Nie jesteś zalogowany na forum.
Strony: 1
Witam, mam problem z Płatnikiem Płatnik 9.01.001F, otóż podczas wysyłki wszystkich dokumentów, jest błąd Błąd 0x80090022. System jakiego używam to Windows Server 2012. Proszę o pomoc.
Kontekst uzyskany jako cichy- taki opis błędu jest?
Skąd masz certyfikat?
Opis błędu:
Dostawca nie mógł wykonać tej akcji, ponieważ kontekst był uzyskany jako cichy.
Zaznacz w oprogramowaniu do czytnika kart opcję pamiętaj kod PIN dla aplikacji CSP
Opcja ta jest domyślnie zaznaczona.
Problem pojawił się po zmianie starego czytnika OMNIKEY na nowy ACS. Stare sterowniki były odinstalowane. Wykonałem też test na nowym komputerze, gdzie nie było wcześniej innych czytników i jest OK.
Wróciłem do starego czytnika i chyba tak zostanie, dopóki ktoś nie rozwiąże tego problemu.
Najbardziej dziwne jest to, że podczas podpisywania karta jest na pewno odczytywana, gdyż lampka w czytniku ACS intensywnie pulsuje. Nie wiem, z czym wiązać ten błąd. Przecież program proCertum CardMenager bezproblemowo czyta kartę, a Płatnik już ma jakiś problem. Gdyby chociaż wyświetlał jakieś sensowne komunikaty...
Kiedyś dostałem z COT taką radę:
Komunikat wskazuje na błędne działanie oprogramowania od czytnika, samego czytnika bądź popsuta jest karta kryptograficzna.
W tym przypadku należy przeinstalować oprogramowanie, usunąć certyfikat z płatnika i Windowsa, dokonać ponownej instalacji. Ewentualnie należy przeinstalować/zaktualizować sterowniki od czytnika kart.
plus to o tym CPS i mi pomogło...
Dosyć stary temat, ale tylko ten znalazłem na temat tego błędu. Męczyłem się z tym kilka dni. Nawet odinstalowanie czytnika, usunięcie i zainstalowanie od nowa Płatnika i oprogramowania do czytnika nie pomogło. Było odznaczone zapamiętywanie.
Dziękuję bardzo za pomoc.
Strony: 1
[ Wygenerowano w 0.020 sekund, wykonano 7 zapytań - Pamięć użyta: 557.52 kB (Maksimum: 1.22 MB) ]