Nie jesteś zalogowany na forum.
Strony: 1
Witam,
Po odtworzeniu zasobów płatnika z domyślnego archiwum programu, okazało się, że "zniknęły" dokumenty ZUS IWA tego płatnika. Pozostał tylko ślad w zestawach wysłanych. Czy ktoś spotkał się z tym problemem? Co może być przyczyną?
a co masz na myśli pisząc "pozostał tylko ślad" ?
Ślad, tzn. że, w zestawach wysłanych znajduje się zestaw zawierający informację IWA, ale przy próbie jego otworzenia pojawia się komunikat: nie można odnaleźć rekordu. Bazy robocza i archiwum to bazy MS Access.
a zobacz czy na tej odtworzonej bazie wykona się poprawnie OPTYMALIZACJA BAZY DANYCH,
można jeszcze spróbować potraktować bazę archiwum narzędziem JetComp (http /support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;PL;273956) i jeszcze raz odtworzyć.
Optymalizacja przebiega bez problemu. Napisałem też e-mail'a do Prokomu, zobaczymy co odpiszą, o ile w ogóle.
Strony: 1
[ Wygenerowano w 0.007 sekund, wykonano 7 zapytań - Pamięć użyta: 520.01 kB (Maksimum: 528.09 kB) ]