Nie jesteś zalogowany na forum.
Strony: 1
Witam Was w tych niełatwych dniach! Mam nadzieję, że trzymacie się zdrowo.
Chciałbym prosić o pomoc przy skonfigurowaniu podpisu cyfrowego do Płatnika przy łączeniu się przez pulpit zdalny. Klucz wydało certum na pendrive, który jest podłączony do komputera w biurze. Lokalnie działa, przy pracy z domu wyświetla komunikat o braku kluczy. Na obu komputerach Windows 10. Bardzo proszę o poradę jak to ustawić.
Serdecznie pozdrawiam!
Witam,
czy ktoś znalazł już może rozwiązanie na ten problem ?
Generalnie podpis cyfrowy powinien być z Tobą, podłączony do komputera na którym uruchamiasz Pulpit Zdalny.
Ewentualnie spróbuj wyłączyć udostępnianie lokalnej karty - przy nawiązywaniu podłączenia Zasoby Lokalne - Więcej - wyłącz "Karty inteligentne".
Offline
Generalnie musisz sobie zainstalować na zdalnym pulpicie program typu card manager - ten sam który masz lokalnie i po podłączeniu załapie ci, że są certyfikaty. Wtedy w płatniku wchodzisz w w przekaz i musisz dodać certyfikaty i działa.
Strony: 1
[ Wygenerowano w 0.005 sekund, wykonano 7 zapytań - Pamięć użyta: 567.24 kB (Maksimum: 600.72 kB) ]