Nie jesteś zalogowany na forum.
przy wysyłce lub pobieraniu komponentów akceptuję regulamin i wpisuję pin wciskam wyślij i pojawia się komunikat błąd: błędne oświadczenie ???? pomocy ???
mam to samo, ten sam komunikat
Ma ktoś rozwiązanie tego problemu ?
Też tak mam, zna ktoś rozwiązanie tego problemu?
U mnie to samo
Ostatnia aktualizacja (metryka 91 z 29-06-2016) to jakaś tragedia, poza Waszymi problemami - nie działa przycisk "Wylicz", czasem wskazuje błąd składki wypadkowej "do wyjaśnienia w ZUS", i inne pomniejsze problemy. Z tego co zauważyłem to kłopoty są na Windows 10, na komputerze z Windows 7 jest lepiej.
W dniu dzisiejszym od samego rana problemy. Najpierw pomogła instalacja .NET w wersji 4.0 ale zaczęły się pojawiać komunikaty o błędnym oświadczeniu.
Próbowałem się dodzwonic do ZUS: nie działa nawet automat, odrzuca od razu połączenia.
mam dziś to samo, ktoś znalazł rozwiązanie problemu???(metryka 91 z 29-06-2016)
Przecież za marne 3 mld złotych nie możemy oczekiwać bezbłędnego systemu wspomagającego pobieranie haraczu. Płatnika piszą praktykanci w zamian za wpis do portfolio. Kiedyś prosiłem dział techniczny o umożliwienie wyboru certyfikatu kwalifikowanego tuż przed wysyłką dokumentów (kto ma więcej certyfikatów i komputerów w sieci, ten wie o co chodzi). Dostałem odpowiedź, że jak mi się nie podoba Płatnik, to sobie mogę korzystać z innego programu...
Ten sam problem. Na infolinię nie da się dodzwonić.
Czy ktoś się dodzwonił na infolinię i wie coś więcej na temat rozwiązania problemu?
Mam ten sam problem, pojawił się dzisiaj. Jeśli ktoś będzie znal rozwiązanie to niech napiszę:)
U mnie to samo ma ktoś jakieś rozwiązanie
Ten sam błąd...
Witam, czy problem z błędnym oświadczenie został już rozwiązany?
to samo....
Najlepsze jest to, że ten "błąd oświadczenie" nie pojawia się przy każdym płatniku za którego wysyłam dokumenty.
Dodzwoniłam się w końcu i na tę chwilę jest tak:
1. Nie znają rozwiązania, mają wiele zgłoszeń na ten temat.
2. Polecają napisać maila na adres: cot@zus.pl i oczekiwać informacji od specjalistów-techników.
Nie wiedzą jeszcze jak na 1 linii wsparcia rozwiązywać tę sytuację. Czekałam bite 45 minut.
Niestety mam także taki sam problem.
Ja mam ten sam problem - jak znajdziecie rozwiązanie to piszcie - KONIECZNIE!!!
już coś wiadomo na temat problemów z wysyłką?
Czy komuś udało znaleźć się rozwiązanie?
Dodzwoniłem się po 39 minutach i pani powiedziała, że błąd po stronie ZUS i trzeba czekać bo nie wiedzą kiedy im się uda to naprawić
"błędne oświadczenie" wyskakuje bo w ZUS-ie jest awaria, pracują nad rozwiązaniem problemu, pani na infolinii kazała sprawdzać komunikaty bieżące na stronie zus.pl taką informację uzyskałam na infolinii (36 minut czekania na połączenie
Witam.
To samo u mnie lecz płatnikach w starym systemie działa (tam nie potrzeba oświadczenia)
Mam ten sam problem, kiedyś problem z komponentami występował przy programie antywirusowym ESET NOD32 czy macie może to samo oprogramowanie??
czy inne??
Witam!!!! Mi także wyskakuje napis " Błędne Oswiadczenie" Pozdrawiam
Witam,
mam informację z pierwszej ręki.
Padł w ZUS komputer na którym są robione kopie i teraz stawiają nowy.
