Nie jesteś zalogowany na forum.

Płatnik Forum

Największe forum Płatników. Porozmawiajmy o systemach Płatnik, e-Deklaracje i JPK (Jednolity Plik Kontrolny)

#1 2022-06-14 07:53:01

Ela
Gość

płatnik błąd weryfikacji certyfikatu

Mam problem z płatnikiem. Podczas weryfikacji pojawia mi się taki błąd -
Błąd wykonania operacji walidacji w oparciu o listę tsl i przestaje widzieć certyfikat do pobrania danych w ZUS.
W raporcie mam taką informację - przetwarzanie narodowej listy TSL. 
Kod kraju: PL
Sprawdzanie ważności listy TSL.
Minął termin ważności listy TSL.
Wymagana jest aktualizacja listy TSL.
Pobieranie listy TSL z adresu: https://www.nccert.pl/tsl/PL_TSL.xml
Wystąpił błąd w czasie pobierania listy TSL. Treść: Żądanie zostało przerwane: Nie można utworzyć bezpiecznego kanału SSL/TLS.
Nie mogę wysłać dokumentów, co robić?

#2 2023-10-20 15:41:53

Jerzy
Gość
Windows 10Chrome 109.0

Odp: płatnik błąd weryfikacji certyfikatu

Mam problem z płatnikiem. Podczas weryfikacji pojawia mi się taki błąd -
Błąd wykonania operacji walidacji w oparciu o listę tsl i przestaje widzieć certyfikat do pobrania danych w ZUS.
W raporcie mam taką informację - przetwarzanie narodowej listy TSL.
Kod kraju: PL
Sprawdzanie ważności listy TSL.
Minął termin ważności listy TSL.
Wymagana jest aktualizacja listy TSL.
Pobieranie listy TSL z adresu: https://www.nccert.pl/tsl/PL_TSL.xml
Wystąpił błąd w czasie pobierania listy TSL. Treść: Żądanie zostało przerwane: Nie można utworzyć bezpiecznego kanału SSL/TLS.
Nie mogę wysłać dokumentów, co robić?

,
[Bot] bingbot,
[Bot] ClaudeBot

Stopka

Forum oparte na FluxBB

[ Wygenerowano w 0.051 sekund, wykonano 8 zapytań - Pamięć użyta: 559.59 kB (Maksimum: 1.34 MB) ]