Nie jesteś zalogowany na forum.

Płatnik Forum

Największe forum Płatników. Porozmawiajmy o systemach Płatnik, e-Deklaracje i JPK (Jednolity Plik Kontrolny)

#151 2016-07-06 08:06:49

kasiula
Gość

Odp: błąd: błędne oświadczenie

Rano po 7 wszystko śmigało, po 8 zaczęło mulić, ale szło a od 9 wyskakuje przy DANE W REJESTRZE PŁATNIKA - wyskakuje BŁĄD POBIERANIA DANYCH

GRRRR

#152 2016-07-06 08:18:30

Rych
Gość

Odp: błąd: błędne oświadczenie

Wczoraj kilka zgłoszeniówek poleciało teraz znów ... deklaracji nie mogę wysłać

#153 2016-07-06 09:20:52

Ewa
Gość

Odp: błąd: błędne oświadczenie

Wreszcie dzisiaj działa!

#154 2016-07-06 09:25:13

Monika
Gość

Odp: błąd: błędne oświadczenie

Rozmawiałam z Panią z ZUS-u i podobno od dzisiaj powinno wszystko iść

#155 2016-07-06 09:46:30

Nikita
Gość

Odp: błąd: błędne oświadczenie

Działa...wręcz śmiga....aż dziwnee wink

#156 2016-07-06 09:51:18

Agnieszka
Gość

Odp: błąd: błędne oświadczenie

A u mnie nie działa, tzn nie mogę nic wysłać sad Czy ktoś wie co zrobić?

#157 2016-07-06 09:55:49

Koscia
Gość

Odp: błąd: błędne oświadczenie

Nie mogę zgłosić ludzi !!!!!!!!!!!   oto przebieg aktualizacji
- nie może załadować pliku lub zestawu system.web version=4.0.0.0 culture=neutral ... lub jendej z
   jego zależności , nie można odnależć określonego pliku.
- wystąpił błąd podczas aktualizacji danych płatnika
- błąd wykonania funkcji sprawdz.

Co należy zrobić bo czas leci , a nie można się nigdzie dodzwonić !!!!!

#158 2016-07-06 11:07:52

dora
Gość

Odp: błąd: błędne oświadczenie

NFORMACJE, KOMUNIKATY
Komunikat dla klientów przekazujących dokumenty ubezpieczeniowe za pośrednictwem programu Płatnik
Zakład Ubezpieczeń Społecznych informuje, że od dnia 5.07.2016 r. mogą wystąpić problemy z aktualizacją programu i danych płatnika w programie Płatnik, co skutkuje brakiem możliwości wysyłania dokumentów ubezpieczeniowych.

W związku z tym przekazanie dokumentów za czerwiec 2016 r. za pośrednictwem programu Płatnik w ciągu dwóch, trzech dni po 5 lipca 2016 r. (ustawowy termin obowiązujący na przekazywanie dokumentów rozliczeniowych dla jednostek budżetowych i samorządowych zakładów budżetowych) nie spowoduje konsekwencji wynikających ze złożenia dokumentów po terminie, pod warunkiem terminowego opłacenia składek należnych za czerwiec 2016 r.

Informacja o przywróceniu poprawnego działania programu Płatnik zostanie opublikowana niezwłocznie po usunięciu problemu.
Przepraszamy za niedogodności.

Redakcja: Departament Obsługi Klientów

#159 2016-07-06 12:38:33

jaa
Gość

Odp: błąd: błędne oświadczenie

dora napisał/a:

NFORMACJE, KOMUNIKATY
Komunikat dla klientów przekazujących dokumenty ubezpieczeniowe za pośrednictwem programu Płatnik
Zakład Ubezpieczeń Społecznych informuje, że od dnia 5.07.2016 r. mogą wystąpić problemy z aktualizacją programu i danych płatnika w programie Płatnik, co skutkuje brakiem możliwości wysyłania dokumentów ubezpieczeniowych.

W związku z tym przekazanie dokumentów za czerwiec 2016 r. za pośrednictwem programu Płatnik w ciągu dwóch, trzech dni po 5 lipca 2016 r. (ustawowy termin obowiązujący na przekazywanie dokumentów rozliczeniowych dla jednostek budżetowych i samorządowych zakładów budżetowych) nie spowoduje konsekwencji wynikających ze złożenia dokumentów po terminie, pod warunkiem terminowego opłacenia składek należnych za czerwiec 2016 r.

