Nie jesteś zalogowany na forum.
Podczas zmiany komputera na nowy zainstalowała na nim płatnika 8.01.001 (identyczna wersja jak na poprzednim komputerze) bez instalacji bazy danych, gdyż chciałam korzystać z dotychczas istniejącej bazy na starym komputerze. Skopiowałam więc bazę danych - plik *.mdb do nowego komputera. W programie płatnik wybrałam odpowiednią ścieżkę dostępu do przekopiowanej bazy jednak po wpisaniu hasła do bazy ukazał się komunikat:
"Plik jest już otwarty do wyłącznego użytku przez innego użytkownika lub potrzebne jest zezwolenie na oglądanie jego danych"
Odinstalowałam płatnika ze starego komputera jednak i to nie pomogło. Co może być przyczyną, że nie mogę podłączyć się do przekopiowanej bazy danych?
Nie wiem czy ma to znaczenie ale korzystam obecnie z Windows 7 64-bit.
Pozdrawiam
Witaj,
Sprawdź uprawnienia do pliku - prawym klawiszem, właściwości, zabezpieczenia.
Sprawdź kto ma prawa pełnej kontroli nad plikiem, czy mają Administratorzy i upewnij się, że i ty korzystasz z konta administratora w systemie.
Warto też sprawdzić kto jest właścicielem pliku i ewentualnie przejąć go na własność i ustawić uprawnienia ponownie.
Twój problem wygląda mi na brak wystarczających praw do odczytu pliku.
Offline
Dzień Dobry, czy ktos może mi pomóc? przy próbie odkodowania hasła do bazy danych przy pomocy Koala pojawia mi sie komunikat „odzyskane hasło będzie działało dopiero po ustawieniu poprzedniej strony kodowej w systemie. Ustawienie to wykonuje sie w panelu sterowania w opcjach regionalnych i językowych.” sprawdziłam ustawienia i wszędzie mam język polski co jeszcze zrobić sprawdzić. Będę wdzięczna za pomoc.
[ Wygenerowano w 0.036 sekund, wykonano 8 zapytań - Pamięć użyta: 562.23 kB (Maksimum: 1.34 MB) ]