Nie jesteś zalogowany na forum.
Strony: 1
Witam.
Mam następujący problem od ok 2 tygodni wysyłając dokumenty do ZUS programem płatnik wersja 8.01.001A, wszystko jest dobrze do kroku 6/8.
Dochodząc do kroku 7 i klikając dalej przesyła dane na serwer ZUS-owski. I nie może go wysłać. Oczywiście po kilku minutach nic się nie dzieje.(zachowuje się jak by chciał ale nie mógł)
(dodam jeszcze że program nie był przeinstalowany, ani usuwany, ani nie w żaden sposób modyfikowany)
Czy ktoś się już z takim czymś spotkał ???
Proszę o jakąś podpowiedź.
Przekaz->Ustawienia przekazu elektronicznego->Inne
Sprawdz czy nie masz ustawionego:
'Uzyj serwera proxy'
'Uzyj tego adresu....'
Ma nie byc nic zaznaczone.
Problem tkwił w modemie, który Neostrada zmieniła(na nowy). Nie przepuszczał stron szyfrowanych.
Witam kolegę Darka:)
Witaj koleżanko Peterko )
Witam.
Mam następujący problem wysyłając dokumenty do ZUS programem płatnik wersja 8.01.001A, wszystko jest dobrze do kroku 6/8.
Dochodząc do kroku 7 i klikając dalej przesyła dane na serwer ZUS-owski.
tylko jest informacj o przesyłce nie przyjetej do zusu
Czy ktoś się już z takim czymś spotkał ???
Proszę o jakąś podpowiedź.
Jaki dostajesz dokładnie komunikat - tam będzie w raporcie opisane dokładniej.
Witam.
Również mam problem z wysłaniem rozliczenia do zus-u. Po próbie przesłania za pomocą płatnika pojawia się komunikat o przesłaniu za pomocą strony ewd2.warszawa.zus.pl lub ewd2.wroclaw.zus.pl - tylko nie mogę namierzyć gdzie płatnik zapisuje pliki w formacie .ewd.
Z góry dziękuję za pomoc
Witam. "1312" spróbuj następująco: Przekaz elektroniczny/Certyfikaty-na liście certyfikatów w dowolnym miejscu kliknij prawym przyciskiem myszy i wybierz opcję "pobierz i rejestruj certyfikat ZUS", powinien pojawić się komunikat że certyfikat został zarejestrowany. Następnie wybierz Przekaz/Ustawienia przekazu elektronicznego. Jako metodę przekazu proponnuję ustawić "automatyczny wybór" a nazwę certyfikaty ZUS koniecznie zmień na "PE-2-ZUS-EWD" i zatwierdź zmiany "OK". Powinno pomóc;-) Pozdrawiam
pomogło pomogło
wielkie dzięki EKOlog
Witam,
ja również mam problem z wysyłką w raporcie pojawia się info : Przesyłka nie może zostać przyjęta. Przesyłka została przygotowana przy użyciu niewłaściwego certyfikatu ZUS. Obowiązujący certyfikat ZUS ma następujące parametry: wystawca: CN=Certum Level IV CA, OU=Certum Certification Authority, O=Unizeto Technologies S.A., C=PL, numer: 501003EDDCE175D56B3E50BB5C6FB78F, SKI: F30C8785BD71A549B9021D1337E81E37A963A157</s:Text> mój certyfikatć traci ważność w maju skąd ten problem? proszę o pomoc i dziękuję
Pobrałeś i zainstalowałeś nowy certyfikat ZUS?
tak certyfikat jest pobrany i zarejestrowany bynajmniej taką otrzymuje informację
a ja zrobiłem wszystko zgodnie z instrukcją z:
http://www.zus.pl/bip/pliki/Instrukcja_ … u_PE_2.pdf
certyfikat PE-2-ZUS-EWD widnieje jak byk jako zarejestrowany do 2014 roku data ważności
W ustawieniach przekazu też mam zaznaczona wysyłke automatyczna na adres: Automatyczny wybór
i nazwę certyfikatu też mam wybraną PE-2-ZUS-EWD. Niestety przy próbie wysyłki mam komunikat:
"przesyłka nie przyjęta do zus..... wysyłki nalezy dokonywać z nowym certyfikatem PE-2-ZUS-EWD.
Dodam że listy CRL też mam zaktualizowane
artonery, mam to samo. Wszystko zainstalowane zgodnie z instrukcją, certyfikat PE-2-ZUS-EWD widoczny w certyfikatach, zmienione w ustawieniach przekazau, a nie mogę dokończyć wysyłki. Pomóżcie...
