Nie jesteś zalogowany na forum.

Płatnik Forum

Największe forum Płatników. Porozmawiajmy o systemach Płatnik, e-Deklaracje i JPK (Jednolity Plik Kontrolny)

#1 2016-09-06 08:28:35

dariojaydee
Gość

Brak aktualizacji danych z bazy PESEL

Witam,

mam taki problem. Pracownik dostarczył mi kserokopię nowego dowodu osobistego (zmiana nazwiska), ale w nowym płatniku nadal nie mam aktualizacji nazwiska z bazy danych PESEL. W związku z tym muszę w programie płacowych i Płatniku używać nadal jego starego nazwiska, ponieważ w przypadku użycia nowego mam niezgodność danych z rejestrem PESEL. Jest jakiś problem w tym zakresie?

Dodam, że dowód osobisty z nowym nazwiskiem został wydany ponad miesiąc temu. Poprzednio u innego pracownika wcześniej w Płatniku wiedziałem, że zmienił nazwisko, zanim przyniósł nowy dowód.

Z góry dziękuję za odpowiedzi
Pozdrawiam
Darek

,
[Bot] ClaudeBot

Stopka

Forum oparte na FluxBB

[ Wygenerowano w 0.011 sekund, wykonano 7 zapytań - Pamięć użyta: 510.34 kB (Maksimum: 527.52 kB) ]