Nie jesteś zalogowany na forum.
Strony: 1
Witam,
po aktualizacji Płatnika do wersji 10 wyskakuje mi błąd kopiowania po pobraniu najnowszych metryk. Windows XP. Eset ma założony filtr, firewall też... nie mam pojęcia co to może być. Ktoś pomoże?
Dokładnie mam ten sam problem z pobieraniem komponentów oraz nie mogę wprowadzić nowej stopy procentowej ubezpieczenia wypadkowego, w DRA pojawia się jako błąd krytyczny.
Od wczoraj walczę z tym problemem i na razie nie znalazłam rozwiązania:( Pobieranie przebiega poprawnie, błąd pojawia się przy kopiowaniu do lokalizacji:
---------------------------------
Pobieranie plików aktualizacji...
---------------------------------
Pobieranie komponentów i słowników programu...
Poprawnie pobrano pliki.
Liczba pobranych plików: 41
Kopiowanie plików aktualizacji do właściwych lokalizacji...
0Nie można uruchomić usługi AktualizujPP na komputerze '.'.
Wystąpił problem aktualizacji komponentów programu.
Wina antywirusa w kombinacji z XP, na win7, 8 nie miałem u nikogo takich problemów. Na szybkiego to odinstalować antywira.
To nie wina antywirusa (chyba) w usługach jest Aktualizacja PP i ona jest na Xp cały czas uruchomiona. Jak ją recznie wyłączysz to aktualizacja się pobierze.
Asseco diagnozuje sytuację.
W skrócie takie info z ZUS dostałem.
Wojtek ma rację, to nie jest wina antywirusa. Wyłączenie usługi pomaga, ale tylko na jedno pobranie, przy kolejnym znowu jest błąd. Ale nie jest to kwestia xp, na innym komputerze nie mam tego problemu (na obydwu jest xp)
Ja się tylko na Xp z tym spotkałem, ale nie musi być to regułą, że na każdym Xp tak będzie...
U mnie taki sam problem, pomaga jedynie wyłączenie usługi. Mam Xp.
U mnie w końcu zadziałało - usunęłam ręcznie cały folder Płatnika (nie chodzi o odinstalowanie programu tylko wywalenie folderu do kosza) i skopiowałam cały folder z działającego komputera - ruszyło:)
Jak wyłączyć tę usługę Aktualizacja PP?
Uruchamiasz services.msc i wyłączasz usługę.
Ja cały czas mam ten problem w Windows 7, jakieś sugestie ?
Podgląd zdarzeń -> klikasz prawym na Aplikacje -> Właściwości -> Wyczyść dziennik
Ja wyłączyłem po prostu automatyczne uruchamianie usługi i działa.
a ja wyłączyłam aktualizację PP i nie działa
15-06-13 - Udalo mi sie uruchomic ta aktualizacje komponetow Platnika na Win7 mimo, ze na poczatku nie dzialalu. Prosze podac w jakim folderze jest zainstalowany Platnik 10.x - przekaze dalsze instrukcje.
windows 7 probelm z pobieraniem komponentów
lokalizacja platnika 10.x
C:\Program Files (x86)\Asseco Poland SA\Płatnik
@wiesiek, jak możesz to skrobnij jak Ci się to udało.
Jak jest błąd instalacji pobranych aktualizacji to trzeba ustawić usługę
"Aktualizacja Programu Płatnik" na uruchamianie 'Ręczny".
U mnie była "Wyłączona" i stąd brak możliwości zainstalowania pobranych aktualizacji.
wielkie dzięki, przełącznie usługi aktualizacji Płatnika w services.msc na "ręczny" pomogło.
Moar!A tak poważnie, w marcu dopiero się pozkernam jak to z Androidem jest, bo planuję zakup wreszcie jakiegoś nowego telefonu. Jednak trochę się bawiłem podczas konfiguracji telefonu znajomej i nie cierpialem jakoś szczegf3lnie przy tym. Tak samo bawiłem się twoim iPhone'm i podobał mi się, choć nie wgniotło mnie w posadzkę z wrażenia. W sumie jak mam wybierać to chyba jednak wolę ten chaos i burdel(albo jakieś lekkie restrykcje) jako cenę za swobodę. Przywykłem już do przegrzebywania z głową ton śmieci w poszukiwaniu perełek. Wolę tą wolność od restrykcji i tego, że odgf3rnie ktoś stwierdza to ci się będzie podobać . Poza tym bliżej mi do developerki w Javie ;]
U mnie w usługach nie ma Płatnika więc nie mogę nic zrobić
a czyszczenie dziennika w podglądzie zdarzeń nic nie zmienia
Nadal Błąd AktualizacjiPP
Przy metryce 50 na 80 coś
Pomogło wyczyszczenie dziennika aplikacji.
Jeśli brak usługi to w folderze płatnika uruchomić ASSECO.AKTUALIZUJ.PP.USLUGA.bat
- U mnie niestety wyczyszczenie dziennika aplikacji nic nie zmieniło
- W usługach nie mam płatnika, więc nie mogę ustawić usługi aktualizacji pp na ręczną,
- W folderze płatnika (mam zainstalowany na dysku F) plik ASSECO.AKTUALIZUJ.PP.USLUGA.bat mam w formie dokumentu tekstowego, więc nie da się go uruchomić.
