Nie jesteś zalogowany na forum.
Strony: 1
Witam, podczas aktualizacji komponentów programu i danych płatnika wyskakuje błąd:
---------------------------------
Pobieranie plików aktualizacji...
---------------------------------
Nie można załadować pliku lub zestawu 'System.Web, Version=4.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=b03f5f7f11d50a3a' lub jednej z jego zależności. Nie można odnaleźć określonego pliku.
---------------------------------------------------
Sprawdzanie autentyczności danych w bazie danych...
---------------------------------------------------
Wstępne sprawdzanie autentyczności danych płatnika....
Wstępne sprawdzanie autentyczności danych ubezpieczonych...
Wstępne sprawdzanie autentyczności kompletów rozliczeniowych...
----------------------------------------------
Przygotowanie do pobierania danych płatnika...
----------------------------------------------
Przygotowanie danych o ubezpieczonych potwierdzonych...
Przygotowanie danych o ubezpieczonych niepotwierdzonych...
Przygotowanie danych o kompletach rozliczeniowych...
Przygotowanie danych płatnika...
------------------------------------------------
Sprawdzanie aktualności danych płatnika w ZUS...
-------------------------------------------------
Wystąpił błąd podczas aktualizacji danych płatnika.
Błąd wykonania funkcji SprawdzAktualnoscDanych. Nie można załadować pliku lub zestawu 'System.Web, Version=4.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=b03f5f7f11d50a3a' lub jednej z jego zależności. Nie można odnaleźć określonego pliku.
---------------------------------
Pobieranie statusów dokumentów...
---------------------------------
Wystąpił błąd podczas aktualizacji statusów dokumentów.
Statusy przetworzenia dokumentów nie zostały pobrane. Status odpowiedzi serwera: -1. Nie można załadować pliku lub zestawu 'System.Web, Version=4.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=b03f5f7f11d50a3a' lub jednej z jego zależności. Nie można odnaleźć określonego pliku.
Dodam, iż sprawdziłam wszystkie certyfikaty oraz CRL, są poprawne. Proszę o pomoc.
Ten sam problem. Nie blokuje żaden firewall, powyłączane były na próbę wszystkie zapory. Nic nie idzie wysłać, bo nie można pobrać nic. Taki syf, a czas ucieka.
Mam ten sam problem, już coś wiecie na ten temat?
Udało mi sie wczoraj dodzownic. Problem dotyczy komputerów z Windowsem XP (można próbować na innych systemach) . Z babka na infolinii udało mi się rozwiązać problem. Musicie wejść na stronę Zus'u i pobrać ten plik : http://ftp1.zus.gda.pl/dystrybucja/slow … P2X_92.zip wypakować a następnie w programie płatnik wejść ( konto administratora) w administracja aktualizacja komponentów z pliku i wybieracie tylko plik metryka. Uruchamiacie ponownie Płatnika // choć pani na infolinii każe komputer ponownie uruchomić// i sprawdzacie czy jest OK. Jeżeli nie to potem Prawy przycisk na Mój komputer i wybieracie Zarządzaj rozwijacie Narzędzia systemowe -> Podgląd zdarzeń -> Dzienniki systemu Windows-> wybieracie Aplikacje a następnie prawym -> Właściwości -> sprawdzacie czy plik dziennika jest ustalony na 1024 kb i klikacie na "Wyczyść dziennik" wedle uznania zapisujecie lub nie, analogicznie OK i zamykanie wszystko a potem ponowne uruchomienie Komputera. Odpalamy płatnika i albo się cieszymy że działa albo jeszcze raz próbujemy z aktualizacja metryki, ale tylko uruchamiamy program ponownie a następnie po uruchomieniu aktualizujemy wszystkie certyfikaty i listy CRL. Mi to pomogło nie wiem jak wam ale kłopot znikł. Jeszcze była opcja z sprawdzeniem plików - stan systemu ( wersji xml ale już nie pamiętam która wersja ich miała być) . Ogółem ktos dał d.... i podniósł komponen do wyżeszego frameworka a jak wiadomo XP'ki nie radza sobie najlepiejm dlatego warto przemyśleć przesiadkę na nowszy system
Wykonałem poniższe kroki i płatnik na bazie access ruszył jak należy!
Sposób rozwiązania problemu pojawiającego się na Windows XP:
Przed wykonaniem poniższych czynności upewnić się, że znane jest hasło i lokalizacja bazy danych. Bazę zabezpieczyć przed usunięciem. W przypadku nieznajomości hasła można wykonać migrację bazy danych korzystając z programu Płatnik (Administracja - ustawienia bazy danych - baza - migracja bazy danych). Bazę proszę zamieścić w miejscu gdzie nie zostanie przez przypadek usunięta (np. Folder Moje Dokumenty albo dysk D).
1. Odinstalować Program Płatnika
2. Odinstalować wszystkie wersje programu Microsoft .Net Framework (Panel sterowania - Dodaj/usuń programy). Można to zrobić z poziomu panelu sterowania lub np. przy pomocy narzędzia Microsoft .NET Framework Repair Tool http://www.microsoft.com/en-us/download … x?id=30135
3. Wykonać restart komputera
4. Ponownie zainstalować .Net Framework 3.5
(proszę instalować z pełnego pakietu, nie przez instalator internetowy, pełny pakiet do pobrania ze strony producenta- Microsoft). Instalacja w zależności od komputera może trwać dosyć długo nawet 2h. Po pobraniu pakietu instalację przeprowadzałem z odłączonym kablem sieciowym, bo pakiet instalował się całą noc i musiałem przerywać i puszczać od nowa...
5. Wykonać ponownie instalację programu Płatnika z "Uruchom jako administrator".
Informacje od bardzo miłej Pani z infolinii Płatnika.
Wystarczy odinstalować NET.Framework 4.0 (w dodaj usuń programy).
Wystarczy odinstalować NET.Framework 4.0 (w dodaj usuń programy).
Tak dokładniej to problemem jest NET Framework 4 Client Profile, wystarczy go odinstalować i płatnik zacznie śmigać, jeśli ktoś ma NET framework 4.0 to nie musi go ruszać, Płatnik będzie działał prawidłowo.
Jesteś wielki chyba cię uściskam płatnik śmiga, pozdrawiam
witam gdzie mogę znależc na komputerze krok po kroku ten NET.Framework 4.0
Z góry Dziękuje
Start -> Panel Sterowania -> Programy i Funkcje / Dodaj lub Usun programy -> Microsoft NET Framerwork
Strony: 1
[ Wygenerowano w 0.053 sekund, wykonano 8 zapytań - Pamięć użyta: 579.06 kB (Maksimum: 1.34 MB) ]