Nie jesteś zalogowany na forum.
Strony: 1
Chciałbym rozpocząć trochę śmieszną, ale też trochę straszną dyskusję na temat infolinii prowadzonej przez Asseco Poland SA, czyli producenta Płatnika.
Niedawno Klient powiedział mi, że na infolinii usłyszał mniej więcej taki tekst:
"Jeśli chce Pan umieścić 3 bazy MSSQL na jednym serwerze to musi Pan udostępnić katalog z tymi trzema bazami danych dla wszystkich w sieci lokalnej."
No i o mało co Klient posłusznie nie zaczął udostępniać katalogów z plikami baz MSSQL dla wszystkich. Na szczęście najpierw zadzwonił do nas
Rozumiem, że praca na infolinii nie jest szczytem marzeń informatyków, jednak jakiś minimalny poziom merytoryczny dobrze by było zachować.
A jaka jest Wasza opinia? Ja już nie pamiętam kiedy ostatnio dzwoniłem na oficjalną infolinię, może to tylko jednostkowy przypadek i generalnie jest dobrze?
Ostatnio edytowany przez Pomocnik Platnika (2009-07-22 14:53:29)
Offline
Drogi Panie!
W imieniu pracowników tejże infolinii zapewniam Pana, że cytat który został tu przytoczony nie padł z ust żadnego z konsultantów. Klienci, potrzebujący pomocy często mają problemy z podstawowymi funkcjami zarówno systemu operacyjnego (kopiuj/wklej), jak i programu Płatnik(odróżnienie Przekaz-ustawienia przekazu, a Przekaz elektroniczny) więc wątpliwą kwestią jest autentyczność wypowiedzi klienta. Zapewne powie Pan, iż nie każdy musi znać się na obsłudze komputera, jednak Myślimy, że osoba obejmująca stanowisko Księgowego, osoby od Kadr i Płac itp. zobowiązana jest do przynajmniej, powtarzam przynajmniej podstawowej znajomości obsługi PC. Mimo to rozstrzyganie kompetencji i uwarunkowania pracowników Pozostawiamy pracodawcom. Reasumując, zapraszamy na Infolinię programu PŁATNIK, ponieważ tylko doświadczając kontaktu z Nami będzie Pan mógł określić czy jesteśmy dla Płatników jednostką zbyteczną czy ewidentnie niezbędną.
Pozdrawiamy! Ekipa PŁATNIK!
Dziękuję bardzo za odpowiedź, bardzo się cieszę, że zaglądają Państwo na to forum
Absolutnie nie uważam, że infolinia Płatnika jest zbędna. Jest bardzo, bardzo potrzebna. Szanuję Państwa pracę, wiem, że przede wszystkim wymaga ona bardzo dużej cierpliwości i umiejętności tłumaczenia wszelkich rzeczy prostym językiem, czego większości informatyków bardzo brakuje.
Faktycznie też, jak widać od lipca zeszłego roku nikt nie dopisał swoich przemyśleń, czyli faktycznie może był to jednostkowy przypadek?
Zapraszam częstszych użytkowników infolinii do komentowania
Offline
Witam
Dziś miałem wątpliwą przyjemność kontaktu z infolinią Programu Płatnik . Problem polegał na braku certyfikatu w magazynie. Uzyskałem informację od p. Rafała Wójcika iż muszę posiadać płytę instalacyjną PP i nic więcej nie może mi poradzić. Rozwiązanie problemu za pomocą google.pl zajęło ok 1 min, bez konieczności poszukiwania wspomnianej płyty. Ponownie zadzwoniłem na infolinię i poprosiłem z przełożonym p. Rafała, po kilkudziesięciu sekundach odezwał się kolejny niezbyt miły osobnik który stwierdził że słyszał moją wcześniejszą rozmowę i p. Rafał mówił o płycie z instalką programu do obsługi cert. Po chwili rozmowy doszedł do wniosku że p. Rafał mówiąc mi o płycie miał NA MYŚLI tę płytę- hehe to są jaja miał na myśli.
Wnioskując po odpowiedzi na pierwszy post wnioskuję że wszystkie reklamacje dot. infolinii są załatwiane stwierdzeniem że "W imieniu pracowników tejże infolinii zapewniam Pana, że cytat który został tu przytoczony nie padł z ust żadnego z konsultantów" - BZDURA!!!! to niestety niektórzy z konsultatntów nie posiadają wiedzy nt. tego o czym mają informować a następnie wypierają sie wspomnianych słów.
Bardzo chciałbym uzyskać informację dot. nr tel do kogoś odpowiedzialnego za Konsultatnów infolinii 801446002.
Witam
Kontakt email'owy ze wsparciem programu też nie należy do łatwych.
Uzyskanie odpowiedzi na konkretne pytania jest wręcz niemożliwe, nie wiem tylko czy to wynik szkolenia czy też brak umiejętności czytania ze zrozumieniem .
Zgadzam się z ProxyUser, ostatnio mialam taki prblem mowie a co tam napisze, od 10.309godzina odebrania meila) do 14.00 czekałam na odpowiedz i dostalam ale wymijajaca, wkoncu google okazalo sie bardziej przydatne .
Witam!
Pchnięty potrzebą sprawdzenia kolejnego błędu w programie trafiłem na to forum. Rozwiązanie znalazłem pośrednie, ale nie o to chodzi w tym temacie.
Wielokrotnie korzystałem już z pomocy infolini czy skrzynki i zazwyczaj otrzymywałem skuteczną pomoc ( przeglądając to forum i oceniając styl wypowiedzi mogę tylko pozdrowić użytkownika ZUSKA- pani KArolino czy to Pani?) raz tylko sie trafiło, że Pani Danuta sobie nie poradziła i trochę namieszała, ale pozostali obsługujący- nie wiem czy mam szczęście czy jest jeszcze tylko 2 radzą sobie dobrze!
