Nie jesteś zalogowany na forum.

Płatnik Forum

Największe forum Płatników. Porozmawiajmy o systemach Płatnik, e-Deklaracje i JPK (Jednolity Plik Kontrolny)

#1 2008-01-24 15:56:20

problem z wyslaniem zest
Gość

problem z wyslaniem zestawu

Witam,

Po aktualizacji płatnika do wersji 7.02.001 przy próbie wysłania zestawu pojawia się następujący błąd:" Nie można pobrać danych certyfikatu, który ma posłużyć do złożenia podpisu elektronicznego.Kliknij przycisk Anuluj, aby zakończyć prace kreatora i sprawdź konfigurację przekazu elektronicznego"

Listy sa aktualne, dopiero co pobrane.
Z góry dziękuję za pomoc

#2 2008-01-24 16:07:59

problem z wyslaniem zest
Gość

Odp: problem z wyslaniem zestawu

problem z wyslaniem zest napisał/a:

Witam,

Po aktualizacji płatnika do wersji 7.02.001 przy próbie wysłania zestawu pojawia się następujący błąd:" Nie można pobrać danych certyfikatu, który ma posłużyć do złożenia podpisu elektronicznego.Kliknij przycisk Anuluj, aby zakończyć prace kreatora i sprawdź konfigurację przekazu elektronicznego"

Listy sa aktualne, dopiero co pobrane.
Z góry dziękuję za pomoc

Dodam jeszcze,że najpierw wyskakuje okienko z info o braku zarejestrowanego certyfikatu platnika. Czy chcesz zarejstrowac certyfikat? Wskazuje mu plik z certyfikatem, a potem to juz jest tak jak wczesniej napisalem...

#3 2008-01-24 18:55:37

osZUSt
Gość

Odp: problem z wyslaniem zestawu

Złe masz ustawienia w PRZEKAZ - USTAWIENIA PRZEKAZU ELEKTRONICZNEGO - wyłącz tam EWD, tzn, odznacz okienko przy UŻYWAJ ELEKTRONICZNEJ WYMIANY DOKUMENTÓW, i zrestartuj PP.

#4 2008-02-01 11:48:59

RoB
Gość

Odp: problem z wyslaniem zestawu

osZUSt napisał/a:

Złe masz ustawienia w PRZEKAZ - USTAWIENIA PRZEKAZU ELEKTRONICZNEGO - wyłącz tam EWD, tzn, odznacz okienko przy UŻYWAJ ELEKTRONICZNEJ WYMIANY DOKUMENTÓW, i zrestartuj PP.

Witam,

Wyłączenie w/w opcji (EWD) również zapobiegło pojawianiu się błędu "Błąd podczas łączenia sie z serwerem" - podczas wysyłki zestawu ZWUA.ZUA.

Status weryfikacji:brak błedów
Podpisany: TAK
Kanał komunikacji: EWD
wersja 7.02.001

Jednak czy jest inne wyjście na to, żeby była możliwość wysyłki zestawu dok. przy włączonej opcji EWD???

Z góry dziękuje
RoB

#5 2008-02-01 12:33:46

osZUSt
Gość

Odp: problem z wyslaniem zestawu

A po co chcesz wysyłać przez EWD?
Masz certyfikat kwalifikowany?

#6 2008-02-04 09:11:12

RoB
Gość

Odp: problem z wyslaniem zestawu

rozmumiem że mając certyfikat kwalifikowany, wysyłka przez EWD nie jest konieczna??

#7 2008-02-04 10:00:19

osZUSt
Gość

Odp: problem z wyslaniem zestawu

odwrotnie;
Mając certyfikat kwalifikowany wysyłasz tylko przez EWD,
Mając niekwalifikowany wysyłasz przez SDWI lub EWD.

#8 2008-02-14 16:32:49

DM
Gość

Odp: problem z wyslaniem zestawu

Komunikat świadczy o tym, że nie masz aktualnego certyfikatu płatnika. Prawdopodobnie jego okres ważności się skończył lub z jakiejś przyczyny został usunięty z bazy.

Jeśli chodzi o EWD, to nie trzeba posiadać certyfikatu kwalifikowanego, aby wysyłać dokumenty za jego pomocą.
Pozdrawiam.

#9 2008-02-15 06:00:19

osZUSt
Gość

Odp: problem z wyslaniem zestawu

Komunikat świadczy o tym, że nie masz aktualnego certyfikatu płatnika. Prawdopodobnie jego okres ważności się skończył lub z jakiejś przyczyny został usunięty z bazy.

Po  czym wnosisz że jest to komunikat o braku ważnego certyfikatu?

Kolega miał źle ustawiony PRZEKAZ ELEKTRONICZNY, a nie jak twierdzisz nieważny/przeterminowany certyfikat.

#10 2008-05-15 08:36:05

Konfiguracja
Gość

Odp: problem z wyslaniem zestawu

Witam.
Jak ustawiamy w Ustawieniach Przekazu Elektronicznego wszystkie parametry jezeli posiadamy ceryfikat kwalifikowany dla naszego pracownika i jakie czynności należy przeprowadzi przed przystapieniem do pracy z Płatnikiem.
1. posiadam certyfikat kwalifikowany
2. zaczytałem certyfikat do IE
3. wyeksportowałem ten certyfikat z IE
4. zaimportowałem go do Płatnika
W Płatniku znajduje się on w Certyfikatach jako certyfikat kwalifikowany.
Czy w zakładce Certyfikaty w Ustawieniach Przekazu Elektronicznego  zaznaczamy certyfikat Płatnika czy certyfikat osobisty. Jeżeli zaznaczę osobisty to jest komunikat brak wskazanego certyfikatu w bazie.

