Nie jesteś zalogowany na forum.

Płatnik Forum

Największe forum Płatników. Porozmawiajmy o systemach Płatnik, e-Deklaracje i JPK (Jednolity Plik Kontrolny)

#1 2022-01-31 10:08:12

WB
Użytkownik

aktualizacja płatnika: brak tabeli

Dzisiaj zaktualizował się płatnik do wersji 10.02.002 i po uruchomieniu mam informację, że Płatnik nie może wczytać mojej bazy, bo "W bazie danych brak tablicy: UBEZP_DG_ZDROWOTNA".

Bazę mam w formacie mdb o ile to ma znaczenie.

Ktoś ma podobnie? coś się da z tym zrobić ?

WB

Offline

#2 2022-01-31 10:18:08

MP
Gość

Odp: aktualizacja płatnika: brak tabeli

Ja w ogóle nie mogę zrobić konwersji bazy danych, ponieważ program płatnik przestaje dzialać

#3 2022-01-31 10:18:25

Janush
Gość

Odp: aktualizacja płatnika: brak tabeli

Generalnie problem występuję u wszystkich, trzeba czekać na ruch pionków z zusu. A co można zrobić...złapać za pochodnię i rozgonić rząd.

#4 2022-01-31 11:04:58

Aga1
Gość

Odp: aktualizacja płatnika: brak tabeli

U mnie aktualizację pobral, ale konwersja bazy nie działa. Czy ktos ma rozwiązanie?

#5 2022-01-31 11:23:15

Bartosz
Gość

Odp: aktualizacja płatnika: brak tabeli

U nas ten sam błąd.

#6 2022-01-31 11:28:09

Endi
Gość

Odp: aktualizacja płatnika: brak tabeli

Ten sam problem po porannej aktualizacji programu......  Czekamy na rozwiązanie problemu, czyli pewnie kolejną aktualizację smile

#7 2022-01-31 11:31:49

Eliza
Gość

Odp: aktualizacja płatnika: brak tabeli

U mnie to samo błąd bazy po aktualizacji. Infolinia zablokowana

#8 2022-01-31 11:52:33

Wioletta
Gość

Odp: aktualizacja płatnika: brak tabeli

U mnie podobnie , czyli trzeba czekać

#9 2022-01-31 12:03:18

Jednorazowy
Gość

Odp: aktualizacja płatnika: brak tabeli

U nas to samo, baza w access.
Błąd:
W bazie danych brak tablicy:'UBEZP_DG_ZDROWOTNA'.

#10 2022-01-31 12:15:57

Jan
Gość

Odp: aktualizacja płatnika: brak tabeli

Identyczny błąd. Mamy bazę w access...

#11 2022-01-31 12:18:30

Tomek
Gość

Odp: aktualizacja płatnika: brak tabeli

Cześć...
U mnie to samo. Wyczyściłem w rejestrze datę pobrania akutalizacji.
Komputer\HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\WOW6432Node\Asseco Poland SA\Płatnik\10.02.002\Parametry\DataPobraniaPakiety
Następnie uruchomiłem Płatnika. Zaktualizował się jeszcze raz.
Pierwsze logowanie MUSI wykonać administrator!!!
I będzie OK smile

#12 2022-01-31 12:19:10

jestniefajnie
Gość

Odp: aktualizacja płatnika: brak tabeli

Potwierdzam , baza access.

#13 2022-01-31 12:46:44

Przemek
Gość

Odp: aktualizacja płatnika: brak tabeli

Potwierdzam, że rozwiązanie z usunięciem wartości w "Komputer\HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\WOW6432Node\Asseco Poland SA\Płatnik\10.02.002\Parametry\DataPobraniaPakiety"
Działa.
Dzięki Tomku smile

#14 2022-01-31 12:47:22

Michał Łęki
Gość

Odp: aktualizacja płatnika: brak tabeli

Witajcie
nie zaktualizowało mi bazy access. Po uruchamianiu na admina czy użytkownika błąd:W bazie danych brak tablicy:'UBEZP_DG_ZDROWOTNA'.

