Nie jesteś zalogowany na forum.

Płatnik Forum

Największe forum Płatników. Porozmawiajmy o systemach Płatnik, e-Deklaracje i JPK (Jednolity Plik Kontrolny)

#1 2009-01-09 11:38:34

Elde
Gość

Nie można połączyć się z żadnym znanym serwerem....

Nie można połączyć się z żadnym znanym serwerem do obsługi dokumentów ubezpieczeniowych - taki komunikat wyskakuje mi przy próbie wysyłki zestawu podpisanego przy użyciu karty. Zestaw jest zweryfikowany prawidłowo, nastepnie podspiany jest również w porządku a w ostatnim kroku przy samej wysyłce wyrzuca komunikat jak podałem wyżej. O co może chodzic?

#2 2009-01-09 12:02:14

cola79
Gość

Odp: Nie można połączyć się z żadnym znanym serwerem....

Przejrzyj dwa/trzy poniższe wątki to będziesz wiedział.

#3 2009-01-09 12:27:33

Elde
Gość

Odp: Nie można połączyć się z żadnym znanym serwerem....

Po przeglądnięciu postów wydaje się, że wszystkie ustawienia mam raczej prawidłowe. Zaznaczone są : EWD,
wysyłka automatyczna,
zaznaczony box mówiący o tym ze do komunikacji bedzie używany cert. kwalifikowany.
Certyfikat kwalifikowany został w Płatniku zarejestrowany, listy CRL ściągnięte są również.
W czym może zatem leżeć problem?

#4 2009-01-09 12:44:39

osZUSt
Gość

Odp: Nie można połączyć się z żadnym znanym serwerem....

Aż dziwne że nie wyczytałeś że potrzeba dwóch nowych certyfikatów (31 i 33), temat wałkowany do dwóch dni.
Na stronie www.zus.pl (na czerwono) oraz www.cc.unet.pl masz stosowny komunikat.

#5 2009-01-09 13:25:52

Elde
Gość

Odp: Nie można połączyć się z żadnym znanym serwerem....

Dzięki za pomoc. Już działa po sciagnieciu w/w certyfikatow.

#6 2009-03-27 17:23:58

nat
Gość

Odp: Nie można połączyć się z żadnym znanym serwerem....

a u mnie mimo to nie działa!!! wszysto odznaczone jak powinno być no i własnie ściagnełam te certyfikaty ale przy wysyłce komunikat nadal ten sam. załamać sie idzie sad

#7 2009-04-09 08:18:42

Jan
Gość

Odp: Nie można połączyć się z żadnym znanym serwerem....

Mam to samo, na cztery zestawy - 3 się potwierdziły, przy potwierdzaniu jednego dalej się upiera że Nie można połączyć się z żadnym znanym serwerem do obsługi dokumentów ubezpieczeniowych - co to może być  ???

#8 2009-07-20 14:08:37

jk
Gość

Odp: Nie można połączyć się z żadnym znanym serwerem....

U mnie można wysyłać dokumenty podpisane podpisem elektronicznym, ale nie można ich potwierdzić, bo pojawia się znany skądinąd komunikat: "Nie można połączyć się z żadnym znanym serwerem do obsługi dokumentów ubezpieczeniowych". Wszystkie możliwe certyfikaty są zainstalowane - 31 i 33 oczywiście też. Zawartość tabel w bazie przeglądana pod Accessem wygląda normalnie. Po przełączeniu Płatnika na inną bazę (*.mdb) wszystko jest OK... Czy ktoś zetknął się z takim problemem ??

#9 2009-07-22 12:14:25

Pomocnik Platnika
Administrator Strony

Odp: Nie można połączyć się z żadnym znanym serwerem....

Problemem (najprawdopodobniej) są nieaktualne listy CRL. Najczęściej pomaga:
Przekaz elektroniczny - Listy CRL -  prawy przycisk myszy - Pobierz i rejestruj.
Niestety, to co wyrabiają czasami firmy certyfikujące jest delikatnie mówiąc czasami denerwujące. Wczoraj na przykład w okolicach południa automatycznie pobierane listy CA-NAD i CA-ZEW Unizeto nie były JESZCZE ważne, co skutecznie uniemożliwiało wysyłkę zestawów. Nie wiem jak długo to trwało, wieczorem wszystko poszło bez problemu.

Offline

,
[Bot] ClaudeBot

Stopka

Forum oparte na FluxBB

[ Wygenerowano w 0.014 sekund, wykonano 7 zapytań - Pamięć użyta: 528.76 kB (Maksimum: 529.55 kB) ]