Nie jesteś zalogowany na forum.
Strony: 1
Witam,
mam taki problem. Pracownik dostarczył mi kserokopię nowego dowodu osobistego (zmiana nazwiska), ale w nowym płatniku nadal nie mam aktualizacji nazwiska z bazy danych PESEL. W związku z tym muszę w programie płacowych i Płatniku używać nadal jego starego nazwiska, ponieważ w przypadku użycia nowego mam niezgodność danych z rejestrem PESEL. Jest jakiś problem w tym zakresie?
Dodam, że dowód osobisty z nowym nazwiskiem został wydany ponad miesiąc temu. Poprzednio u innego pracownika wcześniej w Płatniku wiedziałem, że zmienił nazwisko, zanim przyniósł nowy dowód.
Z góry dziękuję za odpowiedzi
Pozdrawiam
Darek
Strony: 1
[ Wygenerowano w 0.011 sekund, wykonano 7 zapytań - Pamięć użyta: 510.34 kB (Maksimum: 527.52 kB) ]