Z wysyłkami trzeba czekać do 12 albo i do popołudnia.
Witam, przy wysyłce dokumentów wyskakuje mi błąd: "błędne oświadczenie"
Nie mogę się dodzwonić na infolnię.
Pierwszy raz mi się coś takiego stało. Certyfikat jest ważny jeszcze rok.
Status weryfikacji podpisu jest poprawny, ale włącza mi się okienko " aktualizacja list TSL - i tu wyskakuje po wielu linijkach weryfikacja komunikat :
Struktura listy TSL jest poprawna.
Błąd walidacji podpisu.
Szczegóły:
Status walidacji sygnatury: NEGATYWNY.
Mowa jest o 1-3.07.2016. Dziś jest 04.07.2016. Tamto to konserwacja, dziś awaria.
Witam. Mam te same problemy... A co do info że niby padł komputer itp. to ciekaw jestem co ten padnięty komputer ma do "niewyliczania" składek po kliknięciu na "wylicz"? Coś zmaścili z programem i tyle, trzeba cierpliwie czekać.
Witam.
To samo u mnie lecz płatnikach w starym systemie działa (tam nie potrzeba oświadczenia)
A co to jest "w starym systemie"?
U mnie ten sam problem. Po kliknięciu na "Przebieg aktualizacji" wyświetla mi się coś takiego:
---------------------------------
Pobieranie plików aktualizacji...
---------------------------------
Pobieranie komponentów i słowników programu...
Brak plików do pobrania.
---------------------------------------------------
Sprawdzanie autentyczności danych w bazie danych...
---------------------------------------------------
Wstępne sprawdzanie autentyczności danych płatnika....
Wstępne sprawdzanie autentyczności danych ubezpieczonych...
Wstępne sprawdzanie autentyczności kompletów rozliczeniowych...
----------------------------------------------
Przygotowanie do pobierania danych płatnika...
----------------------------------------------
Przygotowanie danych o ubezpieczonych potwierdzonych...
Przygotowanie danych o ubezpieczonych niepotwierdzonych...
Przygotowanie danych o kompletach rozliczeniowych...
Przygotowanie danych płatnika...
------------------------------------------------
Sprawdzanie aktualności danych płatnika w ZUS...
-------------------------------------------------
----------------------------------------------------------
Pobieranie informacji o aktualizowanych danych płatnika...
----------------------------------------------------------
Aktualizacja danych płatnika została anulowana.
Aktualizacja danych płatnika została anulowana.
---------------------------------
Pobieranie statusów dokumentów...
---------------------------------
Nie znaleziono żadnych przesyłek do pobrania statusów dokumentów.
Domyślam się, że problem jest przy punkcie "Sprawdzanie aktualności danych płatnika w ZUS...". Tam chyba powinno się coś wyświetlić?
Zmieniło się coś w w/w temacie?
I u mnie tez problem. Aktualizacja TSL i ciagle wyskakuje Błedne Oswiadczenie!!!
mam to samo juz mnie krew zalewa tyle czasu zmarnowałam i nic wysłać nie mogę.
I u mnie tez problem. Aktualizacja TSL i ciagle wyskakuje Błedne Oswiadczenie!!!
U nas to samo!
nadal czekamy III
Witam u mnie dokładnie to samo
Żeby było zabawniej to, mimo komunikatu o błędnym oświadczeniu, w raporcie z podpisywania pokazuje się komunikat "proces składania podpisu pod oświadczeniem zakończył się sukcesem" hehehee.... ZAGADKA ZUSOWSKIEGO SUKCESU;)
Czy coś się zmieniło w temacie, może ktoś wie coś więcej o błędzie "błąd oświadczenia"?
dajcie znać jak się coś zmieni. Wysłałam maile na cot@zus.pl mam tylko potwierdzenie że przeczytano - czekam cierpliwie.