"artonery" i "kati" takie ustawienia powinny pozwolić na wysyłkę zestawu. Sprawdźcie czy wersja programu Płatnik jest aktualna... W górnym memu Pomoc/o programie-w oknie informacyjnym, które się otworzy w prawym górnym rogu będzie widoczna wersja zainstalowanego programu (powinna być 8.01.001A). Jeżeli będzie wersja 8.01.001, czyli bez aktualizacji "A" to wysyłka zestawu również będzie niemożliwa i będzie pojawiał się taki komunikat. Sprawdżcie i czekam na Wasze info;-)
Witam Serdecznie,
Proszę o pomoc, potrzebuje w płatniku zarejestrować nowy certyfikat (tak mi powiedziała moja kochana księgowa) rozumiem ze jest to ten certyfikat PE-2-ZUS-EWD? i też rozumiem ze muszę go sciągnąc z "e-inspektorat.zus.pl" i jak go pobieram, zapisuję to niestety nie mogę go otworzyc? ;/
nadmieniam ze sćiągam go na innym komputerze niż tam gdzie mam płatnika, ponieważ tam nie mam internetu, czy ktoś jest mi w stanie pomóc??
prosze
a tak w ogole czy to jest tylko dla przekazu elektronicznego, ponieważ ja mam przekaz papierowy
z góry dziękuję
"abcabc" jeżeli dokumenty przekazujesz do ZUS w formie papierowej to masz problem z główki;-D
"EKOlog" wielkie dzięki za pomoc. Jasne że chodziło o wersje Płatnika, całkiem zapomniałam żeby doinstalować aktualizację PP po zmianie komputera. Teraz mam juz 8.01.001A i wysyła aż miło . Jeszcze raz dziękuje.
Witam, mam problem od wczoraj przy próbie wysyłki zestawu dokumentów do zus, wyskakuje mi komunikat "ustanowienie połączenia z serwerem nie było możliwe". Czy ktoś wie może jak może być tego przyczyna - przypuszczam, że zus nie uruchomił serwera po pracach serwisowych.
"Agi" w pierwszej kolejności sprawdź serwer na jaki Twoje dokumenty były wysyłane (w dniu dzisiejszym serwer w Warszawie ma przerwę-i na przyszłość proponuję ustawić "automatyczny wybór"). Zwróć również uwagę na to czy jest ustawiony odpowiedni certyfikat ZUS OOP (PE-2-ZUS-EWD) i czy jest aktualna wersja programu Płatnik (8.01.001A).
Drogi "Ekolog-u" ustawienia wszystkie mam OK, i PE-2 i wysyłka automatyczna, tylko jak ZUS wyłączył serwer to nic nie dadzą żadne ustawienia. Poprzednio były 3 serwery na Warszawę, Wrocław i Gdańsk, jak jeden nie działał można było wysłać dokumenty na któryś z 2 pozostałych. Teraz zostało to zmienione i jest tylko W-wa. Jeśli ją wyłączą to my płatnicy zostajemy z niczym
jest jeszcze wroclaw....
"Ago" nie masz racji- z tego co mi wiadomo to obecnie funkcjonują 2 serwery-warszawa oraz wrocław. ZUS wprowadził takie rozwiązanie, aby płatnicy w każdym momencie mieli możliwość wysyłki dokumentów. Być może w Twoim przypadku masz błędnie ustawiony "serwer Proxy"-czy sprawdzałaś te parametry?
Witam od 2 dni nie mogę wysłać całosci dokumentów rozliczeniowych do ZUS. Program się zawiesza jak w zestawach naciskam przycisk WYŚLIJ. Żaden komunikat się nie wyświetla. Po prostu Płatnik się zawiesza. Nic nie było przeinstalowywane czy zmieniane. Problem pojawił się nagle i pierwszy raz. Czy ktoś wie co może być powodem zawieszania ?
Witam,
mam problem z wysłaniem zestawu - komunikat jak u Agi "ustanowienie połączenia z serwerem nie było możliwe".
Wydaje mi się, że wszystko mam ustawione poprawnie. Na wszelki wypadek pobrałam i certyfikat i listy CRL jeszcze raz i nadal nie mogę wysłać zestawu. Czy może ktoś wie dlaczego? Dodam tylko że certyfikat mam PE-2 ustawiony.
Będę wdzięczna za pomoc.
Dorota
Przekaz -> Ustawienia przekazu -> Inne
Skasuj 'ptaszka' przy 'Uzyj tego adresu.....'
Kochani,a co mam zrobić z takim komunikatem:
"Ustanowienie połączenia z serwerem nie było możliwe."
