Nie jesteś zalogowany na forum.

Płatnik Forum

Największe forum Płatników. Porozmawiajmy o systemach Płatnik, e-Deklaracje i JPK (Jednolity Plik Kontrolny)

#1 2015-08-12 22:35:55

rusitka
Gość

błąd: błędne oświadczenie

przy wysyłce lub pobieraniu komponentów akceptuję regulamin i wpisuję pin wciskam wyślij i pojawia się komunikat błąd: błędne oświadczenie ???? pomocy ???

#2 2016-03-15 22:00:32

Adam
Gość

Odp: błąd: błędne oświadczenie

mam to samo, ten sam komunikat
Ma ktoś  rozwiązanie tego problemu ?

#3 2016-07-04 08:07:08

Buber
Gość

Odp: błąd: błędne oświadczenie

Też tak mam, zna ktoś rozwiązanie tego problemu?

#4 2016-07-04 08:12:45

edyta
Gość

Odp: błąd: błędne oświadczenie

U mnie to samo

#5 2016-07-04 08:19:53

Artur
Gość

Odp: błąd: błędne oświadczenie

Ostatnia aktualizacja (metryka 91 z 29-06-2016) to jakaś tragedia, poza Waszymi problemami - nie działa przycisk "Wylicz", czasem wskazuje błąd składki wypadkowej "do wyjaśnienia w ZUS", i inne pomniejsze problemy. Z tego co zauważyłem to kłopoty są na Windows 10, na komputerze z Windows 7 jest lepiej.

#6 2016-07-04 08:22:59

Krzysztof
Gość

Odp: błąd: błędne oświadczenie

W dniu dzisiejszym od samego rana problemy. Najpierw pomogła instalacja .NET w wersji 4.0 ale zaczęły się pojawiać komunikaty o błędnym oświadczeniu.

Próbowałem się dodzwonic do ZUS: nie działa nawet automat, odrzuca od razu połączenia.

#7 2016-07-04 08:23:08

magda
Gość

Odp: błąd: błędne oświadczenie

mam dziś to samo, ktoś znalazł rozwiązanie problemu???(metryka 91 z 29-06-2016)

#8 2016-07-04 08:29:29

Artur
Gość

Odp: błąd: błędne oświadczenie

Przecież za marne 3 mld złotych nie możemy oczekiwać bezbłędnego systemu wspomagającego pobieranie haraczu. Płatnika piszą praktykanci w zamian za wpis do portfolio. Kiedyś prosiłem dział techniczny o umożliwienie wyboru certyfikatu kwalifikowanego tuż przed wysyłką dokumentów (kto ma więcej certyfikatów i komputerów w sieci, ten wie o co chodzi). Dostałem odpowiedź, że jak mi się nie podoba Płatnik, to sobie mogę korzystać z innego programu...

#9 2016-07-04 08:36:33

impuls
Gość

Odp: błąd: błędne oświadczenie

Ten sam problem. Na infolinię nie da się dodzwonić.

#10 2016-07-04 08:45:57

Anna
Gość

Odp: błąd: błędne oświadczenie

Czy ktoś się dodzwonił na infolinię i wie coś więcej na temat rozwiązania problemu?

#11 2016-07-04 08:52:08

Tobik100
Gość

Odp: błąd: błędne oświadczenie

Mam ten sam problem, pojawił się dzisiaj. Jeśli ktoś będzie znal rozwiązanie to niech napiszę:)

#12 2016-07-04 08:53:43

anett
Gość

Odp: błąd: błędne oświadczenie

U mnie to samo sad ma ktoś jakieś rozwiązanie

#13 2016-07-04 09:05:46

Mr.Pelisa
Gość

Odp: błąd: błędne oświadczenie

Ten sam błąd...

#14 2016-07-04 09:10:12

wasiek85
Gość

Odp: błąd: błędne oświadczenie

Witam, czy problem z błędnym oświadczenie został już rozwiązany?

#15 2016-07-04 09:10:28

Gość123
Gość

Odp: błąd: błędne oświadczenie

to samo....

