Nie jesteś zalogowany na forum.
Strony: 1
Dzień dobry,
Chciałem zasięgnąć wiedzy na infolinii płatnika lecz jest... zajęte. Kadrowa w firmie próbuje tworzyć dokument RSA. "Podpowiada" się tam identyfikator raportu który podpowiada się źle. Po uzupełnieniu reszty danych kadrowa klika "Zapisz i zamknij" program płatnik zawisa na dobre. Jakieś porady?
Edit: Z identyfikatorem raportu sobie poradziłem, jednak dalej nie umiem nic poradzić na to zamrożone okno przy zapisie.
Ostatnio edytowany przez dandoz (2017-02-07 07:52:21)
Offline
Witam, czy udało się ogarnąć zawieszanie Płatnika? Mam ten sam problem. Wisi za każdym razem i nie mogę zapisać dokumentu.
Pojawił mi się dokładnie taki sam problem przy tworzeniu dokumentu rozliczeniowego za lipiec'2017.
Przy próbie zapisu wiesza się cały program.
Strony: 1
[ Wygenerowano w 0.040 sekund, wykonano 7 zapytań - Pamięć użyta: 558.08 kB (Maksimum: 1.34 MB) ]