Nie jesteś zalogowany na forum.
Strony: 1
Witam, poproszę o pomoc.
Podczas weryfikacji zestawów(etap 2) wszystko trwa bardzo długo. Czy ktoś miał już traki problem?
Czy należy zmienić serwer do wysyłki? jeżeli tak to jak należy to zrobić.
Pozdrawiam.
Witam, poproszę o pomoc.
Podczas weryfikacji zestawów(etap 2) wszystko trwa bardzo długo. Czy ktoś miał już traki problem?
Czy należy zmienić serwer do wysyłki? jeżeli tak to jak należy to zrobić.
Pozdrawiam.
Mam dokładnie taki sam problem. Jakieś podpowiedzi?
u mnie jest to samo od paru dni:)
Odpowiedź z ZUS
"Dzień dobry,
Problem z pobieraniem komponentów w Programie Płatnik został zgłoszony do Administratorów.
Trwają prace nad przywróceniem poprawnego działania.
Za utrudnienia serdecznie przepraszamy."
Strony: 1
[ Wygenerowano w 0.016 sekund, wykonano 7 zapytań - Pamięć użyta: 552.85 kB (Maksimum: 1.22 MB) ]