Nie jesteś zalogowany na forum.

Płatnik Forum

Największe forum Płatników. Porozmawiajmy o systemach Płatnik, e-Deklaracje i JPK (Jednolity Plik Kontrolny)

#1 2017-06-02 11:43:49

Gosia
Gość

Płatnik- błąd zły hash

Mam problem z wysyłką dokumentów po aktualizacji zmian w płatniku-ostatnia metryka 108. W chwili aktualizacji danych płatnika-pobieranie danych z Zus- po wprowadzeniu PIN do klucza prywatnego pojawia się błąd; Zły hash. Wstępna weryfikacja certyfikatów prawidłowa. Wersja systemu Windows 8,1 Pro. Czy ktoś spotkał się z takim błędem bo nic nie mogę znaleźć w tym temacie?

#2 2017-06-05 14:05:51

berek
Gość

Odp: Płatnik- błąd zły hash

Udało się wysłać dokumenty? W czym tkwił problem? Dziękuję z góry za odpowiedź.

#3 2017-06-05 14:13:35

Beata
Gość

Odp: Płatnik- błąd zły hash

Ja mam ten sam problem... nie udało się wysłać dokumentów.

#4 2017-06-05 21:30:25

uuk
Gość

Odp: Płatnik- błąd zły hash

1.kto jest wystawcą certyfikatu?
2.jaka wersja middleware?
3.zakładając że komunikat błędu nie jest kolejnym żartem pseudoprogramisty... jeśli chodzi o hash podmiotu czy dane płatnika i dane w certyfikacie pasują, pesel czy nip w certyfikacie?
4. Pin ile ma znaków i czy nie jest zablokowany?
5. Ile certyfikatów jest na karcie?

#5 2017-06-06 08:38:14

Gosia
Gość

Odp: Płatnik- błąd zły hash

Niestety nie udało się do tej pory nic zrobić. Dokumenty nie przesłane do Zus. Po zainstalowaniu od nowa płatnika i próbie wysyłki dokumentów ponownie ten sam komunikat - zły hash.
Wystawcą certyfikatu jest PWPW.
Dane w certyfikacie zgodne. Certyfikat nie był zmieniany ostatnio i nie było w maju problemu z wysyłką.
PIN-zmieniłam na 8 znaków. Na karcie oprócz kwalifikowanego certyfikatu jest jeszcze certyfikat pracodawcy.

#6 2017-06-06 10:02:42

Cert
Gość

Odp: Płatnik- błąd zły hash

1. karta musi mieć PIN  w zakresie 6-8 znaków
2. czytnik musi mieć właściwe sterowniki (wcześniej działało na sterownikach Microsoft), najczęściej możliwe do pobrania np. z www.hidglobal.com
3. certyfikat musi być poprawnie dodany i posiadać właściwe ścieżki poświadczeń w magazynie systemu windows
4. po aktualizacji Płatnika wymagane jest w nim ponowne zarejestrowanie certyfikatu, walidacja i ewentualne ustawienie ścieżek poświadczeń dla list ARL i CRL

#7 2017-06-06 10:06:57

Cert
Gość

Odp: Płatnik- błąd zły hash

5. cryptotech ( dla kart multisign, czy carbon ) musi być w najnowszej wersji, do pobrania i ewentualnej aktualizacji ze strony cryptotecha

#8 2017-06-06 12:26:10

uuk
Gość

Odp: Płatnik- błąd zły hash

Cryptocard 2.01.00170 dla zwykłych kart. Dla lasów active 6.2.0.212. Dla doradców gemalto 6.3.4

#9 2017-06-06 13:33:48

Beata
Gość

Odp: Płatnik- błąd zły hash

Wgranie aktualizacji ze strony cryptotecha pomogło.
Dziękuję!

#10 2017-06-06 13:58:28

Gosia
Gość

Odp: Płatnik- błąd zły hash

Gdzie mogę znaleźć CryptoCard active 6.2.0.212 dla lasów ? na stronie cryptotecha  jest tylko Cryptocard 2.01.00170.

#11 2017-06-06 14:09:09

Beata
Gość

Odp: Płatnik- błąd zły hash

Najlepiej skontaktować się z informatyką PWPW lub z opiekunem od kart kryptograficznych.

#12 2017-06-07 06:57:11

Cert
Gość

Odp: Płatnik- błąd zły hash

lasy realizowała firma Sputnik Software i wydaje mi się, że to od nich należy uzyskać aktualizację

#13 2017-06-07 09:16:27

Gosia
Gość

Odp: Płatnik- błąd zły hash

Problem rozwiązany - aktualizacja oprogramowania firmy Sputnik Software pomogła, dokumenty do Zus przesłane bez problemu.
Dziękuję bardzo wszystkim za pomoc i pozdrawiam.

,
[Bot] ClaudeBot

Stopka

Forum oparte na FluxBB

[ Wygenerowano w 0.033 sekund, wykonano 7 zapytań - Pamięć użyta: 575.55 kB (Maksimum: 1.34 MB) ]