Informacja o przywróceniu poprawnego działania programu Płatnik zostanie opublikowana niezwłocznie po usunięciu problemu.
Przepraszamy za niedogodności.

Redakcja: Departament Obsługi Klientów

po kiego wprowadzasz bałagan?

czytaj co jest napisane i nie powielaj!

#160 2016-07-07 07:52:57

~Evi
Gość

Odp: błąd: błędne oświadczenie

Przed chwilą wysłałam ZWUA. Poszło za pierwszym razem i to szybko. Czy już naprawili?

#161 2016-07-07 08:01:59

kasiula
Gość

Odp: błąd: błędne oświadczenie

Wczoraj po 17 śmigało ostro, dzisiaj między 7 a 8 również. Po 8, jak wszyscy przyszli do pracy i weszli na Płatnika - z powrotem muuuuuli strasznie....

#162 2016-07-07 08:03:49

Monia
Gość

Odp: błąd: błędne oświadczenie

Pięknie śmiga...lepiej niż przed awarią.

#163 2016-07-07 13:51:11

Ania02
Gość

Odp: błąd: błędne oświadczenie

Dziś już 6 a  od kilku dni wciąż nie można wysłać dokumentów do ZUS czy ktoś już z Państwa wie kiedy ten problem rozwiążą ??

#164 2016-07-07 14:30:00

Waldek
Gość

Odp: błąd: błędne oświadczenie

Dziwne rzeczy się dzieją ;/
Na kompie z W7 Płatnik się zaktualizował do metryki 92
i pojawiły się zakładki w menu administracja - Aktualizuj listy TSL
- doszła też taka zakładka w menu przekaz.

Zaś na 2 stanowiskach z WinXP wszystko jest "po staremu" 
nie ma  pozycji TSL w menu - wysyłka zgłoszeniówki poszła poprawnie i potwierdzona.

Pozdrawiam

#165 2016-08-30 17:45:51

anekam
Gość

Odp: błąd: błędne oświadczenie

matryca 93 z dn. 5 sierpnia i znów błąd: błędne oswiadczenie przy próbie pobrania danych z ZUS.  Ręce opadają. Czy można samemu coś zrobić?

#166 2016-09-12 08:09:16

DRP
Gość

Odp: błąd: błędne oświadczenie

Problemy z płatnikiem są nadal.
Aktualizacja danych płatnika 20 razy nim da się coś wysłać, chociaż to bzdura bo po co aktualizować coś co się nie zmieniło od lat 10???Ileż można, takie cyrki ,pracować się nie da, to co normalnie zajmowało 10 minut teraz pół dnia a i tak nie ma pewności że się uda!!!

#167 2016-09-12 08:13:17

DPR
Gość

Odp: błąd: błędne oświadczenie

Haha weryfikacja: brak błędów, brak błędów i wszystko ok i nagle krytyczny błąd!

#168 2016-09-12 08:15:16

DPR
Gość

Odp: błąd: błędne oświadczenie

Dane płatnika są aktualne po 10 aktualizacji, przy weryfikacji to samo: Że nieaktualne dane płatnika..... to są kpiny

#169 2016-09-15 19:42:20

krystyna
Gość

Odp: błąd: błędne oświadczenie

Artur napisał/a:

Przecież za marne 3 mld złotych nie możemy oczekiwać bezbłędnego systemu wspomagającego pobieranie haraczu. Płatnika piszą praktykanci w zamian za wpis do portfolio. Kiedyś prosiłem dział techniczny o umożliwienie wyboru certyfikatu kwalifikowanego tuż przed wysyłką dokumentów (kto ma więcej certyfikatów i komputerów w sieci, ten wie o co chodzi). Dostałem odpowiedź, że jak mi się nie podoba Płatnik, to sobie mogę korzystać z innego programu...

#170 2020-09-28 11:23:07

Perita
Gość

Odp: błąd: błędne oświadczenie

dokładnie ten sam problem po dzisiejszej aktualizacji... :-(

#171 2020-09-28 11:41:05

KGL
Gość

Odp: błąd: błędne oświadczenie

Potwierdzam, to samo u nas

#172 2020-09-28 11:59:02

Krzysztof
Gość

Odp: błąd: błędne oświadczenie

U nas też jest ten błąd, na stronie ZUSu jest info, żeby czekać. Poinformują jak będzie działać.

,
[Bot] ClaudeBot

Stopka

Forum oparte na FluxBB

[ Wygenerowano w 0.039 sekund, wykonano 9 zapytań - Pamięć użyta: 596.2 kB (Maksimum: 1.34 MB) ]