Nie jesteś zalogowany na forum.
Przy próbie aktualizacji płatnika:
"Błąd: Błędne oświadczenie."
Ktoś z Was również ma ten problem?
Tak występuje wszędzie - czekamy na rozwiązanie problemu.
u mnie to samo komunikat "błąd oświadczenia" :(
"Błąd: Błędne oświadczenie."
Po aktualizacja płatnika do nowej wersji (106) ustawieniu nowych certyfikatów, wyskakuje błąd przy komunikacji z ZUS-em.
Weryfikacja (walidacja) certyfikatów i list CRL-ów jest ok. Wszystko ważne i poprawne.
Też mam właśnie taki problem. Jeszcze w piątek przed aktualizacją udało się wysłać. Wtedy też coś ZUS robił.
Mam to samo, zaczęło się od błędu pobierania danych w rejestrze, a skończyło na błędnym oświadczeniu i już nic zrobić nie mogę. Pewnie jak zwykle problem po aktualizacji
Też mam to samo po dzisiejszej aktualizacji Płatnika. i co z tym zrobić? chyba tylko czekać
Jak widzę komunikat " Jest nowa wersja oprogramowania " wiem, że będzie kwas.
u mnie dalej ,,bład: błędne oświadczenie'''
Powinno już działać.
[ Wygenerowano w 0.009 sekund, wykonano 7 zapytań - Pamięć użyta: 524.76 kB (Maksimum: 528.48 kB) ]