Nadal nic...
przez niezdarność zus nie można wysłać dokumentów , ciekawe kto odpowie za niedotrzymanie przekazania w terminie 7 dni
U mnie to samo, nadal nic
proszę napisać czy już naprawiono ten błąd bo u mnie wciąż się pojawia i nie mogę wysłać
na tą godzinę dalej nic się nie da wysłać
byle naprawili w tym tygodniu
OD RANA TEN SAM PROBLEM - A zus-y trzeba robić !!! Jakoś terminu nam nie przedłużą a mi zostało jeszcze wiele firm...
Ruszyło...
Pabolku - co ci się ruszyło ??
"do pabolka" to pozostawiam Twojej wyobraźni...
Do zainteresowanych: U mnie komunikat się już nie pojawia i ściągą dane (co prawda idzie jak krew z nosa)...
dalej brak możliwości wysłanie
Mi po resecie kompa błąd już nie wyskakuje, ale przygotowywanie danych w zus ciągnie się od 30 min i nawet do 1/3 nie poszło
Czyli czekamy dalej. Bedzie dobrze Ale jak ruszy tak naprawdę to napiszcie !
wysłałam zapytanie na COT
U mnie tez idzie jak "krew z nosa' i czekam czy pójdzie do końca.
Potwierdzam, działa ale strasznie wolno.
Ja również potwierdzam. Błąd z błędnym oświadczeniem już się nie pojawia, ale tempo pobierania danych w rejestrze płatnika - masakra.
Dostałam informacje z ZUS ze do godz. 17 będzie awaria i żeby sobie darować dzisiejsza wysyłkę.
Ok Aniu, dzieki za informację. Pozdrawiam
Komunikat dla klientów przekazujących dokumenty ubezpieczeniowe za pośrednictwem programu Płatnik
Szanowni Państwo,
Zakład Ubezpieczeń Społecznych informuje, że w dniu dzisiejszym tj. 4.07.2016 r. - po aktualizacji komponentów i słowników w programie Płatnik - występują błędy przy tworzeniu i wysyłaniu dokumentów ubezpieczeniowych.
Informacja o przywróceniu poprawnego działania programu Płatnik zostanie opublikowana niezwłocznie po usunięciu błędów.
Przepraszamy za niedogodności.
Redakcja: Departament Obsługi Klientów
no własnie, bo mi nadal nie działa, to już się nie męczę dziś
I co? Dalej nie działa? U mnie nic się nie zmieniło
Informacja o błędzie się nie pojawia, zaczyna pobierać dane (masakrycznie powoli) i w pewnym momencie następuje błąd pobierania . Próbuję jeszcze raz ...
Program pobierał dane koło 3 h i niestety pod koniec "błąd pobierania". Chyba dziś nic z tego nie będzie...
właśnie postanowiłam sprawdzić jaki i co i muszę powiedzieć, że wszystko bardzo dobrze chodzi. Mam nadzieję, że Wam też
Pozdrawiam
Potwierdzam. Śmiga aż miło - w porównaniu z tym co było.
Czy wszystkim zaktualizował się program i jest opcja aktualizacji list TSL w menu górnym? Obok Aktualizacji komponentów z dysku lub internetu? Na jednym komputerze mam tę opcję na drugim nie. Płatnik twierdzi, że jest aktualny
U mnie jeszcze dziś pokazuje Błąd:Błędne oświadczenie. Czy u kogoś też?
U mnie jednak nie tak wszystko śmiga,
występuje błąd podczas aktualizacji danych płatnika
"Informacja o przywróceniu poprawnego działania programu Płatnik zostanie opublikowana niezwłocznie po usunięciu błędów. " - ta informacja o przywróceniu jeszcze się nie pojawiła więc być może nie wszystko jeszcze śmiga jak trzeba. U nas są problemy z b. długim czasem przygotowywania danych w ZUS. Oświadczenia póki co przechodzą.
U mnie dalej wyskakuje "błąd :błędne oświadczenie" więc chyba jeszcze nie naprawili do końca.
prawie 08:00 i dalej nic
U mnie również ta sama historia co wczoraj...
[ Wygenerowano w 0.050 sekund, wykonano 7 zapytań - Pamięć użyta: 702.16 kB (Maksimum: 1.34 MB) ]