#16 2016-07-04 09:10:39

Tobik100
Gość

Odp: błąd: błędne oświadczenie

Najlepsze jest to, że ten "błąd oświadczenie" nie pojawia się przy każdym płatniku za którego wysyłam dokumenty.

#17 2016-07-04 09:13:17

Anna
Gość

Odp: błąd: błędne oświadczenie

Dodzwoniłam się w końcu i na tę chwilę jest tak:
1. Nie znają rozwiązania, mają wiele zgłoszeń na ten temat.
2. Polecają napisać maila na adres: cot@zus.pl i oczekiwać informacji od specjalistów-techników.

Nie wiedzą jeszcze jak na 1 linii wsparcia rozwiązywać tę sytuację. Czekałam bite 45 minut.

#18 2016-07-04 09:13:38

Piotr
Gość

Odp: błąd: błędne oświadczenie

Niestety mam także taki sam problem.

#19 2016-07-04 09:17:08

kasiula
Gość

Odp: błąd: błędne oświadczenie

Ja mam ten sam problem - jak znajdziecie rozwiązanie to piszcie - KONIECZNIE!!!

#20 2016-07-04 09:20:28

tomcio019
Gość

Odp: błąd: błędne oświadczenie

już coś wiadomo na temat problemów z wysyłką?

#21 2016-07-04 09:21:13

Monika
Gość

Odp: błąd: błędne oświadczenie

Czy komuś udało znaleźć się rozwiązanie?

#22 2016-07-04 09:21:54

Buber
Gość

Odp: błąd: błędne oświadczenie

Dodzwoniłem się po 39 minutach i pani powiedziała, że błąd po stronie ZUS i trzeba czekać bo nie wiedzą kiedy im się uda to naprawić

#23 2016-07-04 09:31:34

Agnieszka
Gość

Odp: błąd: błędne oświadczenie

"błędne oświadczenie" wyskakuje bo w ZUS-ie jest awaria, pracują nad rozwiązaniem problemu, pani na infolinii kazała sprawdzać komunikaty bieżące na stronie zus.pl taką informację uzyskałam na infolinii (36 minut czekania na połączenie wink

#24 2016-07-04 09:34:24

ZiemMar
Gość

Odp: błąd: błędne oświadczenie

Witam.

To samo u mnie lecz płatnikach w starym systemie działa (tam nie potrzeba oświadczenia)

#25 2016-07-04 09:47:28

user
Gość

Odp: błąd: błędne oświadczenie

Mam ten sam problem, kiedyś problem z komponentami występował przy programie antywirusowym ESET NOD32 czy macie może to samo oprogramowanie??

czy inne??

#26 2016-07-04 09:50:53

CKP
Gość

Odp: błąd: błędne oświadczenie

Witam!!!! Mi także wyskakuje napis " Błędne Oswiadczenie" Pozdrawiam

#27 2016-07-04 09:51:57

edyta
Gość

Odp: błąd: błędne oświadczenie

Witam,
mam informację z pierwszej ręki.
Padł w ZUS komputer na którym są robione kopie i teraz stawiają nowy.
Z wysyłkami trzeba czekać do 12 albo i do popołudnia.

#28 2016-07-04 09:53:04

try
Gość

Odp: błąd: błędne oświadczenie

#29 2016-07-04 09:56:22

blueaina
Gość

Odp: błąd: błędne oświadczenie

Witam, przy wysyłce dokumentów wyskakuje mi błąd: "błędne oświadczenie"
Nie mogę się dodzwonić na infolnię.
Pierwszy raz mi się coś takiego stało. Certyfikat jest ważny jeszcze rok.

Status weryfikacji podpisu jest poprawny, ale włącza mi się okienko " aktualizacja list TSL - i tu wyskakuje po wielu linijkach weryfikacja komunikat :

Struktura listy TSL jest poprawna.
Błąd walidacji podpisu.
Szczegóły:
Status walidacji sygnatury: NEGATYWNY.

#30 2016-07-04 10:00:07

Krzysztof
Gość

Odp: błąd: błędne oświadczenie

Mowa jest o 1-3.07.2016. Dziś jest 04.07.2016. Tamto to konserwacja, dziś awaria.

