Nie jesteś zalogowany na forum.

Płatnik Forum

Największe forum Płatników. Porozmawiajmy o systemach Płatnik, e-Deklaracje i JPK (Jednolity Plik Kontrolny)

#1 2017-06-01 20:03:11

Gaja
Gość

Błąd krytyczny uniemożliwiający wysłanie dokumentu

Podczas sprawdzania aktualności danych płatnika w ZUS pojawia się komunikat " Dane płatnika są aktualne". Weryfikacja poszczególnych dokumentów też nie pokazuje błędu, natomiast po utworzeniu zestawu i po jego weryfikacji ukazuje się " Błąd krytyczny - Dane identyfikacyjne płatnika podane na dokumencie nie są zgodne z danymi aktualnymi z kartoteki tego płatnika. Wysyłane dokumenty powinny zawierać aktualne dane identyfikacyjne.". Dotychczas nie było problemu z wysyłką dokumentów.
Zaznaczam, że to nie jest nowy płatnik i w jego danych nie było żadnej zmiany.

#2 2017-07-21 10:00:59

Mała Mi
Gość

Odp: Błąd krytyczny uniemożliwiający wysłanie dokumentu

Podobny problem: przez kilka lat wszystko w porządku i nagle błąd krytyczny uniemożliwiający wysłanie druku. Jeśli to czytasz, Gaju, możesz powiedzieć, jak szybko rozwiązano ten problem i ile zachodu to od Ciebie wymagało?

#3 2017-07-27 14:10:29

Władek
Gość

Odp: Błąd krytyczny uniemożliwiający wysłanie dokumentu

Komunikat jest chyba jasny... 'Dane podane na dokumencie nie są zgodne z danymi aktualnymi z kartoteki'.

Proszę otworzyć każdy dokument z osobna i w jego oknie wybrać "Narzędzia" -> "aktualizuj dane identyfikacyjne" -> "płatnika". Po czym wybieramy Weryfikuj -> Zapisz i zamknij. Po tej czynności ponownie weryfikujemy i zapisujemy zestaw wprowadzony a następnie wysyłamy do ZUS. wink

#4 2024-04-24 07:57:46

Karolina
Gość
Windows 10Microsoft Edge 124.0

Odp: Błąd krytyczny uniemożliwiający wysłanie dokumentu

Niestety nie pomogło dalej wyskakuje ten sam komunikat. Dane zweryfikowane z ZUS są identyczne.

,
[Bot] ClaudeBot

Stopka

Forum oparte na FluxBB

[ Wygenerowano w 0.034 sekund, wykonano 8 zapytań - Pamięć użyta: 563.27 kB (Maksimum: 1.34 MB) ]