Nie jesteś zalogowany na forum.
Podczas sprawdzania aktualności danych płatnika w ZUS pojawia się komunikat " Dane płatnika są aktualne". Weryfikacja poszczególnych dokumentów też nie pokazuje błędu, natomiast po utworzeniu zestawu i po jego weryfikacji ukazuje się " Błąd krytyczny - Dane identyfikacyjne płatnika podane na dokumencie nie są zgodne z danymi aktualnymi z kartoteki tego płatnika. Wysyłane dokumenty powinny zawierać aktualne dane identyfikacyjne.". Dotychczas nie było problemu z wysyłką dokumentów.
Zaznaczam, że to nie jest nowy płatnik i w jego danych nie było żadnej zmiany.
Podobny problem: przez kilka lat wszystko w porządku i nagle błąd krytyczny uniemożliwiający wysłanie druku. Jeśli to czytasz, Gaju, możesz powiedzieć, jak szybko rozwiązano ten problem i ile zachodu to od Ciebie wymagało?
Komunikat jest chyba jasny... 'Dane podane na dokumencie nie są zgodne z danymi aktualnymi z kartoteki'.
Proszę otworzyć każdy dokument z osobna i w jego oknie wybrać "Narzędzia" -> "aktualizuj dane identyfikacyjne" -> "płatnika". Po czym wybieramy Weryfikuj -> Zapisz i zamknij. Po tej czynności ponownie weryfikujemy i zapisujemy zestaw wprowadzony a następnie wysyłamy do ZUS.
Niestety nie pomogło dalej wyskakuje ten sam komunikat. Dane zweryfikowane z ZUS są identyczne.
[ Wygenerowano w 0.003 sekund, wykonano 8 zapytań - Pamięć użyta: 562.56 kB (Maksimum: 578.61 kB) ]