Pozdrawiam Łukasz O.
A ja często korzystam z infolinii ZUS oraz skrzynki infoplatnik @zus.pl i jestem bardzo zadowolona. Polecam konsultantów!
Nie mogę wysłać zestawów do zus. Certyfikaty sprawdziłem i zaktualizowałem. Pojawia się komunikat ,że nie można nawiązać połączenia z serwerem. Wcześniej wszystko chodziło poprawnie. Internet chodzi normalnie. Od czego zacząć szukanie błędu ? Czy może być po stronie zus ?
pozdrawiam
Wina leży raczej po stronie Twoich ustawień w płatniku. Ale jakieś przeciążenie serwerów ZUS jest również możliwe. Radziłabym sprawdzić dostęp do Internetu przez Internet Explorer i ustawienia przekazu elektronicznego w płatniku- dokładnie nazwę certyfikatu ZUS (PE-2-ZUS-EWD obowiązujący). Od tego bym zaczęła...
Ja osobiscie jestem zadowolony z obslugi i wsparcia ze strony konsultantow. Ludzie naprawde sie staraja! jedyne zastrzezenie mialbym do kolejek... szczegolnie w okresie rozliczeniowym sa kosmiczne.
najpierw: jesteś 79 w kolejce czas oczekiwania ok. 1 godziny, 20minut........muzyka lecąca w czasie oczekiwania zgrana z powązek z 1 listopada .......a mina szefowej po otrzymaniu rachunku telefonicznego - bezcenna , oczy w biling telefoniczny i okrzyk powitalny na cześć infolinii ...a to skur...yny.......h....je......ku.......y, pe...ały ......
Proszę o pomoc, może ktoś wie jak rozwiązać poniższy problem, do Sigillum nie sposób się dodzownić, a infolinia Płatnik nie pomoże, bo problem ponoć z podpisem.
Status weryfikacji: Brak błędów
Podpisany: Nie
Komunikat błędu: Błąd podczas pobierania kontekstu klucza prywatnego do podpisu. Błąd windows: 0x8009001d Opis: Nie można poprawnie zainicjować biblioteki DLL dostawcy.
Jakbym czekał w heyah na to by mi odpisali na e-mail to mija zacwzyzaj 2 dni zanim, ktoś odpiszę. Czasami nawet zdarzy się, że nie otrzymywałem odpowiedzi. Chyba, trzeba przejść do Play, z tego co kiedyś czytałem to przeniesienie numeru od innego operatora do play jest opłacalne.
Niestety zero kompetencji, zarówno ze strony infolini, która przeciąga czas aby tylko doczekać do emerytury i usprawiedliwiającego, który powinien sprawdzić zanim zacznie mętnie pisać.
Wystarczy zadzwonić i czekajac na odzew godzinami uslyszec, ze to moze ktos inny odpowie, bo ja tylko sprzatam.
Mysle, ze gdyby placono za rzeczowa pomoc nie byloby darmozjadow.
próbuje wysłać elektronicznie deklarację do zus zainstalowałam podpis posprawdzałam certyfikaty pozwalają na wysyłkę elektroniczną ,
aktualizuje dane płatnika z bazy zus i pojawia się komunikat: wystąpił błąd w trakcie składania podpisu wystąpił błąd wewnętrzny,
aktualizuje dane płatnika po raz 2 i komunikat po długim mieleniu anulowano aktualizację danych płatnika, choć nic nie anulowałam,
proszę o info bo ręcę opadają spędziłam 4 godz. na infolinii płatnika i podpisu elektronicznego
próbuje wysłać elektronicznie deklarację do zus zainstalowałam podpis posprawdzałam certyfikaty pozwalają na wysyłkę elektroniczną , aktualizuje dane płatnika z bazy zus i pojawia się komunikat: wystąpił błąd w trakcie składania podpisu wystąpił błąd wewnętrzny, aktualizuje dane płatnika po raz 2 i komunikat po długim mieleniu anulowano aktualizację danych płatnika, choć nic nie anulowałam, proszę o info bo ręcę opadają spędziłam 4 godz. na infolinii płatnika i podpisu elektronicznego
Kto jest wystawcą certyfikatu, jaki system operacyjny, jaka wersja oprogramowania do certyfikatu (np. ProCertum CardManager, lub CryptoCard Suite)?
Jak wczytywać dokumenty do PŁATNIKA?
Dzień dobry,
Czy wiadomo gdzie można zgłaszać propozycje usprawnień w programie?
Chciałbym aby wprowadzono usprawnienie przy wysyłce grupowej zestawów i konieczność pobrania aktualizacji danych płatnika.
Karol Bonecki
Mam problem z zainstalowaniem w płatniku odnowionego certyfikatu Certum. Jak sprawdziłam zapisał się w zakładce "osobisty" oraz w zakładce inne. Nie wiem czy to jest powód ze Platnik go nie widzi.
Telefon na infolinie Zus - odesłali co Certum. Ale widzę że tak samo były poprzednie certyfikaty. Wniosek ze to nie jest powód. Będe wdzięczna za pomoc.
Czy jest możliwość powiększenia czcionki w Płatniku? ekran mam duży, ale zamiast wypełnienia literami-mam 90% pustego ekranu a literki i cyferki malusieńkie, co zrobić?
program płatnik nie jest w stanie rozpoznać wersji bazy danych
Strony: 1
[ Wygenerowano w 0.003 sekund, wykonano 7 zapytań - Pamięć użyta: 620.77 kB (Maksimum: 637.34 kB) ]