Nie jesteś zalogowany na forum.
Strony: 1
Witam,
Po aktualizacji płatnika do wersji 7.02.001 przy próbie wysłania zestawu pojawia się następujący błąd:" Nie można pobrać danych certyfikatu, który ma posłużyć do złożenia podpisu elektronicznego.Kliknij przycisk Anuluj, aby zakończyć prace kreatora i sprawdź konfigurację przekazu elektronicznego"
Listy sa aktualne, dopiero co pobrane.
Z góry dziękuję za pomoc
Witam,
Po aktualizacji płatnika do wersji 7.02.001 przy próbie wysłania zestawu pojawia się następujący błąd:" Nie można pobrać danych certyfikatu, który ma posłużyć do złożenia podpisu elektronicznego.Kliknij przycisk Anuluj, aby zakończyć prace kreatora i sprawdź konfigurację przekazu elektronicznego"
Listy sa aktualne, dopiero co pobrane.
Z góry dziękuję za pomoc
Dodam jeszcze,że najpierw wyskakuje okienko z info o braku zarejestrowanego certyfikatu platnika. Czy chcesz zarejstrowac certyfikat? Wskazuje mu plik z certyfikatem, a potem to juz jest tak jak wczesniej napisalem...
Złe masz ustawienia w PRZEKAZ - USTAWIENIA PRZEKAZU ELEKTRONICZNEGO - wyłącz tam EWD, tzn, odznacz okienko przy UŻYWAJ ELEKTRONICZNEJ WYMIANY DOKUMENTÓW, i zrestartuj PP.
Złe masz ustawienia w PRZEKAZ - USTAWIENIA PRZEKAZU ELEKTRONICZNEGO - wyłącz tam EWD, tzn, odznacz okienko przy UŻYWAJ ELEKTRONICZNEJ WYMIANY DOKUMENTÓW, i zrestartuj PP.
Witam,
Wyłączenie w/w opcji (EWD) również zapobiegło pojawianiu się błędu "Błąd podczas łączenia sie z serwerem" - podczas wysyłki zestawu ZWUA.ZUA.
Status weryfikacji:brak błedów
Podpisany: TAK
Kanał komunikacji: EWD
wersja 7.02.001
Jednak czy jest inne wyjście na to, żeby była możliwość wysyłki zestawu dok. przy włączonej opcji EWD???
Z góry dziękuje
RoB
A po co chcesz wysyłać przez EWD?
Masz certyfikat kwalifikowany?
rozmumiem że mając certyfikat kwalifikowany, wysyłka przez EWD nie jest konieczna??
odwrotnie;
Mając certyfikat kwalifikowany wysyłasz tylko przez EWD,
Mając niekwalifikowany wysyłasz przez SDWI lub EWD.
Komunikat świadczy o tym, że nie masz aktualnego certyfikatu płatnika. Prawdopodobnie jego okres ważności się skończył lub z jakiejś przyczyny został usunięty z bazy.
Jeśli chodzi o EWD, to nie trzeba posiadać certyfikatu kwalifikowanego, aby wysyłać dokumenty za jego pomocą.
Pozdrawiam.
Komunikat świadczy o tym, że nie masz aktualnego certyfikatu płatnika. Prawdopodobnie jego okres ważności się skończył lub z jakiejś przyczyny został usunięty z bazy.
Po czym wnosisz że jest to komunikat o braku ważnego certyfikatu?
Kolega miał źle ustawiony PRZEKAZ ELEKTRONICZNY, a nie jak twierdzisz nieważny/przeterminowany certyfikat.
Witam.
Jak ustawiamy w Ustawieniach Przekazu Elektronicznego wszystkie parametry jezeli posiadamy ceryfikat kwalifikowany dla naszego pracownika i jakie czynności należy przeprowadzi przed przystapieniem do pracy z Płatnikiem.
1. posiadam certyfikat kwalifikowany
2. zaczytałem certyfikat do IE
3. wyeksportowałem ten certyfikat z IE
4. zaimportowałem go do Płatnika
W Płatniku znajduje się on w Certyfikatach jako certyfikat kwalifikowany.
