Nie jesteś zalogowany na forum.

Płatnik Forum

Największe forum Płatników. Porozmawiajmy o systemach Płatnik, e-Deklaracje i JPK (Jednolity Plik Kontrolny)

#1 2020-07-17 10:01:46

ugpolkowice
Użytkownik

Problem po aktualizacjach 15.07.2020r

Zaistniał problem z wysyłką po aktualizacji w programie.
15-go był problem z certyfikatami, program został zaktualizowany opcją z menu: Aktualizacja programu.
Następnie  zostało wysłane zgłoszenie płatnika do ubezpieczenia (ZZA) - otrzymani potwierdzenie poprawności przesyłkil
17-go ten sam płatnik  zostaje wyrejestrowany (ZWUA),
po weryfikacji system zwraca błąd krytyczny, że płatnik nie istnieje w ZUS.

Offline

#2 2020-07-18 14:47:00

Małgorzata 123
Gość

Odp: Problem po aktualizacjach 15.07.2020r

Po aktualizacji w raportach RCA pojawia się komunikat  błąd krytyczny
711110101 blok III łączna kwota składek  Błędna łączna kwota składek ( podstawa 2600 - składki 822,64) 

Pole Łączna kwota składek musi równać się sumie pól: Kwota składki na ubezpieczenie emerytalne, rentowe, chorobowe i wypadkowe finansowane przez ubezpieczonego, płatnika, budżet państwa, PFRON i Fundusz Kościelny.

#3 2020-08-05 09:03:23

janina
Gość

Odp: Problem po aktualizacjach 15.07.2020r

Małgorzata 123 napisał/a:

Po aktualizacji w raportach RCA pojawia się komunikat  błąd krytyczny
711110101 blok III łączna kwota składek  Błędna łączna kwota składek ( podstawa 2600 - składki 822,64) 

Pole Łączna kwota składek musi równać się sumie pól: Kwota składki na ubezpieczenie emerytalne, rentowe, chorobowe i wypadkowe finansowane przez ubezpieczonego, płatnika, budżet państwa, PFRON i Fundusz Kościelny.

proszę o odpowiedz-mam taki sam problem

#4 2020-10-27 22:10:59

Anna
Gość

Odp: Problem po aktualizacjach 15.07.2020r

Walczę z tym samym błedem na jednym komputerze - nawet całkowite przeinstalowanie płatnika nie pomogło. Czy ktoś wie o co chodzi?
Na innym komputerze ten sam plik zaimportowany nie zwraca żadnych błędnych o kwotach składek.

#5 2020-10-28 07:49:07

Nowak2113
Gość

Odp: Problem po aktualizacjach 15.07.2020r

proszę odinstalować program Płatnik.
Po ponownym uruchomieniu komputera proszę sprawdzić czy odinstalowały się komponenty WRF, WRFSL i WRFKL.
Proszę usunąc katalogi Asseco Poland SA w program files lub pliki programu i w program data.
proszę następnie na nowo zainstalować program Płatnik.

Wprowadź wiadomość i wyślij
Czy jesteś człowiekiem?

Niestety musimy zabezpieczyć forum przed zaśmiecaniem przez roboty reklamowe.

Stopka

Forum oparte na FluxBB