Rozwiązanie problemu w zależności od systemu:

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Asseco Poland SA\Płatnik\10.02.002\Parametry]
"DataPobraniaPakiety"=""

lub


[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\Asseco Poland SA\Płatnik\10.02.002\Parametry]
"DataPobraniaPakiety"=""

Uruchomiłem Płatnika jako Administrator. Zaktualizował się jeszcze raz. Następnie logowąć się trzeba  na konto administratora i wykonać konwersję bazy do nowego programu.

Ja zmieniłem odrazu nazwę bazy na aktualną wersję programu.

DZIAŁA !!!

#15 2022-01-31 12:49:56

Eliza
Gość

Odp: aktualizacja płatnika: brak tabeli

Tomek napisał/a:

Cześć...
U mnie to samo. Wyczyściłem w rejestrze datę pobrania akutalizacji.
Komputer\HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\WOW6432Node\Asseco Poland SA\Płatnik\10.02.002\Parametry\DataPobraniaPakiety
Następnie uruchomiłem Płatnika. Zaktualizował się jeszcze raz.
Pierwsze logowanie MUSI wykonać administrator!!!
I będzie OK smile




Nic to nie dało sad

#16 2022-01-31 12:54:43

Jan
Gość

Odp: aktualizacja płatnika: brak tabeli

Pomogło. Dzięki.

Tomek napisał/a:

Cześć...
U mnie to samo. Wyczyściłem w rejestrze datę pobrania akutalizacji.
Komputer\HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\WOW6432Node\Asseco Poland SA\Płatnik\10.02.002\Parametry\DataPobraniaPakiety
Następnie uruchomiłem Płatnika. Zaktualizował się jeszcze raz.
Pierwsze logowanie MUSI wykonać administrator!!!
I będzie OK smile

#17 2022-01-31 12:55:34

termar
Gość

Odp: aktualizacja płatnika: brak tabeli

Ale gdzie szukać tej lokalizacji??

Komputer\HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\WOW6432Node\Asseco Poland SA\Płatnik\10.02.002\Parametry\DataPobraniaPakiety

????

#18 2022-01-31 13:04:36

Płacznik
Gość

Odp: aktualizacja płatnika: brak tabeli

Witam,

a jak ktoś nie ma access bazy tylko MSSQL ? Bo tu to nie działa o ile nie popełniłem błędu ?

Pozdrawiam

#19 2022-01-31 13:07:04

Michał Łęki
Gość

Odp: aktualizacja płatnika: brak tabeli

termar napisał/a:

Ale gdzie szukać tej lokalizacji??

Komputer\HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\WOW6432Node\Asseco Poland SA\Płatnik\10.02.002\Parametry\DataPobraniaPakiety

????

uruchom rejestr wpisując w starcie "regedit"

#20 2022-01-31 13:13:53

yoe
Gość

Odp: aktualizacja płatnika: brak tabeli

\HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\WOW6432Node\Asseco Poland SA\Płatnik\10.02.002\Parametry\DataPobraniaPakiety

Na niektórych kompach pomaga lecz nie na wszystkich.

#21 2022-01-31 13:23:19

JS
Gość

Odp: aktualizacja płatnika: brak tabeli

termar napisał/a:

Ale gdzie szukać tej lokalizacji??

Komputer\HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\WOW6432Node\Asseco Poland SA\Płatnik\10.02.002\Parametry\DataPobraniaPakiety

????

w rejestrze Windows

#22 2022-01-31 13:26:00

Jakub
Gość

Odp: aktualizacja płatnika: brak tabeli

Metoda Pana Tomka działa wink Baza danych MSSQL.
Uruchamiamy w trybie administratora edytor rejestru ( start -> uruchom -> regedit (enter) ) i w pasku podajemy ściężkę a następnie czyścimy zawartość pola DataPobraniaPakiety

Dalej tak jak pisze Pan Tomek - aktualizacja - uruchamiamy logujemy się na konto Administratora i konwersja b.danych.

