Nie jesteś zalogowany na forum.
Strony: 1
Mam problem z płatnikiem. Podczas weryfikacji pojawia mi się taki błąd -
Błąd wykonania operacji walidacji w oparciu o listę tsl i przestaje widzieć certyfikat do pobrania danych w ZUS.
W raporcie mam taką informację - przetwarzanie narodowej listy TSL.
Kod kraju: PL
Sprawdzanie ważności listy TSL.
Minął termin ważności listy TSL.
Wymagana jest aktualizacja listy TSL.
Pobieranie listy TSL z adresu: https://www.nccert.pl/tsl/PL_TSL.xml
Wystąpił błąd w czasie pobierania listy TSL. Treść: Żądanie zostało przerwane: Nie można utworzyć bezpiecznego kanału SSL/TLS.
Nie mogę wysłać dokumentów, co robić?
Mam problem z płatnikiem. Podczas weryfikacji pojawia mi się taki błąd -
Błąd wykonania operacji walidacji w oparciu o listę tsl i przestaje widzieć certyfikat do pobrania danych w ZUS.
W raporcie mam taką informację - przetwarzanie narodowej listy TSL.
Kod kraju: PL
Sprawdzanie ważności listy TSL.
Minął termin ważności listy TSL.
Wymagana jest aktualizacja listy TSL.
Pobieranie listy TSL z adresu: https://www.nccert.pl/tsl/PL_TSL.xml
Wystąpił błąd w czasie pobierania listy TSL. Treść: Żądanie zostało przerwane: Nie można utworzyć bezpiecznego kanału SSL/TLS.
Nie mogę wysłać dokumentów, co robić?
Strony: 1
[ Wygenerowano w 0.004 sekund, wykonano 7 zapytań - Pamięć użyta: 559.14 kB (Maksimum: 595.32 kB) ]