Nie jesteś zalogowany na forum.

Płatnik Forum

Największe forum Płatników. Porozmawiajmy o systemach Płatnik, e-Deklaracje i JPK (Jednolity Plik Kontrolny)

#1 2020-06-30 13:16:11

Tomek
Gość

Błąd:Nieprawidłwoy podpis

Dzień dobry
Dziś po aktualizacji Płatnika podczas wysyłki zestawów pojawia się komunikat "Błąd:Nieprawidłowy podpis". Podpis z Certum. Program proCertum CardManager został zaktualizowany do najnowszej wersji. Co można jeszcze sprawdzić. CardManager czyta kartę, certyfikaty są widoczne.

#2 2020-09-10 10:42:07

gosc
Gość

Odp: Błąd:Nieprawidłwoy podpis

Mam ten sam problem. Czy udało Ci się go rozwiązać?

#3 2020-09-18 08:08:09

Tomek
Gość

Odp: Błąd:Nieprawidłwoy podpis

Niestety nie udało mi się błędu rozwiązać. Skończyło się przeniesieniem całej bazy na inny system.
Nie pomagało odinstalowanie i instalowanie Płatnika łącznie z czyszczeniem rejestru i danych.
Pomogło po prostu przeniesienie bazy na inny komputer gdzie Płatnik nigdy wcześniej nie był instalowany.
Po prostu strzelił focha i już. Ciekawe kiedy będzie następny raz, kompów mi zabraknie... wink

#4 2020-09-28 09:55:01

gosc
Gość

Odp: Błąd:Nieprawidłwoy podpis

No u mnie też pomogło tylko przeniesienie na inny komputer smile Informatyk się poddał i innej mozliwości nie widział smile dziękuję, pozdrawiam smile

#5 2021-01-23 18:27:21

Katalonczyk
Gość

Odp: Błąd:Nieprawidłwoy podpis

Problem jest najnowsza aktualizacja proCertum Card Manager (3.5)  - nie współpracuje prawidłowo z programem Płatnik, lub nie rejestruje wszystkich bibliotek w systemie.

Wprowadź wiadomość i wyślij
Czy jesteś człowiekiem?

Niestety musimy zabezpieczyć forum przed zaśmiecaniem przez roboty reklamowe.

Stopka

Forum oparte na FluxBB