Nie jesteś zalogowany na forum.
Program płatnik nie może rozpoznać wersji bazy danych.
Reinstalacja, używanie P2StartFix, pobranie wpisu do rejestru z Update_PP_bez_bazy - nie pomaga
Co za lipa...
I to na 3 kompach
Proszę sprawdzić czy można utworzyć nowa pustą bazę danych.
jesli tak to wprowadzić jakieś domyślne dane płatnika w karotece i wykonac aktualizację programu.
Jeśli to się nie uda to przeinstalować program z usunięcem katalogów w program data i program files(x86)
Podczas instalacji wybrac, aby utworzyć nowa bazę danych.
Chyba zatrudnię się w ASSECO do rozwiązywania problemów z Płatnikiem!
Poniższy opis rozwiązuje problemy :
- Nie rozpoznanej wersji bazy danych
- XML przy podpisywaniu certyfikatem
1. Odinstaluj Płatnika
2. Restart
3. Usuń lub zmień nazwy katalogów Asseco w Program Files i ProgramData ( ProgramData to ukryty katalog )
4. Pobierz i rozpakuj: https://redir.cache.orange.pl/zus/pobie … _X_234.zip
5. Pobierz płatnika ( chyba że masz ) https://redir.cache.orange.pl/zus/pobie … nstall.exe
6. Pobierz: https://pobierz2.zus.pl/dystrybucja/a1_ … artFix.exe
7. Uruchom instalacje Płatnika I WAŻNE wybierz wersje bazy danych ACCESS i KONIECZNIE zaznacz Utwórz nową bazę.
8. Zainstaluj do końca NIE uruchamiaj płatnika.
9. Po instalacji uruchom pobrany P2StartFix.
10. Uruchom Płatnika, NIE pobieraj nowej wersji!
11. Po zalogowaniu w nowej pustej bazie musisz założyć nowego płatnika (fikcyjnego) podasz, Nip, adres i zweryfikuj . Jeśli ok to „wybierz do kontekstu” i mamy płatnika w starej wersji.
12. W narzędziach wchodzisz w instalacje nowej wersji z PLIKU!
13. Podajesz ścieżkę do pliku metryczka_XML rozpakowanego z pobranego PakietuAktualizaci…
14. Instaluje się aktualizacja… robisz restart aplikacji. I aktualizacje bazy ( tej pustej testowej )
15. Znowu w wchodzisz w Narzędzia i aktualizacje ale tym razem online , pobierasz restartujesz.
16. Po restarcie wchodzisz w przekaz i ustawiasz swoje certyfikaty i jakieś tam TL PCL czy jakieś tam ?
17. Jak w Narzedzia aktualizacja wszystko z wyjątkiem identyfikacji płatnika przechodzi ok
18. Wybierasz zmianę bazy danych i wybierasz swoja czy to SQL czy ACCESS
Powodzenia!
Offline
Czy założyć nowego płatnika (fikcyjnego) (podasz, Nip, adres i zweryfikuj) tzn. podać dane istniejącego "obcego" płatnika?
Czy dane nie istniejącego płatnika - tylko jak wówczas przebiegnie ta weryfikacja?
Czy "domyślne dane płatnika w karotece" to jest komplet danych jakiegoś istniejącego płatnika, czy nie istniejącego?
Chyba zatrudnię się w ASSECO do rozwiązywania problemów z Płatnikiem!
Poniższy opis rozwiązuje problemy :
- Nie rozpoznanej wersji bazy danych
- XML przy podpisywaniu certyfikatem1. Odinstaluj Płatnika
2. Restart
3. Usuń lub zmień nazwy katalogów Asseco w Program Files i ProgramData ( ProgramData to ukryty katalog )
4. Pobierz i rozpakuj: https://redir.cache.orange.pl/zus/pobie … _X_234.zip
5. Pobierz płatnika ( chyba że masz ) https://redir.cache.orange.pl/zus/pobie … nstall.exe
6. Pobierz: https://pobierz2.zus.pl/dystrybucja/a1_ … artFix.exe
7. Uruchom instalacje Płatnika I WAŻNE wybierz wersje bazy danych ACCESS i KONIECZNIE zaznacz Utwórz nową bazę.
8. Zainstaluj do końca NIE uruchamiaj płatnika.
9. Po instalacji uruchom pobrany P2StartFix.
10. Uruchom Płatnika, NIE pobieraj nowej wersji!
11. Po zalogowaniu w nowej pustej bazie musisz założyć nowego płatnika (fikcyjnego) podasz, Nip, adres i zweryfikuj . Jeśli ok to „wybierz do kontekstu” i mamy płatnika w starej wersji.
