Nie jesteś zalogowany na forum.
Strony: 1
Dzisiaj zaktualizował się płatnik do wersji 10.02.002 i po uruchomieniu mam informację, że Płatnik nie może wczytać mojej bazy, bo "W bazie danych brak tablicy: UBEZP_DG_ZDROWOTNA".
Bazę mam w formacie mdb o ile to ma znaczenie.
Ktoś ma podobnie? coś się da z tym zrobić ?
WB
Offline
Ja w ogóle nie mogę zrobić konwersji bazy danych, ponieważ program płatnik przestaje dzialać
Generalnie problem występuję u wszystkich, trzeba czekać na ruch pionków z zusu. A co można zrobić...złapać za pochodnię i rozgonić rząd.
U mnie aktualizację pobral, ale konwersja bazy nie działa. Czy ktos ma rozwiązanie?
U nas ten sam błąd.
Ten sam problem po porannej aktualizacji programu...... Czekamy na rozwiązanie problemu, czyli pewnie kolejną aktualizację
U mnie to samo błąd bazy po aktualizacji. Infolinia zablokowana
U mnie podobnie , czyli trzeba czekać
U nas to samo, baza w access.
Błąd:
W bazie danych brak tablicy:'UBEZP_DG_ZDROWOTNA'.
Identyczny błąd. Mamy bazę w access...
Cześć...
U mnie to samo. Wyczyściłem w rejestrze datę pobrania akutalizacji.
Komputer\HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\WOW6432Node\Asseco Poland SA\Płatnik\10.02.002\Parametry\DataPobraniaPakiety
Następnie uruchomiłem Płatnika. Zaktualizował się jeszcze raz.
Pierwsze logowanie MUSI wykonać administrator!!!
I będzie OK
Potwierdzam , baza access.
Potwierdzam, że rozwiązanie z usunięciem wartości w "Komputer\HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\WOW6432Node\Asseco Poland SA\Płatnik\10.02.002\Parametry\DataPobraniaPakiety"
Działa.
Dzięki Tomku
Witajcie
nie zaktualizowało mi bazy access. Po uruchamianiu na admina czy użytkownika błąd:W bazie danych brak tablicy:'UBEZP_DG_ZDROWOTNA'.
Rozwiązanie problemu w zależności od systemu:
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Asseco Poland SA\Płatnik\10.02.002\Parametry]
"DataPobraniaPakiety"=""
lub
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\Asseco Poland SA\Płatnik\10.02.002\Parametry]
"DataPobraniaPakiety"=""
Uruchomiłem Płatnika jako Administrator. Zaktualizował się jeszcze raz. Następnie logowąć się trzeba na konto administratora i wykonać konwersję bazy do nowego programu.
Ja zmieniłem odrazu nazwę bazy na aktualną wersję programu.
DZIAŁA !!!
Cześć...
U mnie to samo. Wyczyściłem w rejestrze datę pobrania akutalizacji.
Komputer\HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\WOW6432Node\Asseco Poland SA\Płatnik\10.02.002\Parametry\DataPobraniaPakiety
Następnie uruchomiłem Płatnika. Zaktualizował się jeszcze raz.
Pierwsze logowanie MUSI wykonać administrator!!!
I będzie OK
Nic to nie dało
Pomogło. Dzięki.
Cześć...
U mnie to samo. Wyczyściłem w rejestrze datę pobrania akutalizacji.
Komputer\HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\WOW6432Node\Asseco Poland SA\Płatnik\10.02.002\Parametry\DataPobraniaPakiety
Następnie uruchomiłem Płatnika. Zaktualizował się jeszcze raz.
Pierwsze logowanie MUSI wykonać administrator!!!
I będzie OK
Ale gdzie szukać tej lokalizacji??
Komputer\HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\WOW6432Node\Asseco Poland SA\Płatnik\10.02.002\Parametry\DataPobraniaPakiety
????