Wszystko niby działa i taka lipa.
Dokładnie - ja mam ten sam problem - internet działa, certyfikat pobrany, lista CRL też a komunikat jak był tak jest. Niestety "ptaszka" też nie miałam zaznaczonego. Chyba przyjdzie mi zawieść dokumenty do ZUSU
Ma może jeszcze ktoś jakis pomysł co powinnam ustawić?
Dziękuję wszystkim za pomoc. Udało się. Blondynka ze mnie - oczywiście wersja była nie ta . Ostatnio zmieniałam system i instalowałam na nowo płatnika i zapomniałam o aktualizacji. Dzisiaj jak na spokojnie przeczytałam wszystkie posty i sprawdziłam co i jak to się udało.
u mnie pomogło wgranie jakiejś poprawki do przeglądarki
http://www.microsoft.com/pl-pl/download … x?id=18786
wszystkim którym się chce udzielić informacji a tym samym pomocy w rozwiązaniu problemów jaki przysparza nam ostatnio płatnik wielkie dzięki, bo i ja znalazłam wśród odpowiedzi rozwiązanie mojego problemu i jestem szczęśliwa bo wreszcie mam spokój wewnętrzny )))
błąd podczas pobierania kontekstu klucza prywatnego do podpisu. Błąd windows: 0x80090019 Opis: Zestaw kluczy nie jest zdefiniowany.
Czy ktoś wie jak to rozwiązać?
Sprawdź czy masz prawidłowo włożoną kartę do czytnika.
padł mi komp, przeniosłem bazę na nowy, zainstalowałem jeszcze raz podpis elektroniczny i niby wszystko działa ale jak chcę przesłać dokumenty do ZUs to podpisać moge ale już pada wszystko na kroku 7/8 bo nie jest możliwe wysłanie...dokumentów do ZUS, trochę się wiesza trochę mieli ale nakońcu pojawia się komunikat "nie zostal przekazany do ZUS"
raport z wysyłki
Podpisany: Tak
Wysłany: Nie
Komunikat błędu: Ustanowienie połączenia z serwerem nie było możliwe.
Metoda przekazu:
Kanał komunikacji: EWD
a wczesniej jak nacisnę "wyświetl certyfikat" podpisu to pojawia się okno Certyfikat kwalifikowany a status weryfikacji niepoprawny ( a certyfikat ważny do 2015) i da się podpisac dokumenty po wpisaniu
pomóżcie...
powyżej opisano już rozwiązania dotyczące tego komunikatu, poczytaj, przede wszystkim sprawdź wersję programu czy to na pewno 8.01.001A i czy jest certyfikat PE-2ZUS-EWD w przekaz - ustawienia przekazu elektronicznego czy wysyłka jest na automatyczny wybór
Kochani,a co mam zrobić z takim komunikatem:
"Ustanowienie połączenia z serwerem nie było możliwe."
Wszystko niby działa i taka lipa.
Proszę o informacje, czy dokumenty za grudzień 2013 mogę przesłać za pomocą płatnika8.1 czy muszę zainstalować wersję 9.
Pozdrawiam i dziękuję za odpowiedź.
I jeszcze jedno, jak długo trwa instalacja nowego Płatnika 9.
Mnie wychodzi, że to około 3 godzin, czy to możliwe ?
do 15.01 można w starym o ile nie trzeba podawać nowych kodów np. do rodzicielskiego i nie będą to zgłoszenia. O instalacji nie wiem.
Tosiu I Dziękuję za odpowiedz i życzę wszystkiego co najlepsze w nowym roku 2014.
krulowa1
dzień dobry
mam problem z wysłaniem IWA ZUS, płatnik pokazuje mi błąd krytyczny z opisem - "Dokument nie może być wysłany, ponieważ dane płatnika nie zostały zidentyfikowane w ZUS."
Mogę prosić o podpowiedz co z tym zrobić?
Administracja -> Aktualizuj komponenty programu i dane płatnika
mam problem z wysyłką dziś 11 lutego
Administracja -> Aktualizuj komponenty programu i dane płatnika ..nie działa
błąd 404 !!!!
Mam tak samo od wczoraj (11.02.2014) nie mogę nic pobrać ani wysłać. Pojawia się błąd pobierania!