Czy w zakładce Certyfikaty w Ustawieniach Przekazu Elektronicznego zaznaczamy certyfikat Płatnika czy certyfikat osobisty. Jeżeli zaznaczę osobisty to jest komunikat brak wskazanego certyfikatu w bazie.
Czekam na odpowiedź.
Witam.
Czy w zakładce Certyfikaty w Ustawieniach Przekazu Elektronicznego zaznaczamy certyfikat Płatnika czy certyfikat osobisty. Jeżeli zaznaczę osobisty to jest komunikat brak wskazanego certyfikatu w bazie.
Czekam na odpowiedź.
Nie ma znaczenia, te pola dotyczą certyfikatów niekwalifikowanych. Ważny jest ten checkbox poniżej.
Płatnik jest na razie tak zrobiony, że jeśli nie będzie w bazie ważnego certyfikatu niekwalifikowanego (czy to płatnika czy użytkownika) to będzie wyrzucał komunikaty o ich braku mimo, że będzie zarejestrowany ważny cert. kwalifikowany. Tymi komunikatami się nie przejmujemy.
ustawiam podpis elektroniczny.zarejestrowalem certyfikaty w systemie i w programie platnik,gdy wedlug instrukcji klikam certyfikat [do odczytu] i polecenie WERYFIKUJ wyskakuje mi okno ze nieznany,zarejestrowane sa listy crl.karta jest zalogowana w programie crypto(probowalem tez z wylogowana)
prosze o podpowiedz jak mam zweryfikowac poprawność certyfikatu
Witam,
Po aktualizacji płatnika do wersji 7.03.001 przy próbie wysłania zestawu pojawia się następujący błąd:" Nie można pobrać danych certyfikatu, który ma posłużyć do złożenia podpisu elektronicznego.Kliknij przycisk Anuluj, aby zakończyć prace kreatora i sprawdź konfigurację przekazu elektronicznego"
Listy sa aktualne, dopiero co pobrane.
Z góry dziękuję za pomoc
Witam,
Po aktualizacji płatnika do wersji 7.02.001 przy próbie wysłania zestawu pojawia się następujący błąd:" Nie można pobrać danych certyfikatu, który ma posłużyć do złożenia podpisu elektronicznego.Kliknij przycisk Anuluj, aby zakończyć prace kreatora i sprawdź konfigurację przekazu elektronicznego"
Listy sa aktualne, dopiero co pobrane.
Z góry dziękuję za pomoc
mam ten sam problem dodam ze
mam certyfikat kwalifikowany
co robic?
Witam,
Po aktualizacji płatnika do wersji 7.03.001 przy próbie wysłania zestawu pojawia się następujący błąd:" Nie można pobrać danych certyfikatu, który ma posłużyć do złożenia podpisu elektronicznego.Kliknij przycisk Anuluj, aby zakończyć prace kreatora i sprawdź konfigurację przekazu elektronicznego"
Listy sa aktualne, dopiero co pobrane.
Z góry dziękuję za pomoc.
Certyfikaty miałem nie kwalifikowane!
Witam,
Po aktualizacji płatnika do wersji 7.03.001 przy próbie wysłania zestawu pojawia się następujący błąd:" Nie można pobrać danych certyfikatu, który ma posłużyć do złożenia podpisu elektronicznego.Kliknij przycisk Anuluj, aby zakończyć prace kreatora i sprawdź konfigurację przekazu elektronicznego"
Listy sa aktualne, dopiero co pobrane.
Z góry dziękuję za pomoc.Certyfikaty miałem nie kwalifikowane!
MAM dokładnie to samo - co można z tym zrobić??
przy próbie wysłania zestawu otrzymują błąd:
nie można pobrać danych certyfikatu, który ma posłużyć do złożenia podpisu elektronicznego
wersja 7.03.001
certyfikat PlatnikNIP ważny do 17.04.2009
Jeśli to certyfikat niekwalifikowany (klucz na dyskietce) to od daty 17.04 odejmij 14 dni, czyli certyfikat nieważny.
Strony: 1
[ Wygenerowano w 0.041 sekund, wykonano 7 zapytań - Pamięć użyta: 607.98 kB (Maksimum: 1.34 MB) ]