Nie jesteś zalogowany na forum.

Płatnik Forum

Największe forum Płatników. Porozmawiajmy o systemach Płatnik, e-Deklaracje i JPK (Jednolity Plik Kontrolny)

#1 2008-07-31 14:27:25

Piotr Iwaniuk
Gość

Nie udało się uruchomić mechanizmu kontrolnego

Witam,
Może ktoś miał doczynienia z komunikatem pojawiajacym się zaraz po zalogowaniu do Płatnika w wersji 7.03.001. Nie było problemu ale naglę się pojawil i nie wiadomo z czym to ugryźś. Może miał ktoś podobny problem i popdpowie jak go rozwiązac, na razie nie myślę o przeinstalowaniu, choć czasem wydaje mi się że to może będzie słuszne rozwiązanie.
Z góry dziekuję za odzew.
Pozdrawiam
Piotr Iwaniuk

#2 2008-12-14 19:02:28

Sky
Gość

Odp: Nie udało się uruchomić mechanizmu kontrolnego

Mam identyczny problem z tą samą wersją płatnika tylko u mnie pojawił się po reinstalacji systemu (płatnik został na drugim dysku, wszystkie wpisy z rejestru przeniesione do nowego windowsa). Jakieś pomysły jak zlikwidować ten komunikat bez reinstalki płatnika?

#3 2009-01-08 12:25:36

MarioR
Gość

Odp: Nie udało się uruchomić mechanizmu kontrolnego

Tak miałem coś takiego. Była to wina profilu konkretnego użytkownika. Nie wiem co konkretnie ponieważ potraktowałem Płatnika YourUninstaller'em aby dogłębniej odinstalować Płatnika 7.03.001 a następnie po restarcie komputera jeszcze ręcznie wyciąłem klucze w rejestrze, które wskazywały na katalog ...\Płatnik i w którym występowały nazwy dll-ek w nim występujących.
Po ponownej instalacji Płatnika problem zniknął.

#4 2009-02-18 14:30:36

mborow
Gość

Odp: Nie udało się uruchomić mechanizmu kontrolnego

Problem jest z uprawnienia użytkownika do kluczy rejestru. Występuje on również podczas instalacji Internet Explorer 7.0 na Windows XP Home. Rozwiązanie problemu jest opisane na stronie h_t_t_p://support.microsoft.com/kb/917925 (skasuj znaki "_"!!!) w części "Metoda D: Zresetowanie uprawnień do wszelkich niezapisywalnych podkluczy rejestru". U mnie po wykonaniu punktów z części "Metoda D" i następnie po odinstalowaniu i zainstalowaniu ponownym Płatnika, problem przestał występować.

#5 2010-01-13 09:48:14

DG
Gość

Odp: Nie udało się uruchomić mechanizmu kontrolnego

Komunikat pojawia się również gdy na komputerze jest więcej niż jeden administrator i program jest uruchamiany na koncie nie-pierwotnego admina (konta na którym został system zainstalowany). Komunikat pojawia pomimo, że Płatnik został zainstalowany przy użyciu konta innego niż pierwotnego administratora (i użytkowany na tym koncie).

Błędów w działaniu programu przy pojawiającym się komunikacie "nie udało się uruchomić mechanizmu kontrolnego" - nie stwierdzono...

Z pozdrowieniami,
DG

,
[Bot] ClaudeBot

Stopka

Forum oparte na FluxBB

[ Wygenerowano w 0.038 sekund, wykonano 7 zapytań - Pamięć użyta: 562.46 kB (Maksimum: 1.34 MB) ]