Co mogę zrobić? bardzo proszę o pomoc (zainstalowana wersja metryki 50).
Co to znaczy "plik ASSECO.AKTUALIZUJ.PP.USLUGA.bat mam w formie dokumentu tekstowego"? To jest plik bat, który normalnie się uruchamia.
Jak klikam na ten plik to otwiera mi się notatnik.
Kliknij prawym na pliku bat i wybierz Otwórz zamiast Edytuj.
Ok, zadziałało Pojawia mi się teraz komunikat "zaktualizowano z ostrzeżeniami", a po sprawdzeniu przebiegu aktualizacji "wystąpił problem z uaktualnieniem bazy adresowej". Co mogę zrobić? wcześniej takiego problemu nie miałam, komponenty i słowniki programu aktualizowały się zawsze na zielono, status - aktualne.
"Kliknij prawym na pliku bat i wybierz Otwórz zamiast Edytuj." Mam komunikat ,że nie może go otworzyć.Co dalej? Plizz.
Nie działa "Aktualizuj komponenty programu - z dysku...". Z logu można wyczytać magiczne:
---------------------------------
Pobieranie plików aktualizacji...
---------------------------------
Pobieranie komponentów i słowników programu z dysku...
Wystąpił błąd podczas aktualizacji komponentów programu.
Zainstalowana wersja metryki 89, instalowana wersja metryki 92.
P.S. Czy program dla księgowych musi być tak popieprzony, że nawet zawodowi informatycy mają z tym problem?!? Mniejsza z tym, że informatycy, ale to że jest to programy OBOWIĄZKOWY i BEZ ZAMIENNIKÓW dla obywateli Polski?!? Dlaczego nie może być tak jak w dowolnym banku w Polsce, każda transakcja bezpieczna i BANALNIE prosta... jeszcze nigdy nie doktoryzowałem się z tematu rozszyfrowywania problemów z logowaniem do mbanku, a średnio raz na kwartał nie działa płatnik. Nosz k....
W moim przypadku antywirus stwierdził że w skryptach bat jest wirus, pomogło odinstalowanie antywirusa.
Wyłączenie nie pomagało.
Witam ! Czy już coś wiadomo w tej sprawie ? Ponoć Asseco kontaktuje się z Zusem w tej kwestii ? U wielu moich klientów to powtarzający się błąd.
mam problem z aktualizacją komponentów- błąd pobierania . Windows 7
usługa ustawiona na ręczny
log:
---------------------------------
Pobieranie plików aktualizacji...
---------------------------------
Funkcja 'DajMetryke' zakończyła się niepowodzeniem.
---------------------------------------------------
Sprawdzanie autentyczności danych w bazie danych...
---------------------------------------------------
Wstępne sprawdzanie autentyczności danych płatnika....
Wstępne sprawdzanie autentyczności danych ubezpieczonych...
Wstępne sprawdzanie autentyczności kompletów rozliczeniowych...
----------------------------------------------
Przygotowanie do pobierania danych płatnika...
----------------------------------------------
Przygotowanie danych o ubezpieczonych potwierdzonych...
Przygotowanie danych o ubezpieczonych niepotwierdzonych...
Przygotowanie danych o kompletach rozliczeniowych...
Przygotowanie danych płatnika...
------------------------------------------------
Sprawdzanie aktualności danych płatnika w ZUS...
-------------------------------------------------
Wystąpił błąd podczas aktualizacji danych płatnika.
Błąd wykonania funkcji SprawdzAktualnoscDanych.
---------------------------------
Pobieranie statusów dokumentów...
---------------------------------
Wystąpił błąd podczas aktualizacji statusów dokumentów.
Błąd wykonania funkcji DajStatusDokumentow.
Witajcie - czy już coś wiadomo odnośnie win XP - nadal przy każdej wysyłce muszę ręcznie zatrzymywać usługę PP aktualizacja
- będę wdzięczny za podpowiedź
Mam problem zrobiłam dokumenty korygujące DRA,RCA,RSA. Płatnik 10 RSA,i DRA weryfikacja dokument bez błędów, a RCA wychodzi przy weryfickacji : ostrzeżenie błądy w bloku wielokrotnym błędy nr 69004509,69004511,69004510 i info.69004401.Jak sprawdziłam po nr blędu to wyszło "reguła nie zgłosi błędu przy wyłączonej identyfikacji".Co z tym zrobić?
Dla danych ubezp. podst. wymiaru składek różni się od podstawy wymiaru wykazanej w poprzednim kompl. dokumentów. Sprawdź czy wpisana podstawa jest poprawna.?
witam.
dzisiaj podczas uruchamiania płatnika wyskoczył błąd z informacją o braku plika, nie jest napisane jaki to plik a jedynie że jest jgo brak i teraz przy pobieraniu komponentów wyskakuje błąd kopiowania.
