Nie jesteś zalogowany na forum.
Witam. Po wizycie Pana z Krajowej Izby Rozliczeniowej i instalacji Certyfikatu Kwalifikowanego u znajomej wystąpił problem z importem dokumentów z zewnętrznego systemu płacowego. dokładnie w drugim kroku importu wyskakuje okno z komunikatem:
"Nie można rozpocząć importu dokumentów ubezpieczeniowych.
Użytkownik 'Administrator' na komputerze 'xxx' musi zakończyć pracę z programem.
Aktualnie zasób jest zablokowany przez:
Użytkownik: 'Administrator' na komputerze 'xxx'."
Program Płatnik jest zainstalowany tylko na jednym komputerze i nigdy nie pracował w sieci.
Zasoby programu również nie są udostępnione.
System operacyjny to Windows 2000 Professional.
Pozdrawiam - Jarek - Jaromkoz
Prowdopodobnie zrobiony był restart kompa z otwartym w tle programem płatnik, program został zamknięty przez Manadżer Zadań, brak prądu, itp.
Zaloguj się jako administrator i wykonaj OPTYMALIZACJĘ bazy danych.
Optymalizacja była robiona. Nawet próbowałem robić fikcyjną firmę i przelogować się. W obu przypadkach dalej występuje blokada.
Zastanawiam się jeszcze czy może migracja danych z bazy MS Access do bazy MS Access może coś pomóc.
Spróbować możesz, ale pewnie ci przewali tablice w tablice a blokada i tak zostanie.
Pozostaje jeszcze Access i tablica BLOKADA, tam pewnie został jakiś wpis.
Ewentualnie jeszcze Narzędzie JetCOMP
www.support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;PL;273956
[ Wygenerowano w 0.035 sekund, wykonano 7 zapytań - Pamięć użyta: 562.98 kB (Maksimum: 1.34 MB) ]