#31 2016-07-04 10:02:31

dloogee
Gość

Odp: błąd: błędne oświadczenie

Witam. Mam te same problemy... A co do info że niby padł komputer itp. to ciekaw jestem co ten padnięty komputer ma do "niewyliczania" składek po kliknięciu na "wylicz"? wink Coś zmaścili z programem i tyle, trzeba cierpliwie czekać.

#32 2016-07-04 10:03:37

Mt
Gość

Odp: błąd: błędne oświadczenie

ZiemMar napisał/a:

Witam.

To samo u mnie lecz płatnikach w starym systemie działa (tam nie potrzeba oświadczenia)

A co to jest "w starym systemie"?

#33 2016-07-04 10:03:43

Mir
Gość

Odp: błąd: błędne oświadczenie

U mnie ten sam problem. Po kliknięciu na "Przebieg aktualizacji" wyświetla mi się coś takiego:
    ---------------------------------
    Pobieranie plików aktualizacji...
    ---------------------------------
Pobieranie komponentów i słowników programu...
Brak plików do pobrania.
    ---------------------------------------------------
    Sprawdzanie autentyczności danych w bazie danych...
    ---------------------------------------------------
Wstępne sprawdzanie autentyczności danych płatnika....
Wstępne sprawdzanie autentyczności danych ubezpieczonych...
Wstępne sprawdzanie autentyczności kompletów rozliczeniowych...
    ----------------------------------------------
    Przygotowanie do pobierania danych płatnika...
    ----------------------------------------------
Przygotowanie danych o ubezpieczonych potwierdzonych...
Przygotowanie danych o ubezpieczonych niepotwierdzonych...
Przygotowanie danych o kompletach rozliczeniowych...
Przygotowanie danych płatnika...
    ------------------------------------------------
    Sprawdzanie aktualności danych płatnika w ZUS...
    -------------------------------------------------

    ----------------------------------------------------------
    Pobieranie informacji o aktualizowanych danych płatnika...
    ----------------------------------------------------------

Aktualizacja danych płatnika została anulowana.
Aktualizacja danych płatnika została anulowana.
    ---------------------------------
    Pobieranie statusów dokumentów...
    ---------------------------------
Nie znaleziono żadnych przesyłek do pobrania statusów dokumentów.

Domyślam się, że problem jest przy punkcie "Sprawdzanie aktualności danych płatnika w ZUS...". Tam chyba powinno się coś wyświetlić?

#34 2016-07-04 10:33:56

stbsm
Gość

Odp: błąd: błędne oświadczenie

Zmieniło się coś w w/w temacie?

#35 2016-07-04 10:34:33

Agnieszka
Gość

Odp: błąd: błędne oświadczenie

I u mnie tez problem. Aktualizacja TSL i ciagle wyskakuje Błedne Oswiadczenie!!!

#36 2016-07-04 10:35:04

ania
Gość

Odp: błąd: błędne oświadczenie

mam to samo juz mnie krew zalewa tyle czasu zmarnowałam i nic wysłać nie mogę.

#37 2016-07-04 10:35:25

stbsm
Gość

Odp: błąd: błędne oświadczenie

Agnieszka napisał/a:

I u mnie tez problem. Aktualizacja TSL i ciagle wyskakuje Błedne Oswiadczenie!!!

U nas to samo!

#38 2016-07-04 10:41:38

Kami
Gość

Odp: błąd: błędne oświadczenie

nadal czekamy III

#39 2016-07-04 10:57:13

as40
Gość

Odp: błąd: błędne oświadczenie

Witam u mnie dokładnie to samo  hmm

#40 2016-07-04 10:58:54

JT
Gość

Odp: błąd: błędne oświadczenie

Żeby było zabawniej to, mimo komunikatu o błędnym oświadczeniu, w raporcie z podpisywania pokazuje się komunikat "proces składania podpisu pod oświadczeniem zakończył się sukcesem" hehehee.... ZAGADKA ZUSOWSKIEGO SUKCESU;)

#41 2016-07-04 11:04:23

Asia
Gość

Odp: błąd: błędne oświadczenie

Czy coś się zmieniło w temacie, może ktoś wie coś więcej o błędzie "błąd oświadczenia"?