Mam to samo od wczoraj. Zgłoszeniowe poszły, a potem znowu nic . Myślę, że to wina serwerów zusu
dzwoniłam dzisiaj na infolinię i poinformowano mnie, że mogą być czerwone błędy bo serwery są przeciążone (wszyscy instalują nowego płatnika i pobierają dane z zus) wczoraj sama też miałam. Dzisiaj już na zielono mi się wyświetliło ale dzisiaj mam problem z podpisem a wczoraj nie miałam, wyskakuje mi błąd "Błąd podczas pobierania kontekstu klucza prywatnego do podpisu. Błąd windows: 0x80090019 Opis: Zestaw kluczy nie jest zdefiniowany." :(
dzwoniłam dzisiaj na infolinię i poinformowano mnie, że mogą być czerwone błędy bo serwery są przeciążone (wszyscy instalują nowego płatnika i pobierają dane z zus) wczoraj sama też miałam. Dzisiaj już na zielono mi się wyświetliło ale dzisiaj mam problem z podpisem a wczoraj nie miałam, wyskakuje mi błąd "Błąd podczas pobierania kontekstu klucza prywatnego do podpisu. Błąd windows: 0x80090019 Opis: Zestaw kluczy nie jest zdefiniowany."
Odepnij czytnik i ponownie podłącz-ewentualnie zmień port usb.
Witam. Czy ktoś ma problem z ogólną wysyłką dokumentów, tzn. długo weryfikuje czy coś w tym stylu, u mnie wysyła-weryfikuje 30 min jeden miesiąc rozliczeniowy. Co może byc przyczyną? Odkąd zainstalowałam wersję 9 jest jakaś masakra
Komunikat w sprawie planowanej niedostępności stron EWD
Szanowni Państwo,
Z przyczyn natury technicznej, związanej z rozbudową infrastruktury sprzętowej, strony przyjmowania dokumentów elektronicznych oraz odbierania potwierdzeń będą niedostępne w następujących terminach:
25-26.03.2014 - Węzeł internetowy EWD w Wrocławiu - https://www.ewd2.wroclaw.zus.pl/
27-28.03.2014 - Węzeł internetowy EWD w Warszawie - https://www.ewd2.warszawa.zus.pl/
Za powstałe utrudnienia przepraszamy.
Witam,
mam problem z wysylka ZWUA.
Aktualizacj kompnentow -> raz sie udaje a raz nie
jak sie uda to przechodze przez etap podpisywania dok. i w kroku 8/9 po chwili pojawia sie (brak odpowiedzi) a po 1 minucie
- ustanowienie połączenia z serwerem nie było możliwe-
moze ktos pomoc?
dzieki wielkie
pzdr
aj..
przegapilem wczesniejszy post ;-)
mam nadzieje ze jutro ładnie mi pojdzie wysylka..
Czy jutro ładnie pójdzie, nie wydaje mi się, ponieważ jutro jest 27 a;
27-28.03.2014 - Węzeł internetowy EWD w Warszawie - https://www.ewd2.warszawa.zus.pl/
Możesz w Ustawienia Przekazu wpisać na sztywno adres do wysyłki, w dniach 25-26 należy wpisać;
https://www.ewd2.warszawa.zus.pl/, w dniach 27-28 https://www.ewd2.wroclaw.zus.pl/
Jednak trzeba sobie odpuscic wysylke do poniedzialku..
wpisujcie sam adres - bez https:// - czyli www.ewd2.wroclaw.zus.pl wtedy działa wysyłka dokumentów inaczej zatrzymuje się na kroku 8/9 z komunikatem "Nie można określić nazwy serwera lub adresu"
Witam. Mam problem z wysyłką dokumentów do Zus. Wysyłając pierwszy dokument wszystko idzie prawidłowo natomiast przy próbie wysłania kolejnych program 'zawiesza sie'. Dochodzi do tego ,że musze po kilka razy uruchamiać program aby wysyłka była możliwa. Proszę o odpowiedź .Pozdrawiam.
Data utworzenia zestawu: 2019-11-29 08:04:41
Liczba dokumentów: 5
Liczba bloków wielokrotnych: 164
Status weryfikacji: Informacje
Podpisany: Tak
Wysłany: Nie
Komunikat błędu: Nie można zweryfikować certyfikatu. Brak aktualnej listy CRL.
Metoda przekazu:
Kanał komunikacji: EWD
Identyfikator przesyłki do ZUS:
aktualizacja danych i komponentów, podczas weryfikacji nowego płatnika , wyskakuje mi zweryfikuj dane wpisując date pierwszego ZFA lub ZPA ale ta data nie jest zgodna i nadal mam błąd i nie umiem zaktualizować danych ?
Strony: 1
[ Wygenerowano w 0.214 sekund, wykonano 8 zapytań - Pamięć użyta: 678.5 kB (Maksimum: 1.2 MB) ]