Nie jesteś zalogowany na forum.

Płatnik Forum

Największe forum Płatników. Porozmawiajmy o systemach Płatnik, e-Deklaracje i JPK (Jednolity Plik Kontrolny)

#1 2010-09-15 09:37:23

mikka2
Gość

Problem z pobraniem potwierdzenia.

Nie wiem, czy ktoś spotkał się z takim problemem, ale może ktoś miał podobny i mi pomoże?
Otóż wysłałam dokumenty do ZUS-u. Plik znalazł się w zakładce "Zestawy wysłane" z taką oto treścią: "Status" - wysłany;
"Status przetwarzania" - brak zarejestrowanej.
Jak chcę pobrać potwierdzenie, to w "kreatorze potwierdzania zestawów" i po wybraniu ""wybierz zestaw" nie mam żadnego dokumentu, który niby "wysłałam".
Spojrzałam na ustawienia przekazu. Było ustawione tak: "metoda przekazu" - wysyłka samodzielna oraz "nazwa certyfikatu ZUS" - PE-1 ZUS EWD. Zmieniłam na: "wysyłka automatyczna na adres" - automatyczny wybór. Udało mi się wysłać jeden dokument. Ale co zrobić z tymi, których nie mogę drugi raz wysłać tj. DRA?? Był niedawno informatyk i pewnie to on mi namieszał.
PROSZĘ O POMOC!!!! Jak zrobić tak, by przesyłka w "zestawach wysłanych" miała "status" - potwierdzony oraz "status przetwarzania" - przesyłka przyjęta przez ZUS.

#2 2010-09-15 10:06:14

mikka2
Gość

Odp: Problem z pobraniem potwierdzenia.

Już mam odpowiedź.
Zatem jak ktoś będzie miał podobny problem. To należy zrobić tak: wejść w dany zestaw w "zestawach wysłanych" w tym przypadku DRA ze "statusem" - wysłany i "statusem przetwarzania" - brak zarejestrowania. Zestaw ten NIE MOŻE BYĆ POTWIERDZONY!!! Zatem nie klikać w "oznacz jako potwierdzony". Będąc już w tym zestawie klikamy na "narzędzia" - wybieramy "anuluj wysłanie" i już jest po problemie, zestaw wraca do zakładki "zestawy wprowadzone".

#3 2011-05-17 11:30:42

Just
Gość

Odp: Problem z pobraniem potwierdzenia.

Witam,
mam mały problem nie pobrałam potwierdzenia przekazania dokumentów do ZUS w ciągu 30 dni, czy wiecie może czy jest jakaś możliwość żeby takie potwierdzenie uzyskać? W info Płatnika powiedzieli ze ZUS powinien ponownie udostępnić potwierdzenie a moim ZUSie że jest to niemożliwe. Może ktoś miał podobną sytuację? Będę wdzięczna za wszelkie wskazówki.

#4 2011-05-19 08:54:31

serwis Płatnika
Gość

Odp: Problem z pobraniem potwierdzenia.

Potwierdzenie wysłania każdego zestawu można otrzymać w najbliższym oddziale ZUS w postaci papierowej. Nie ma wówczas możliwości zarejestrowania takiego potwierdzenia w programie Płatnik. W KSI ZUS jest odpowiednia opcja, która umożliwia wygenerowanie potwierdzenia "otrzymania zestawu od płatnika przez KSI ZUS". W celu odebrania takiego potwierdzenia osoba upoważniona powinna do oddziału ZUS zgłosić się osobiście z dokumentami rejestrowymi firmy i odpowiednim upoważnieniem.

#5 2021-10-06 08:20:07

Grażyna
Gość

Odp: Problem z pobraniem potwierdzenia.

status potwierdzony, brak zarejestrowania, dokument wysłany w płatniku ZUS  jak zmienić prtzesyłkę przyjętą

#6 2021-12-17 21:43:20

Jola
Gość

Odp: Problem z pobraniem potwierdzenia.

Proszę o pomoc. Zainstalowałam na nowym komputerze Program Płatnik. Wszystko ok. Dokumenty wysłałam. Chcę pobrać raport i pokazuje się komunikat :
nie powiodła się weryfikacja podpisu złożonego na potwierdzeniu lub potwierdzenie posiada nieprawidłową strukturę. Nie udało się podnieść obiektu dokumentu xnllib - Dokument XML. Klasa nie zarejestrowana.
Dostałam z ZUS /PUE/ i instrukcję, jak to zrobic/ link C:\ProgramData\AssecopolandSA\Platnik\Przesylkin ZUS, ale nie ma takiego.

#7 2023-11-06 10:06:28

Kat
Gość
Windows 10Microsoft Edge 119.0

Odp: Problem z pobraniem potwierdzenia.

Klikamy prawym klawiszem na taki zestaw i wybieramy opcję "pobierz za wielu platnikow". W taki sposób udało mi się pobrac potwierdzenie oraz status zmienił się na status: przesyłka przyjęta.

,
[Bot] ClaudeBot

Stopka

Forum oparte na FluxBB

[ Wygenerowano w 0.035 sekund, wykonano 9 zapytań - Pamięć użyta: 571.12 kB (Maksimum: 1.34 MB) ]