Nie jesteś zalogowany na forum.
Wystąpił błąd podczas procesu inicjalizacji kartoteki płatnika. Wprowadziłam nowa osobę(upowaznie zarejestrowane w ZUUSie) i podczas przejścia na e-płatnika pojawia mi sie blad jw. Aktywowalam e-platnika powizalam z e-puap i dalej nie moge przejsc do e platnika czy mieliście cos podobnego
błąd podczas procesu inicjalizacji kartoteki płatnika.
Witam. Ponawiam pytanie/problem: "Wystąpił błąd podczas procesu inicjalizacji kartoteki płatnika" przy próbie przejścia na e-płatnika, później wyrzuca mnie do strony głównej
Mam to samo. Ktoś potrafi pomóć?
Również mam to samo nie da się zainicjować ePłatnika.
Czy ktoś kiedyś dostał odpowiedź na to pytanie? Mam taki sam problem
Sprawdź w zakładce Płatnik czy przypadek nie masz osób ubezpieczonych z tym samym numerem pesel lub paszportem.
Błąd jest spowodowany, że osoby mają ten sam pesel lub paszport.
[ Wygenerowano w 0.011 sekund, wykonano 7 zapytań - Pamięć użyta: 519.25 kB (Maksimum: 527.21 kB) ]