiam
Slec
Krótka odpowiedź:
Niestety muszę odpowiedzieć w sposób taki - wykonujemy takie usługi odpłatnie, zapraszam do kontaktu na nr telefonu 32 246-94-94.
Dłuższa odpowiedź:
Trzeba połączyć obie bazy tak żeby dane zachowały spójność. Może to zrobić tylko programista, który zna dokładnie strukturę bazy Płatnika i ma kilka - kilkanaście godzin czasu (a za pierwszym razem pewnie z kilkadziesiąt, zależnie od ilości danych). Bardzo łatwo "coś przeoczyć" i wtedy np. pod nagłówek dokumentu z września 2009 podepnie się pracowników przykładowo z września 2008.
Pracowników najlepiej pozostawić jednak zdublowanych. Jesli nie ma ich dużo to można łączyć je ręcznie opcją "połącz kartoteki ubezpieczonego" w Płatniku (czy jakoś tak, cytuję z pamięci) i wtedy ręcznie wybieramy którego pozostawimy w spisie, a którego nie.
Offline
[ Wygenerowano w 0.033 sekund, wykonano 8 zapytań - Pamięć użyta: 562.55 kB (Maksimum: 1.34 MB) ]