Nie jesteś zalogowany na forum.
Strony: Poprzednia 1 2 3
Rano po 7 wszystko śmigało, po 8 zaczęło mulić, ale szło a od 9 wyskakuje przy DANE W REJESTRZE PŁATNIKA - wyskakuje BŁĄD POBIERANIA DANYCH
GRRRR
Wczoraj kilka zgłoszeniówek poleciało teraz znów ... deklaracji nie mogę wysłać
Wreszcie dzisiaj działa!
Rozmawiałam z Panią z ZUS-u i podobno od dzisiaj powinno wszystko iść
Działa...wręcz śmiga....aż dziwnee
A u mnie nie działa, tzn nie mogę nic wysłać Czy ktoś wie co zrobić?
Nie mogę zgłosić ludzi !!!!!!!!!!! oto przebieg aktualizacji
- nie może załadować pliku lub zestawu system.web version=4.0.0.0 culture=neutral ... lub jendej z
jego zależności , nie można odnależć określonego pliku.
- wystąpił błąd podczas aktualizacji danych płatnika
- błąd wykonania funkcji sprawdz.
Co należy zrobić bo czas leci , a nie można się nigdzie dodzwonić !!!!!
NFORMACJE, KOMUNIKATY
Komunikat dla klientów przekazujących dokumenty ubezpieczeniowe za pośrednictwem programu Płatnik
Zakład Ubezpieczeń Społecznych informuje, że od dnia 5.07.2016 r. mogą wystąpić problemy z aktualizacją programu i danych płatnika w programie Płatnik, co skutkuje brakiem możliwości wysyłania dokumentów ubezpieczeniowych.
W związku z tym przekazanie dokumentów za czerwiec 2016 r. za pośrednictwem programu Płatnik w ciągu dwóch, trzech dni po 5 lipca 2016 r. (ustawowy termin obowiązujący na przekazywanie dokumentów rozliczeniowych dla jednostek budżetowych i samorządowych zakładów budżetowych) nie spowoduje konsekwencji wynikających ze złożenia dokumentów po terminie, pod warunkiem terminowego opłacenia składek należnych za czerwiec 2016 r.
Informacja o przywróceniu poprawnego działania programu Płatnik zostanie opublikowana niezwłocznie po usunięciu problemu.
Przepraszamy za niedogodności.
Redakcja: Departament Obsługi Klientów
NFORMACJE, KOMUNIKATY
Komunikat dla klientów przekazujących dokumenty ubezpieczeniowe za pośrednictwem programu Płatnik
Zakład Ubezpieczeń Społecznych informuje, że od dnia 5.07.2016 r. mogą wystąpić problemy z aktualizacją programu i danych płatnika w programie Płatnik, co skutkuje brakiem możliwości wysyłania dokumentów ubezpieczeniowych.W związku z tym przekazanie dokumentów za czerwiec 2016 r. za pośrednictwem programu Płatnik w ciągu dwóch, trzech dni po 5 lipca 2016 r. (ustawowy termin obowiązujący na przekazywanie dokumentów rozliczeniowych dla jednostek budżetowych i samorządowych zakładów budżetowych) nie spowoduje konsekwencji wynikających ze złożenia dokumentów po terminie, pod warunkiem terminowego opłacenia składek należnych za czerwiec 2016 r.
Informacja o przywróceniu poprawnego działania programu Płatnik zostanie opublikowana niezwłocznie po usunięciu problemu.
Przepraszamy za niedogodności.Redakcja: Departament Obsługi Klientów
po kiego wprowadzasz bałagan?
czytaj co jest napisane i nie powielaj!
Przed chwilą wysłałam ZWUA. Poszło za pierwszym razem i to szybko. Czy już naprawili?
Wczoraj po 17 śmigało ostro, dzisiaj między 7 a 8 również. Po 8, jak wszyscy przyszli do pracy i weszli na Płatnika - z powrotem muuuuuli strasznie....
Pięknie śmiga...lepiej niż przed awarią.
Dziś już 6 a od kilku dni wciąż nie można wysłać dokumentów do ZUS czy ktoś już z Państwa wie kiedy ten problem rozwiążą ??
Dziwne rzeczy się dzieją ;/
Na kompie z W7 Płatnik się zaktualizował do metryki 92
i pojawiły się zakładki w menu administracja - Aktualizuj listy TSL
- doszła też taka zakładka w menu przekaz.
Zaś na 2 stanowiskach z WinXP wszystko jest "po staremu"
nie ma pozycji TSL w menu - wysyłka zgłoszeniówki poszła poprawnie i potwierdzona.
Pozdrawiam
matryca 93 z dn. 5 sierpnia i znów błąd: błędne oswiadczenie przy próbie pobrania danych z ZUS. Ręce opadają. Czy można samemu coś zrobić?
Problemy z płatnikiem są nadal.
Aktualizacja danych płatnika 20 razy nim da się coś wysłać, chociaż to bzdura bo po co aktualizować coś co się nie zmieniło od lat 10???Ileż można, takie cyrki ,pracować się nie da, to co normalnie zajmowało 10 minut teraz pół dnia a i tak nie ma pewności że się uda!!!
Haha weryfikacja: brak błędów, brak błędów i wszystko ok i nagle krytyczny błąd!
Dane płatnika są aktualne po 10 aktualizacji, przy weryfikacji to samo: Że nieaktualne dane płatnika..... to są kpiny
Przecież za marne 3 mld złotych nie możemy oczekiwać bezbłędnego systemu wspomagającego pobieranie haraczu. Płatnika piszą praktykanci w zamian za wpis do portfolio. Kiedyś prosiłem dział techniczny o umożliwienie wyboru certyfikatu kwalifikowanego tuż przed wysyłką dokumentów (kto ma więcej certyfikatów i komputerów w sieci, ten wie o co chodzi). Dostałem odpowiedź, że jak mi się nie podoba Płatnik, to sobie mogę korzystać z innego programu...
dokładnie ten sam problem po dzisiejszej aktualizacji... :-(
Potwierdzam, to samo u nas
U nas też jest ten błąd, na stronie ZUSu jest info, żeby czekać. Poinformują jak będzie działać.
Strony: Poprzednia 1 2 3
[ Wygenerowano w 0.014 sekund, wykonano 7 zapytań - Pamięć użyta: 553.59 kB (Maksimum: 570.02 kB) ]