#42 2016-07-04 11:06:37

ania
Gość

Odp: błąd: błędne oświadczenie

dajcie znać jak się coś zmieni. Wysłałam maile na cot@zus.pl mam tylko potwierdzenie że przeczytano - czekam cierpliwie. smile

#43 2016-07-04 11:22:49

rere
Gość

Odp: błąd: błędne oświadczenie

Nadal nic...

#44 2016-07-04 11:27:35

ala
Gość

Odp: błąd: błędne oświadczenie

przez niezdarność zus nie można wysłać dokumentów , ciekawe kto odpowie za niedotrzymanie przekazania w terminie 7 dni

#45 2016-07-04 11:30:12

Monika
Gość

Odp: błąd: błędne oświadczenie

U mnie to samo, nadal nic sad

#46 2016-07-04 11:36:32

dorota
Gość

Odp: błąd: błędne oświadczenie

proszę napisać czy już naprawiono ten błąd bo u mnie wciąż się pojawia i nie mogę wysłać sad

#47 2016-07-04 11:42:46

marta
Gość

Odp: błąd: błędne oświadczenie

na tą godzinę dalej nic się nie da wysłać

#48 2016-07-04 11:47:38

ala
Gość

Odp: błąd: błędne oświadczenie

byle naprawili w tym tygodniu

#49 2016-07-04 11:48:48

Aga
Gość

Odp: błąd: błędne oświadczenie

OD RANA TEN SAM PROBLEM - A zus-y trzeba robić !!! Jakoś terminu nam nie przedłużą a mi zostało jeszcze wiele firm...

#50 2016-07-04 11:50:50

Pablolek
Gość

Odp: błąd: błędne oświadczenie

Ruszyło...

#51 2016-07-04 11:53:49

do pabolka
Gość

Odp: błąd: błędne oświadczenie

Pabolku - co ci się ruszyło ??

#52 2016-07-04 11:59:47

Pablolek
Gość

Odp: błąd: błędne oświadczenie

"do pabolka" to pozostawiam Twojej wyobraźni...
Do zainteresowanych: U mnie komunikat się już nie pojawia i ściągą dane (co prawda idzie jak krew z nosa)...

#53 2016-07-04 12:04:19

blueaina
Gość

Odp: błąd: błędne oświadczenie

dalej brak możliwości wysłanie

#54 2016-07-04 12:07:57

pawel
Gość

Odp: błąd: błędne oświadczenie

Mi po resecie kompa błąd już nie wyskakuje, ale przygotowywanie danych w zus ciągnie się od 30 min i nawet do 1/3 nie poszło

#55 2016-07-04 12:09:05

Kami
Gość

Odp: błąd: błędne oświadczenie

Czyli czekamy dalej. Bedzie dobrze smile Ale jak ruszy tak naprawdę to napiszcie !

#56 2016-07-04 12:17:34

anna
Gość

Odp: błąd: błędne oświadczenie

wysłałam zapytanie na COT

#57 2016-07-04 12:21:59

ania
Gość

Odp: błąd: błędne oświadczenie

U mnie tez idzie jak "krew z nosa' i czekam czy pójdzie do końca.

#58 2016-07-04 12:24:47

klaudia
Gość

Odp: błąd: błędne oświadczenie

Potwierdzam, działa ale strasznie wolno.

#59 2016-07-04 12:31:41

Crenio
Gość

Odp: błąd: błędne oświadczenie

Ja również potwierdzam. Błąd z błędnym oświadczeniem już się nie pojawia, ale tempo pobierania danych w rejestrze płatnika - masakra.

#60 2016-07-04 12:39:32

ania
Gość

Odp: błąd: błędne oświadczenie

Dostałam informacje z ZUS ze do godz. 17 będzie awaria i żeby sobie darować dzisiejsza wysyłkę.

