Nie jesteś zalogowany na forum.

Płatnik Forum

Największe forum Płatników. Porozmawiajmy o systemach Płatnik, e-Deklaracje i JPK (Jednolity Plik Kontrolny)

#1 2017-07-06 13:45:10

Bladek
Użytkownik

Problem z aktualizacja

Dzień dobry,
zainstalowałem nowy podpis. Zarówno zakładka certyfikaty ją widzi jak i w weeryfikacji wstępnej wszystko jest okej.
Jednak jak daje Aktualizuj komponenty programu i dane płatnika to system pierwszą część robi bez zarzutu, a na aktualizacji danych w rejestrze płatnika wyrzuca błąd.

Bład:Wystąpił błąd wewnętrzny.

Nie pojawiają się żadne cyfry, próbowałem przeinstalować cryptocard ale to nic nie dało. Może ma ktoś jakiś pomysł?

Offline

#2 2017-07-14 10:05:48

Kacper
Gość

Odp: Problem z aktualizacja

Mam ten sam błąd, czy udało Ci się rozwiązać problem?

#3 2017-07-24 12:19:13

barbara35
Użytkownik

Odp: Problem z aktualizacja

u mnie też czasem się pojawiał

Offline

#4 2017-07-25 13:16:35

Bartek
Gość

Odp: Problem z aktualizacja

U mnie z kolei program swietnie sie aktualizuje przy starcie (np ze 110 do 112)
le podczas wysylania dokumentow mam blad pobierania aktulizacji z komunikatem:

    ---------------------------------
    Pobieranie plików aktualizacji...
    ---------------------------------

Certyfikat nie znajduje się na liście obsługiwanych certyfikatów.

certfykiat pwpw i zus wazny (do 2019 roku) crl pobieraja sie bez probelmu, weryfikacja sertfikatow mowi ze jest OK..
problem sieci to nie jest (platnik aktualizuje sie przy starcie)

any ideas?

#5 2017-07-27 13:42:53

Władek
Gość

Odp: Problem z aktualizacja

Dzień dobry,
zainstalowałem nowy podpis. Zarówno zakładka certyfikaty ją widzi jak i w weeryfikacji wstępnej wszystko jest okej.
Jednak jak daje Aktualizuj komponenty programu i dane płatnika to system pierwszą część robi bez zarzutu, a na aktualizacji danych w rejestrze płatnika wyrzuca błąd.

Bład:Wystąpił błąd wewnętrzny.

Nie pojawiają się żadne cyfry, próbowałem przeinstalować cryptocard ale to nic nie dało. Może ma ktoś jakiś pomysł?

Odpal najpierw Menadżer Komponentu Technicznego i sprawdź w zakładce "komponent techniczny", czy token jest aktywowany. Jeśli nie to od razu go aktywuj. Będziesz musiał podać jakiś nr PIN (albo ten co Ci wystawca wysłał, albo swój prywatny... nie pamiętam). Po tej czynności od razu sprawdź, czy wszystko działa jeśli nie, albo token jest aktywny a PIN i PUK jest ustalony i/lub nie jest zablokowany to wykona poniższe czynności:
1. Przejdź do Panelu Sterowania i otwórz Opcje internetowe (kategoria Sieć i Internet);
2. W zakładce Zawartość wybierasz Certyfikaty;
3. W kolejnym oknie w zakładce Osobisty wywal stare (!) i aktualny (!) certyfikat kwalifikowany;
4. Po usunięciu zamykasz wszystkie okna i odpalasz CryptoCard Suite i rejestrujesz certyfikat ponownie KONIECZNIE wskazując w ostatnim kroku "przyjazną nazwę" i katalog certyfikatów "osobisty".
Po tym ponów próbę.

U mnie z kolei program swietnie sie aktualizuje przy starcie (np ze 110 do 112)
le podczas wysylania dokumentow mam blad pobierania aktulizacji z komunikatem:

    ---------------------------------
    Pobieranie plików aktualizacji...
    ---------------------------------

Certyfikat nie znajduje się na liście obsługiwanych certyfikatów.

certfykiat pwpw i zus wazny (do 2019 roku) crl pobieraja sie bez probelmu, weryfikacja sertfikatow mowi ze jest OK..
problem sieci to nie jest (platnik aktualizuje sie przy starcie)

any ideas?

Kto jest wystawcą certyfikatu, jaki system operacyjny, jaka wersja oprogramowania do certyfikatu (np. ProCertum CardManager, lub CryptoCard Suite)?

,
[Bot] ClaudeBot

Stopka

Forum oparte na FluxBB

[ Wygenerowano w 0.009 sekund, wykonano 8 zapytań - Pamięć użyta: 523.52 kB (Maksimum: 524.38 kB) ]