Witam,
a jak ktoś nie ma access bazy tylko MSSQL ? Bo tu to nie działa o ile nie popełniłem błędu ?
Pozdrawiam
Ale gdzie szukać tej lokalizacji??
Komputer\HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\WOW6432Node\Asseco Poland SA\Płatnik\10.02.002\Parametry\DataPobraniaPakiety
????
uruchom rejestr wpisując w starcie "regedit"
\HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\WOW6432Node\Asseco Poland SA\Płatnik\10.02.002\Parametry\DataPobraniaPakiety
Na niektórych kompach pomaga lecz nie na wszystkich.
Ale gdzie szukać tej lokalizacji??
Komputer\HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\WOW6432Node\Asseco Poland SA\Płatnik\10.02.002\Parametry\DataPobraniaPakiety
????
w rejestrze Windows
Metoda Pana Tomka działa Baza danych MSSQL.
Uruchamiamy w trybie administratora edytor rejestru ( start -> uruchom -> regedit (enter) ) i w pasku podajemy ściężkę a następnie czyścimy zawartość pola DataPobraniaPakiety
Dalej tak jak pisze Pan Tomek - aktualizacja - uruchamiamy logujemy się na konto Administratora i konwersja b.danych.
Wydano nową wersje 234, która powinna usunąć wszystkie problemy.
Niestety pomimo zmiany w rejestrze, pobraniu przed chwilą nowej wersji ciągle to samo.... nie robi konwersji, jestem jako ADMINISTRATOR
Jeśli wcześniej zapisane zalecenia nie pomogły to proponuje przeinstalować program.
PO usuwać wszystkie pozostałe katalogu i na nowo wykonać instalację programu tworząc nowa bazę.
Po instalacji wprowadzić dane płatnika i wykonać aktualizację komponentów najlepiej z pliku.
Plik metryki pobrać ze strony ZUS https://www.zus.pl/firmy/program-platni … -10.02.002
Przepraszam czy zwykła księgowa która nie zna się na informatyce może otrzymać z ZUS aktualizację która po prostu działa od dwóch dni nie mogę pracować.
O ile nowa metryka rozwiązuje błąd z brakującą tabelą, to błąd zawieszania się płatnika podczas konwersji bazy pozostaje.
(Baza accesowa w tym przypadku)
Dziś zaktualizowane 3 Płatniki, aktualizacja a następnie konwersja bazy poszła bez problemu. Jeśli duża baza to może to potrwać. Radzę cierpliwie czekać aż konwersja dobiegnie końca.
Dziś zaktualizowane 3 Płatniki, aktualizacja a następnie konwersja bazy poszła bez problemu. Jeśli duża baza to może to potrwać. Radzę cierpliwie czekać aż konwersja dobiegnie końca.
Baza wielkości 370MB, konwersja idzie od 10 minut. Ile to jeszcze może potrwać?
Dzisiaj wykonywałem konwesję bazy danych 370 mb MS Access i trwało to prawie 2 godziny.
jeszcze jak system jest 64 bitowy to bazy danych dzialają wolniej.
jak macie takie duże bazy danych to od razu powinno się przejśc do SQL.
A potem płacz bo długo trwa konwersja.
Dzisiaj wykonywałem konwesję bazy danych 370 mb MS Access i trwało to prawie 2 godziny.
jeszcze jak system jest 64 bitowy to bazy danych dzialają wolniej.
jak macie takie duże bazy danych to od razu powinno się przejśc do SQL.
A potem płacz bo długo trwa konwersja.
Obiecuję zrobić migrację do MSSQL
Właśnie się skończyło, 40 minut...
Dzięki za wsparcie duchowe
Potwierdzam udało w końcu się zaktualizować bazę po ponad 30 minutach. (a dla porównania bazy sqlowe konwersja w 10 sekund ...)
Strony: 1
[ Wygenerowano w 0.007 sekund, wykonano 7 zapytań - Pamięć użyta: 585.8 kB (Maksimum: 602.59 kB) ]