Nie jesteś zalogowany na forum.

Płatnik Forum

Największe forum Płatników. Porozmawiajmy o systemach Płatnik, e-Deklaracje i JPK (Jednolity Plik Kontrolny)

#1 2009-01-12 11:46:19

tissot
Gość

Brak ważnego certyfikatu płatnik/użytkownik

proszeę o pomoc!!! co może być przyczyną kominikatu przy wysyłce zestawu: "Brak ważnego certyfikatu płatnik/użytkownik"?? Najnowsze certyfikaty CA-ZEW 33 i CA-NAD 31 sa zarejestrowane!!!???

#2 2009-01-12 11:57:05

osZUSt
Gość

Odp: Brak ważnego certyfikatu płatnik/użytkownik

Certyfikaty CA-ZEW i CA-NAD to nie certyfikaty płatnika/użytkownika.
Prawdopodobni skończyła się ważność Twojego certyfikatu. Sprawdź na liście w Programie Płatnika do kiedy masz ważny certyfikat (Typ - Płatnik lub Osobisty)

,
[Bot] ClaudeBot

Stopka

Forum oparte na FluxBB

[ Wygenerowano w 0.047 sekund, wykonano 8 zapytań - Pamięć użyta: 554.33 kB (Maksimum: 1.34 MB) ]