Nie jesteś zalogowany na forum.

Płatnik Forum

Największe forum Płatników. Porozmawiajmy o systemach Płatnik, e-Deklaracje i JPK (Jednolity Plik Kontrolny)

#1 2024-08-05 06:52:38

Magda
Gość
Windows 10Firefox 128.0

Płatnik status przetwarzania brak zarejestrowanej odpowiedzi

Dzień dobry,

mam problem ze statusem przetwarzania wysłanego dokumentu w Płatniku.
Dnia 2024-08-01 wysłałam dokument ZWUA i do dziś widnieje jako Status Wysłany ze statusem przetwarzania Brak zarejestrowamej odpowiedzi.
W kartotece danej osoby widnieje data wyrejestrowania, mogę pobrać ZUS ZWUA, ale nie mogę pobrać potwierdzenia wysyłki.
Czy ktoś miał podobny problem i udało mu się z nim poradzić ?

Z góry dziękuję za pomoc

,
[Bot] CCBot

Stopka

Forum oparte na FluxBB

[ Wygenerowano w 0.004 sekund, wykonano 7 zapytań - Pamięć użyta: 552.98 kB (Maksimum: 595.29 kB) ]