Nie jesteś zalogowany na forum.
Witam,
Ksiegowa przy próbie wysłania danych do ZUS-u dostaje taki komunikat jak w temacie: "Wartość nie może być zerowa. Nazwa parametru STR".
Znalazłem na sieci podobny problem, zasugerowali, żeby zmienić wersję dotnet na 4.8 to zrobiłem i przeinstalowałem płatnika, ale nadal problem występuje.
Spotkał się ktoś z takim problemem, przypadkiem?
Offline
mi pomogła ponowna rejestracja certyfikatu w magazynie osobistym
Ponowna rejestracja certyfikatu w magazynie osobistym - pomogło.
Przy aktualizacji w Płatniku po wpisaniu żądanej kwoty za jakiś m-c, wyświetla się komunikat że "Wartość nie może być zerowa. Nazwa parametru str."
Ponowna rejestracja certyfikatu w Windows, zgodnie z instrukcją dostawcy karty. W przypadku Sigillum > ID Protect manager > Certificates & keys > Export > To store (certmgr.msc = certyfikat widoczny w magazynie osobistym wraz z ikoną masz klucz prywatny)
Potwierdzam, u mnie też był tan sam problem i pomogła ponowna rejestracja certyfikatu. Nawet Płatnika nie trzeba było przeładowywać
Ponowna rejestracja certyfikatu w Windows, zgodnie z instrukcją dostawcy karty. W przypadku Sigillum > ID Protect manager > Certificates & keys > Export > To store (certmgr.msc = certyfikat widoczny w magazynie osobistym wraz z ikoną masz klucz prywatny)
to działa , dziękuję
[ Wygenerowano w 0.010 sekund, wykonano 7 zapytań - Pamięć użyta: 521.08 kB (Maksimum: 529.09 kB) ]