Nie jesteś zalogowany na forum.

Płatnik Forum

Największe forum Płatników. Porozmawiajmy o systemach Płatnik, e-Deklaracje i JPK (Jednolity Plik Kontrolny)

#1 2017-06-01 20:03:11

Gaja
Gość

Błąd krytyczny uniemożliwiający wysłanie dokumentu

Podczas sprawdzania aktualności danych płatnika w ZUS pojawia się komunikat " Dane płatnika są aktualne". Weryfikacja poszczególnych dokumentów też nie pokazuje błędu, natomiast po utworzeniu zestawu i po jego weryfikacji ukazuje się " Błąd krytyczny - Dane identyfikacyjne płatnika podane na dokumencie nie są zgodne z danymi aktualnymi z kartoteki tego płatnika. Wysyłane dokumenty powinny zawierać aktualne dane identyfikacyjne.". Dotychczas nie było problemu z wysyłką dokumentów.
Zaznaczam, że to nie jest nowy płatnik i w jego danych nie było żadnej zmiany.

Wprowadź wiadomość i wyślij
Czy jesteś człowiekiem?

Niestety musimy zabezpieczyć forum przed zaśmiecaniem przez roboty reklamowe.

Stopka

Forum oparte na FluxBB