Nie jesteś zalogowany na forum.
Strony: 1
Witam,
Mam WIELKI problem (czyt. termin wypłat) z importem dokumentów. Otóż, gdy próbuję wybrać dokument który chcę zaimportować (po przez kliknięcie "przeglądaj") nie otwiera się okno w którym mógłbym wskazać ów plik. Ścieżki dostępowe ok (standardowe ustawienie), antywirus wyłączony - nie mogę wstawić dokumentu :-(
P.s. Wersja płatnika (f) najnowsza. Przeinstalowanie ostatnie aktualizacji nic nie pomogło :-)
1. Zobacz w płatniku menu okno czy tam na liście okien otwartych się pokazuje - jak sie pokazuje to je wybierz.
2. Wyłącz w windows tryb pracy wielomonitorowej jak masz takowy włączony - spotkałem się z przypadkiem kiedy okienko wyskakiwało na pulpicie podłączonego drugiego monitora.
3. Przeinstaluj internet eksplorer - wyskakujące okienko obsługuje eksplorator windows.
Strony: 1
[ Wygenerowano w 0.044 sekund, wykonano 8 zapytań - Pamięć użyta: 558.3 kB (Maksimum: 1.34 MB) ]