Nie jesteś zalogowany na forum.

Płatnik Forum

Największe forum Płatników. Porozmawiajmy o systemach Płatnik, e-Deklaracje i JPK (Jednolity Plik Kontrolny)

#1 2017-12-08 20:58:04

Izabela
Gość

Błąd podczas aktualizacji danych płatnika i niemożność wysyłki zestawu

Witam serdecznie,

Podczas wysyłki wyskakuje mi info, iż dane płatnika są nieaktualne. Próbuję je zaktualizować lecz przez cały dzień wyskakuje mi błąd.
Bardzo proszę o pomoc.


Status operacji: Wystąpił błąd podczas aktualizacji danych płatnika.

Wystąpił błąd podczas przygotowania i wysyłki oświadczenia. Funkcja DajFormularzDostepu nie powiodła się. Błąd wywołania funkcji DajFormularzDostepu. Serwer zwrócił błąd: Aplikacja serwera jest chwilowo niedostępna. Proszę ponowić żądanie za kilka minut.

Pozdrawiam,
Izabela

#2 2017-12-08 23:03:23

Kasia
Gość

Odp: Błąd podczas aktualizacji danych płatnika i niemożność wysyłki zestawu

Też mam ten problem, powstał po dzisiejszej aktualizacji płatnika.

#3 2017-12-09 01:58:09

Kasia
Gość

Odp: Błąd podczas aktualizacji danych płatnika i niemożność wysyłki zestawu

Już działa. Aktualizowałam listy CRL.

#4 2017-12-11 09:52:02

Izabela
Gość

Odp: Błąd podczas aktualizacji danych płatnika i niemożność wysyłki zestawu

Mój problem też po aktualizacji. Niestety wciąż to samo. hmm

#5 2017-12-11 13:09:56

Wiola
Gość

Odp: Błąd podczas aktualizacji danych płatnika i niemożność wysyłki zestawu

U mnie to samo. Płatnik niewidzi mojego odnowionego certyfikatu kwalifikowanego . Brak możliwości wysyłki deklaracji.  Czy ktoś nam tu pomoże? dodzwonić się do zusu nie można , do Certum tez nie

#6 2017-12-12 19:19:51

Bożena
Gość

Odp: Błąd podczas aktualizacji danych płatnika i niemożność wysyłki zestawu

też tak mam od dwóch dni...ktoś wie ,czy trwają jakieś konserwacje programu...nie mogę pobrać aktualizji i w związku z tym dokonać wysyłki(:

#7 2018-01-08 08:15:51

Damian
Gość

Odp: Błąd podczas aktualizacji danych płatnika i niemożność wysyłki zestawu

Błąd: Aplikacja serwera jest chwilowo niedostępna. Proszę ponowić żądanie za kilka minut.
Błąd pojawia się przy pobieraniu danych z ZUS

#8 2018-01-08 08:42:15

Adam
Gość

Odp: Błąd podczas aktualizacji danych płatnika i niemożność wysyłki zestawu

Niestety ciągle to samo co kolega Damian pisze. Sprawdzane co 2-3 h nie można wysłać zestawu, a termin już dawno minął.
Przebieg aktualizacji: Komponenty i słowniki, Statusy przetowrzenia dokumentów - ok, dane w rejestrze płatnika - anulowane, a jak mogłem to anulować jak po wybraniu certyfikatu i wpisaniu PIN, robie wyślij i dalej wystąpił błąd i po...
co teraz?

#9 2018-01-08 14:30:19

eferat
Gość

Odp: Błąd podczas aktualizacji danych płatnika i niemożność wysyłki zestawu

Witam Mam dokładnie ten sam problem od 3 stycznia. Po 3 telefonach na pomoc techniczną do ZUS nie umieją mi pomóc. Ręce opadają może ktoś znajdzie w końcu rozwiązanie problemu.

#10 2018-01-08 18:52:03

Krzysztofnpl
Gość

Odp: Błąd podczas aktualizacji danych płatnika i niemożność wysyłki zestawu

Mam ten sam problem przy próbie aktualizacji danych płatnika po złożeniu podpisu wysyłam i dostaję od dwu dni komunikat: " Serwer zwrócił błąd: Aplikacja serwera jest chwilowo niedostępna. "

#11 2018-01-08 19:40:29

mONIKA
Gość

Odp: Błąd podczas aktualizacji danych płatnika i niemożność wysyłki zestawu

U mnie to samo. :-(((((

#12 2018-01-08 20:12:19

Ewa
Gość

Odp: Błąd podczas aktualizacji danych płatnika i niemożność wysyłki zestawu

Ja to mam od początku stycznia :((

#13 2018-01-08 21:03:01

Emila
Gość

Odp: Błąd podczas aktualizacji danych płatnika i niemożność wysyłki zestawu

Ja też męczyłam się dziś kilka godzin i u mnie pomogło zainstalowanie programu https://www.microsoft.com/pl-pl/downloa … x?id=17718 i dopiero zniknął komunikat o braku aplikacji serwera

#14 2018-01-08 21:31:47

eferat
Gość

Odp: Błąd podczas aktualizacji danych płatnika i niemożność wysyłki zestawu

Framework mam 4.5 zainstalowany, płatnik nadal nie chodzi. Próbowałem już przeinstalowywać program(bez rezultatu), migrowałem również bazę i też nie pomogło. Z rozmowy z ZUSem wynika, że ten błąd spowodowany jest brakiem aktualizacji metryki do 128. U mnie jest cały czas metryka 127 aktualizowana 20.12.2017 a u was też jest 127? Nr metryki wyświetla się w oknie przy aktualizacji komonentów, i jeszcze jedna rzecz: na stronie ZUSu jest metryka 128 do pobrania ręcznie ale po ściągnięciu, rozpakowaniu i próbie aktualizacji z dysku pojawia się oczywiście błąd aktualizacji także o co kaman???