#61 2016-07-04 12:42:21

Kami
Gość

Odp: błąd: błędne oświadczenie

Ok Aniu, dzieki za informację. Pozdrawiam

#62 2016-07-04 12:46:21

marta
Gość

Odp: błąd: błędne oświadczenie

Komunikat dla klientów przekazujących dokumenty ubezpieczeniowe za pośrednictwem programu Płatnik

Szanowni Państwo,

Zakład Ubezpieczeń Społecznych informuje, że w dniu dzisiejszym tj. 4.07.2016 r. - po aktualizacji komponentów i słowników w programie Płatnik - występują błędy przy tworzeniu i wysyłaniu dokumentów ubezpieczeniowych.
Informacja o przywróceniu poprawnego działania programu Płatnik zostanie opublikowana niezwłocznie po usunięciu błędów.
Przepraszamy za niedogodności.
Redakcja: Departament Obsługi Klientów

http://zus.pl/default.asp?p=1&id=1&idk=2708

#63 2016-07-04 12:56:54

Monika
Gość

Odp: błąd: błędne oświadczenie

no własnie, bo mi nadal nie działa, to już się nie męczę dziś wink

#64 2016-07-04 13:36:45

montenegra
Gość

Odp: błąd: błędne oświadczenie

I co? Dalej nie działa? U mnie nic się nie zmieniło sad

#65 2016-07-04 14:15:11

Pablolek
Gość

Odp: błąd: błędne oświadczenie

Informacja o błędzie się nie pojawia, zaczyna pobierać dane (masakrycznie powoli) i w pewnym momencie następuje błąd pobierania sad. Próbuję jeszcze raz ...

#66 2016-07-04 14:16:34

karmara
Gość

Odp: błąd: błędne oświadczenie

Program pobierał dane koło 3 h i niestety pod koniec "błąd pobierania". Chyba dziś nic z tego nie będzie...

#67 2016-07-04 19:02:46

blueaina
Gość

Odp: błąd: błędne oświadczenie

właśnie postanowiłam sprawdzić jaki i co i muszę powiedzieć, że wszystko bardzo dobrze chodzi. Mam nadzieję, że Wam też

Pozdrawiam

#68 2016-07-04 23:06:16

Pablolek
Gość

Odp: błąd: błędne oświadczenie

Potwierdzam. Śmiga aż miło wink - w porównaniu z tym co było.

#69 2016-07-05 05:23:42

Krzysztof
Gość

Odp: błąd: błędne oświadczenie

Czy wszystkim zaktualizował się program i jest opcja aktualizacji list TSL w menu górnym? Obok Aktualizacji komponentów z dysku lub internetu? Na jednym komputerze mam tę opcję na drugim nie. Płatnik twierdzi, że jest aktualny

#70 2016-07-05 06:22:44

Małgosia
Gość

Odp: błąd: błędne oświadczenie

U mnie jeszcze dziś pokazuje  Błąd:Błędne oświadczenie. Czy u kogoś też?

#71 2016-07-05 06:26:56

magda
Gość

Odp: błąd: błędne oświadczenie

U mnie jednak nie tak wszystko śmiga,
występuje błąd podczas aktualizacji danych płatnika

#72 2016-07-05 06:31:34

Tomasz
Gość

Odp: błąd: błędne oświadczenie

"Informacja o przywróceniu poprawnego działania programu Płatnik zostanie opublikowana niezwłocznie po usunięciu błędów. " - ta informacja o przywróceniu jeszcze się nie pojawiła więc być może nie wszystko jeszcze śmiga jak trzeba. U nas są problemy z b. długim czasem przygotowywania danych w ZUS. Oświadczenia póki co przechodzą.

#73 2016-07-05 06:50:45

anw7
Gość

Odp: błąd: błędne oświadczenie

U mnie dalej wyskakuje "błąd :błędne oświadczenie" więc chyba jeszcze nie naprawili do końca.

#74 2016-07-05 06:57:03

marta
Gość

Odp: błąd: błędne oświadczenie

prawie 08:00 i dalej nic sad

#75 2016-07-05 06:57:23

karmara
Gość

Odp: błąd: błędne oświadczenie

U mnie również ta sama historia co wczoraj...

,
[Bot] ClaudeBot

Stopka

Forum oparte na FluxBB

[ Wygenerowano w 0.050 sekund, wykonano 7 zapytań - Pamięć użyta: 702.16 kB (Maksimum: 1.34 MB) ]