12. W narzędziach wchodzisz w instalacje nowej wersji z PLIKU!
13. Podajesz ścieżkę do pliku metryczka_XML rozpakowanego z pobranego PakietuAktualizaci…
14. Instaluje się aktualizacja… robisz restart aplikacji. I aktualizacje bazy ( tej pustej testowej )
15. Znowu w wchodzisz w Narzędzia i aktualizacje ale tym razem online , pobierasz restartujesz.
16. Po restarcie wchodzisz w przekaz i ustawiasz swoje certyfikaty i jakieś tam TL PCL czy jakieś tam ?
17. Jak w Narzedzia aktualizacja wszystko z wyjątkiem identyfikacji płatnika przechodzi ok
18. Wybierasz zmianę bazy danych i wybierasz swoja czy to SQL czy ACCESSPowodzenia!
Wielkie dzięki! 3 dni z tym walczyłem bez skutecznie dopiero przejście przez te kroki rozwiązało problem.
Chyba zatrudnię się w ASSECO do rozwiązywania problemów z Płatnikiem!
Poniższy opis rozwiązuje problemy :
- Nie rozpoznanej wersji bazy danych
- XML przy podpisywaniu certyfikatem1. Odinstaluj Płatnika
2. Restart
3. Usuń lub zmień nazwy katalogów Asseco w Program Files i ProgramData ( ProgramData to ukryty katalog )
4. Pobierz i rozpakuj: https://redir.cache.orange.pl/zus/pobie … _X_234.zip
5. Pobierz płatnika ( chyba że masz ) https://redir.cache.orange.pl/zus/pobie … nstall.exe
6. Pobierz: https://pobierz2.zus.pl/dystrybucja/a1_ … artFix.exe
7. Uruchom instalacje Płatnika I WAŻNE wybierz wersje bazy danych ACCESS i KONIECZNIE zaznacz Utwórz nową bazę.
8. Zainstaluj do końca NIE uruchamiaj płatnika.
9. Po instalacji uruchom pobrany P2StartFix.
10. Uruchom Płatnika, NIE pobieraj nowej wersji!
11. Po zalogowaniu w nowej pustej bazie musisz założyć nowego płatnika (fikcyjnego) podasz, Nip, adres i zweryfikuj . Jeśli ok to „wybierz do kontekstu” i mamy płatnika w starej wersji.
12. W narzędziach wchodzisz w instalacje nowej wersji z PLIKU!
13. Podajesz ścieżkę do pliku metryczka_XML rozpakowanego z pobranego PakietuAktualizaci…
14. Instaluje się aktualizacja… robisz restart aplikacji. I aktualizacje bazy ( tej pustej testowej )
15. Znowu w wchodzisz w Narzędzia i aktualizacje ale tym razem online , pobierasz restartujesz.
16. Po restarcie wchodzisz w przekaz i ustawiasz swoje certyfikaty i jakieś tam TL PCL czy jakieś tam ?
17. Jak w Narzedzia aktualizacja wszystko z wyjątkiem identyfikacji płatnika przechodzi ok
18. Wybierasz zmianę bazy danych i wybierasz swoja czy to SQL czy ACCESSPowodzenia!
Witam
Mam problem z płatnikiem jak w temacie czyli że nie rozpoznaje wersji bazy danych. Według poradnika wyżej jestem na kroku 13 i wywala mi komunikat błąd pobierania a w przebiegu aktualizacji "Błąd weryfikacji metryki".
W czym może być problem?
Hej, wystarczy ściągnąć ze strony płatnika najnowszy plik aktualizujący słowniki i komponenty (metryka.xml) - rozpakować i zaciągnąć do płatnika - DZIAŁA
Dziękuję za pomoc )
Hej, spróbuj ręcznie usunąć pliki bazy z katalogu instalacyjnego Płatnika a dopiero potem uruchom P2StartFix – bywa, że pliki nie nadpisują się poprawnie. Może też pomóc reset ustawień firewalla i antywirusa, bo niektóre blokują dostęp do bazy. Sprawdź też wersję Javy – nowsze wersje mogą powodować takie problemy.
Mam nadzieję, że pomoże 😊
Offline
[ Wygenerowano w 0.008 sekund, wykonano 8 zapytań - Pamięć użyta: 1.47 MB (Maksimum: 1.61 MB) ]