Nie jesteś zalogowany na forum.
Strony: 1
Po instalacji na nowym laptopie win 10 Home Fix wyskakuje 'Nie można odnaleźć części ścieżki c:\ProgramData\Asseco Poland SA\Płatnik\uzal.xml' i dalej Program nie mógł się zaktualizować
Płatnik zainstalowany w folderze C:\PLATNIK (dwa razy wybrany ten sam folder)
Odinstalowywałam już go kilka razy i dalej to samo
Proszę o pomoc
Pozdrawiam
Offline
"programiści" assecco nie zauważyli, że płatnik instaluje pliki w C:\ProgramData\Asseco Poland SA\Platnik\uzal.xml, natomiast P2fix odnosi się do C:\ProgramData\Asseco Poland SA\Płatnik\uzal.xml
platnik<-->płatnik
Geniusze!
mam wrażenie, że oni tam nawet nie testują i nikogo nie obchodzi poprawne działanie - od lat są problemy
Zajrzyj w fixa to partacze z Comarchu
Niestety litość bierze na takich programistów. Aktualizacja Płatnika wygląda jakby ją robili w garażu w latach 89/90.
Rozwiązanie - zmieńcie tymczasowo nazwę folderu z Platnik na Płatnik (z polską literą). Uruchomcie FIX jako admin.
Płatnik się powinien zaktualizować. Z powrotem zmieńcie nazwę folderu na l bo wam się nie połączy baza danych.
Gotowe
Strony: 1
[ Wygenerowano w 0.003 sekund, wykonano 7 zapytań - Pamięć użyta: 525.87 kB (Maksimum: 533.4 kB) ]