#23 2022-01-31 14:06:31

janek
Gość

Odp: aktualizacja płatnika: brak tabeli

Wydano nową wersje 234, która powinna usunąć wszystkie problemy.

#24 2022-01-31 14:58:21

radek
Gość

Odp: aktualizacja płatnika: brak tabeli

Niestety pomimo zmiany w rejestrze, pobraniu przed chwilą nowej wersji ciągle to samo.... nie robi konwersji, jestem jako ADMINISTRATOR

#25 2022-01-31 20:12:09

Mariusz
Gość

Odp: aktualizacja płatnika: brak tabeli

Jeśli wcześniej zapisane zalecenia nie pomogły to proponuje przeinstalować program.
PO usuwać wszystkie pozostałe katalogu i na nowo wykonać instalację programu tworząc nowa bazę.
Po instalacji wprowadzić dane płatnika i wykonać aktualizację komponentów najlepiej z pliku.
Plik metryki pobrać ze strony ZUS https://www.zus.pl/firmy/program-platni … -10.02.002

#26 2022-02-01 07:18:39

AP
Gość

Odp: aktualizacja płatnika: brak tabeli

Przepraszam czy zwykła księgowa która nie zna się na informatyce może otrzymać z ZUS aktualizację która po prostu działa od dwóch dni nie mogę pracować.

#27 2022-02-01 09:36:50

Adam
Gość

Odp: aktualizacja płatnika: brak tabeli

O ile nowa metryka rozwiązuje błąd z brakującą tabelą, to błąd zawieszania się płatnika podczas konwersji bazy pozostaje.
(Baza accesowa w tym przypadku)

#28 2022-02-01 11:44:13

Łichał
Gość

Odp: aktualizacja płatnika: brak tabeli

Dziś zaktualizowane 3 Płatniki, aktualizacja a następnie konwersja bazy poszła bez problemu. Jeśli duża baza to może to potrwać. Radzę cierpliwie czekać aż konwersja dobiegnie końca.

#29 2022-02-01 12:39:57

Pan
Gość

Odp: aktualizacja płatnika: brak tabeli

Łichał napisał/a:

Dziś zaktualizowane 3 Płatniki, aktualizacja a następnie konwersja bazy poszła bez problemu. Jeśli duża baza to może to potrwać. Radzę cierpliwie czekać aż konwersja dobiegnie końca.

Baza wielkości 370MB, konwersja idzie od 10 minut. Ile to jeszcze może potrwać?

#30 2022-02-01 13:07:10

Mariusz
Gość

Odp: aktualizacja płatnika: brak tabeli

Dzisiaj wykonywałem konwesję bazy danych 370 mb MS Access i trwało to prawie 2 godziny.
jeszcze jak system jest 64 bitowy to bazy danych dzialają wolniej.
jak macie takie duże bazy danych to od razu powinno się przejśc do SQL.
A potem płacz bo długo trwa konwersja. smile

#31 2022-02-01 13:09:53

Pan
Gość

Odp: aktualizacja płatnika: brak tabeli

Mariusz napisał/a:

Dzisiaj wykonywałem konwesję bazy danych 370 mb MS Access i trwało to prawie 2 godziny.
jeszcze jak system jest 64 bitowy to bazy danych dzialają wolniej.
jak macie takie duże bazy danych to od razu powinno się przejśc do SQL.
A potem płacz bo długo trwa konwersja. smile

Obiecuję zrobić migrację do MSSQL big_smile
Właśnie się skończyło, 40 minut...
Dzięki za wsparcie duchowe wink

#32 2022-02-01 14:46:01

Adam
Gość

Odp: aktualizacja płatnika: brak tabeli

Potwierdzam udało w końcu się zaktualizować bazę po ponad 30 minutach. (a dla porównania bazy sqlowe konwersja w 10 sekund ...)

,
[Bot] claudebot

Stopka

Forum oparte na FluxBB

[ Wygenerowano w 0.007 sekund, wykonano 7 zapytań - Pamięć użyta: 585.8 kB (Maksimum: 602.59 kB) ]