Nie jesteś zalogowany na forum.

Płatnik Forum

Największe forum Płatników. Porozmawiajmy o systemach Płatnik, e-Deklaracje i JPK (Jednolity Plik Kontrolny)

#1 2020-03-01 22:00:03

magda
Gość

problem z pobraniem potwierdzenia deklaracje DRA i RCA

Witam,
przegrzebałam milion stron internetowych i nie mogę znaleźć rozwiązania..
w piątek próbowałam wysłać deklaracje, jak wchodzę w zestaw nr 1 (DRA i RCA) jest informacja że został przekazany do ZUS poprzez wysyłkę automatyczną , drugi zestaw (tylko DRA) jest przekazany poprzez wydruk.
W zestawie nr 1 jest aktywna opcja Pobierz i rejestruj potwierdzenie, jednak po kliknięciu, aktualizacji TSL i CRL i przejściu dalej w kreatorze pojawia się komunikat "Nie powiodła się weryfikacja podpisu złożonego na potwierdzeniu lub potwierdzenie posiada niepoprawną strukturę. Nie można utworzyć pliku, który już istnieje." Dodam, że w certyfikatach wszystko jest poprawne..

W zestawie nr 2 opcja Pobierz i rejestruj potwierdzenie jest nieaktywna.

Przy próbach archiwizacji zestawów pojawia się komunikat "Nie można  rozpocząć archiwizacji. Wśród wybranych zestawów znajdują sie zestawy ze statusem przetwarzania innym niż historyczny lub potwierdzony.
Natomiast przy próbie anulowania "Wysyłka tego zestawu dokumentów nie może być anulowana. Zestaw został wysłany w poprzedniej wersji programu Płatnik"

Bardzo proszę o pomoc, jestem początkującym użytkownikiem programu i nie mam pojęcia jak sobie z tym poradzić.

#2 2020-03-07 10:41:10

wanda
Gość

Odp: problem z pobraniem potwierdzenia deklaracje DRA i RCA

Witam serdecznie,
Mam ten sam problem, wczoraj przeslalam zestaw za miesiac luty i nie moge pobrac potwierdzenia poniewaz wyskakuje komunikat- Nie powiodła się weryfikacja podpisu złożonego na potwierdzeniu lub potwierdzenie posiada niepoprawną strukturę. Nie można utworzyć pliku, który już istnieje."
Proszę o pomoc.

#3 2020-03-10 21:50:12

Magda
Gość

Odp: problem z pobraniem potwierdzenia deklaracje DRA i RCA

Ja już rozwiązałam problem. Proszę zadzwonić na infolinię ZUS i połączyć się z działem pomocy technicznej, jesli dobrze pamiętam trzeba oznaczyć ten zestaw jako potwierdzony a później go zarchiwizować i zrobić na nowo deklarację, ale polecam przedzwonić, jednak nie ma to jak pomoc fachowca smile

,
[Bot] ClaudeBot

Stopka

Forum oparte na FluxBB

[ Wygenerowano w 0.008 sekund, wykonano 8 zapytań - Pamięć użyta: 519.17 kB (Maksimum: 519.8 kB) ]