#15 2018-01-09 10:13:41

informatyk
Gość

Odp: Błąd podczas aktualizacji danych płatnika i niemożność wysyłki zestawu

Aktualizacja z menu programu i automatyczna nie działa tak samo aktualizacja z pliku. Jedyne rozwiązanie skorzystać z automatycznej aktualizacji podczas uruchamiania programu. W tym celu program należy UWAGA !!!! uruchomić z menu Start a nie z skrótu na pulpicie czy pasku zadań.
Po aktualizacji należy przekonwertować bazę i na nowo ustawić certyfikaty.

Wymagana metryka do pracy to 128.

#16 2018-01-09 10:30:38

eferat
Gość

Odp: Błąd podczas aktualizacji danych płatnika i niemożność wysyłki zestawu

Zrobiłem jak kolega napisał. Po uruchomieniu z programów zassało jakieś aktualizacje i teraz jest komunikat, że baza danych jest niezgoda z wersją programu. Jak teraz przekonwertować bazę SQL?

#17 2018-01-09 11:14:00

eferat
Gość

Odp: Błąd podczas aktualizacji danych płatnika i niemożność wysyłki zestawu

Już sobie poradziłem. Kolega Informatyk temat wyjaśnił. Działa w 100%. Śliczne dzięki za pomoc.

#18 2018-01-10 13:48:07

Dorot1111
Gość

Odp: Błąd podczas aktualizacji danych płatnika i niemożność wysyłki zestawu

Gość, napisz jak sobie poradziłeś. Mi nadal nie działa...............dziś 10,01

#19 2018-01-11 08:28:32

Diana
Gość

Odp: Błąd podczas aktualizacji danych płatnika i niemożność wysyłki zestawu

Witam,U mnie pomoglo tez. Weszlam do Płatnika przez start i ponownie wybralam swoj certyfikat ( bo go usunelo z listy aktywnych)

#20 2018-01-11 08:31:49

kal
Gość

Odp: Błąd podczas aktualizacji danych płatnika i niemożność wysyłki zestawu

POMOCY: uruchomiłam Płatnika z menu Start a nie z skrótu na pulpicie czy pasku zadań. Pobrało aktualizacje jednak teraz jest komunikat, że baza danych jest niezgoda z wersją programu.i należy przekonwertować bazę i na nowo ustawić certyfikaty. Co robic? Nie jestem informatykiem tylko użytkownikiem programu ....

#21 2018-01-12 00:47:42

Aga
Gość

Odp: Błąd podczas aktualizacji danych płatnika i niemożność wysyłki zestawu

Nie daję rady - nie działa. Próbowałam postępować zgodnie z radami ale mi nie wychodzi. Jestem załamana.

#22 2018-01-12 10:39:21

Dorot1111
Gość

Odp: Błąd podczas aktualizacji danych płatnika i niemożność wysyłki zestawu

Informatyk................co tzn przekonwertować bazę danych?

#23 2018-01-15 10:56:10

APIS
Gość

Odp: Błąd podczas aktualizacji danych płatnika i niemożność wysyłki zestawu

No u mnie niestety nic nie działa

#24 2018-01-16 13:55:35

Bogusław
Gość

Odp: Błąd podczas aktualizacji danych płatnika i niemożność wysyłki zestawu

Witam Was.
No nareszcie znalazłem rozwiązanie. Tak jak tu ktoś napisał z menu start wybieramy uruchom , potem wyszukujemy P2start.exe - wtedy aktualizacja wykonuje się prawidłowo.
Jak uruchamiamy płatnika z ikonki (tj. P2.exe) to aktualizacja robiona z poziomu programu często wykonuje się nieprawidłowo.
Szkoda tylko, że trzeba tracić tyle czasu na znalezienie tej informacji, a na stronie ZUS nic nie ma ... dziadostwo za miliardy...

Pozdrawiam uciemiężonych użytkowników programu Płatnik
                           Bogusław

#25 2018-02-16 09:16:15

IT
Gość

Odp: Błąd podczas aktualizacji danych płatnika i niemożność wysyłki zestawu

W ostatnim czasie miałem ten sam problem w 2 biurach. W jednym przypadku pomogła aktualizacja .NET Framework do wersji 4.7.1, natomiast w drugim utworzenie nowego konta użytkownika z prawami administratora po czy aktualizacje przebiegły pomyślnie.

#26 2020-06-25 19:07:38

Tadeusz
Gość

Odp: Błąd podczas aktualizacji danych płatnika i niemożność wysyłki zestawu

Dorot1111 napisał/a:

Informatyk................co tzn przekonwertować bazę danych?

#27 2020-06-27 19:14:25

Magda
Gość

Odp: Błąd podczas aktualizacji danych płatnika i niemożność wysyłki zestawu

Baza sama się przekonwertuje przy uruchomieniu nowej wersji. Pytanie, czy będziesz mógł importować pliki kedu, bo ja nie mogę.

,
[Bot] claudebot

Stopka

Forum oparte na FluxBB

[ Wygenerowano w 0.055 sekund, wykonano 8 zapytań - Pamięć użyta: 620.55 kB (Maksimum: 1.34 MB) ]