Czekam na odpowiedź.

#11 2008-05-15 12:25:28

ZUSik
Gość

Odp: problem z wyslaniem zestawu

Konfiguracja napisał/a:

Witam.
Czy w zakładce Certyfikaty w Ustawieniach Przekazu Elektronicznego  zaznaczamy certyfikat Płatnika czy certyfikat osobisty. Jeżeli zaznaczę osobisty to jest komunikat brak wskazanego certyfikatu w bazie.
Czekam na odpowiedź.

Nie ma znaczenia, te pola dotyczą certyfikatów niekwalifikowanych. Ważny jest ten checkbox poniżej.
Płatnik jest na razie tak zrobiony, że jeśli nie będzie w bazie ważnego certyfikatu niekwalifikowanego (czy to płatnika czy użytkownika) to będzie wyrzucał komunikaty o ich braku mimo, że będzie zarejestrowany ważny cert. kwalifikowany. Tymi komunikatami się nie przejmujemy.

#12 2008-07-01 14:57:06

krzysiek
Gość

Odp: problem z wyslaniem zestawu

ustawiam podpis elektroniczny.zarejestrowalem certyfikaty w systemie i w programie platnik,gdy wedlug instrukcji klikam certyfikat [do odczytu] i polecenie WERYFIKUJ wyskakuje mi okno ze nieznany,zarejestrowane sa listy crl.karta jest zalogowana w programie crypto(probowalem tez z wylogowana)
prosze o podpowiedz jak mam zweryfikowac poprawność certyfikatu

#13 2009-01-07 13:27:45

dawid
Gość

Odp: problem z wyslaniem zestawu

problem z wyslaniem zest napisał/a:

Witam,

Po aktualizacji płatnika do wersji 7.03.001 przy próbie wysłania zestawu pojawia się następujący błąd:" Nie można pobrać danych certyfikatu, który ma posłużyć do złożenia podpisu elektronicznego.Kliknij przycisk Anuluj, aby zakończyć prace kreatora i sprawdź konfigurację przekazu elektronicznego"

Listy sa aktualne, dopiero co pobrane.
Z góry dziękuję za pomoc

#14 2009-01-15 11:31:59

V Dom Med
Gość

Odp: problem z wyslaniem zestawu

problem z wyslaniem zest napisał/a:

Witam,

Po aktualizacji płatnika do wersji 7.02.001 przy próbie wysłania zestawu pojawia się następujący błąd:" Nie można pobrać danych certyfikatu, który ma posłużyć do złożenia podpisu elektronicznego.Kliknij przycisk Anuluj, aby zakończyć prace kreatora i sprawdź konfigurację przekazu elektronicznego"

Listy sa aktualne, dopiero co pobrane.
Z góry dziękuję za pomoc

mam ten sam problem dodam ze
mam certyfikat kwalifikowany

co robic?

#15 2009-02-23 17:24:02

problem certyfikatu
Gość

Odp: problem z wyslaniem zestawu

Witam,

Po aktualizacji płatnika do wersji 7.03.001 przy próbie wysłania zestawu pojawia się następujący błąd:" Nie można pobrać danych certyfikatu, który ma posłużyć do złożenia podpisu elektronicznego.Kliknij przycisk Anuluj, aby zakończyć prace kreatora i sprawdź konfigurację przekazu elektronicznego"

Listy sa aktualne, dopiero co pobrane.
Z góry dziękuję za pomoc.

Certyfikaty miałem nie kwalifikowane!

#16 2009-03-24 22:55:08

behemot
Gość

Odp: problem z wyslaniem zestawu

problem certyfikatu napisał/a:

Witam,

Po aktualizacji płatnika do wersji 7.03.001 przy próbie wysłania zestawu pojawia się następujący błąd:" Nie można pobrać danych certyfikatu, który ma posłużyć do złożenia podpisu elektronicznego.Kliknij przycisk Anuluj, aby zakończyć prace kreatora i sprawdź konfigurację przekazu elektronicznego"

Listy sa aktualne, dopiero co pobrane.
Z góry dziękuję za pomoc.

Certyfikaty miałem nie kwalifikowane!

MAM dokładnie to samo - co można z tym zrobić??

#17 2009-04-14 21:25:22

nie można pobrać danych c
Gość

Odp: problem z wyslaniem zestawu

przy próbie wysłania zestawu otrzymują błąd:

nie można pobrać danych certyfikatu, który ma posłużyć do złożenia podpisu elektronicznego

wersja 7.03.001
certyfikat PlatnikNIP ważny do 17.04.2009

#18 2009-04-15 08:08:58

osZUSt
Gość

Odp: problem z wyslaniem zestawu

Jeśli to certyfikat niekwalifikowany (klucz na dyskietce) to od daty 17.04 odejmij 14 dni, czyli certyfikat nieważny.

,
[Bot] ClaudeBot

Stopka

Forum oparte na FluxBB

[ Wygenerowano w 0.041 sekund, wykonano 7 zapytań - Pamięć użyta: 607.98 kB (Maksimum: 1.34 MB) ]