Ja ściągnęłam płatnika i zrobiłam aktualizacje i działa żadne inne sposoby nie pomogły
Przy tych wszystkich problemach dobrze jest zainstalowc i UZYC maly program > Malwarebytes Anti-Malware ( http://www.google.interia.pl/szukaj?q=A … sw&szukaj= ) ; restart komp ! Jezeli nie pomoglo przeinstalowac Platnika - NAKLADKA na istniajacego ! zachowuje baze danych .
Ja ściągnęłam płatnika i zrobiłam aktualizacje i działa żadne inne sposoby nie pomogły
Ja mam to samo błąd kopiowania przy pobieraniu aktualizacji. Jak przeinstalować płatnika żeby wszystko działało i nie stracić danych??? Pomocy!!!
AVAST i kilka innych antywirusów pakują jeden z plików płatnika do kwarantanny, przez co dzieją się rzeczy jak wyżej - przywrócić plik z kwarantanny i ponownie odpalić update, powinno grać!
Proszę o wskazówki jak zrobić po kolei usuwanie Płatnika ale bez dezinstalacji. Nie ukrywam, że się boję, że mogę wszystko stracić...
Oczywiście problem dotyczy kopiowania komponentów (błąd aktualizacji PP). Windows XP Home.
Poradziłem sobie w następujący sposób. Windows 10.
Ze strony ZUS.pl pobrałem metrykę 107. Przekopiowałem do folderu płatnika rozpakowane pliki: AKTUALIZACJA.DLL, AP.EXE.CONFIG oraz ASSECO.AKTUALIZUJ.PP.EXE.
Przy uruchomieniu Płatnika zaczął się aktualizować i otwarł się już z metryką 108.
Odpowiedz z help desku
Przed wykonaniem poniższych czynności proszę się upewnić, że znane jest Pani/u hasło i lokalizacja aktualnej bazy danych.
Proszę zamknąć program Płatnik
Proszę odszukać na dysku katalogi w których zainstalowany jest program Płatnik (katalog instalacyjny można sprawdzić w menu Administracja – Ustawienia programu – stan systemu):
Foldery domyślne C:\Program Files (x86)\Asseco Poland SA\Płatnik\ oraz C:\ProgramData\Asseco Poland SA ( foldery mogą być folderami ukrytymi - Górne menu Organizuj - opcje folderów i wyszukiwania - Widok - pokaż ukryte pliki, foldery i dyski ).
Na tych katalogach proszę wybrać prawy przycisk myszy - właściwości - zabezpieczenia - i proszę nadać uprawnienia pełna kontrola dla grupy Użytkownicy.
Również proszę odszukać w rejestrze Windows klucz (Start - Uruchom - wpisać REGEDIT):
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\WOW6432Node\Asseco Poland SA\ - prawy przycisk myszy - uprawnienia. Proszę również nadać uprawnienia pełna kontrola dla grupy Użytkownicy.
Kolejno proszę uruchomić plik instalacyjny programu Płatnik opcją pod prawym przyciskiem myszy "Uruchom jako administrator" i wybrać opcję Wykonaj ponowną instalację programu Płatnik w wersji 10.01.001. Po przeprowadzeniu ponownej instalacji proszę uruchomić komputer ponownie i sprawdzić działanie programu Płatnik.
Plik instalacyjny można pobrać pod adresem: http://pue.zus.pl/platnik/pobierz lub http://www.platnik.info.pl/download.htm
Kolejno proszę uruchomić program i pobrać aktualizacje.
W przypadku systemów 64-bitowych program należy uruchomić za pomocą opcji à prawy przycisk myszy na ikonie programu --> Uruchom jako Administrator.
Ustawienie opcji uruchamiania programu Płatnik na stałe z uprawnieniami Administratora: Na ikonie programu Płatnik pod prawym przyciskiem myszy Właściwości – Zgodność, w poziomie uprawnień należy zaznaczyć Uruchom ten program jako administrator, Zastosuj i Ok.
Poradziłem sobie w następujący sposób. Windows 10.
Ze strony ZUS.pl pobrałem metrykę 107. Przekopiowałem do folderu płatnika rozpakowane pliki: AKTUALIZACJA.DLL, AP.EXE.CONFIG oraz ASSECO.AKTUALIZUJ.PP.EXE.
Przy uruchomieniu Płatnika zaczął się aktualizować i otwarł się już z metryką 108.
nie działa twój sposób
Odpowiedz z help desku
Przed wykonaniem poniższych czynności proszę się upewnić, że znane jest Pani/u hasło i lokalizacja aktualnej bazy danych.
Proszę zamknąć program Płatnik
Proszę odszukać na dysku katalogi w których zainstalowany jest program Płatnik (katalog instalacyjny można sprawdzić w menu Administracja – Ustawienia programu – stan systemu):
Foldery domyślne C:\Program Files (x86)\Asseco Poland SA\Płatnik\ oraz C:\ProgramData\Asseco Poland SA ( foldery mogą być folderami ukrytymi - Górne menu Organizuj - opcje folderów i wyszukiwania - Widok - pokaż ukryte pliki, foldery i dyski ).
Na tych katalogach proszę wybrać prawy przycisk myszy - właściwości - zabezpieczenia - i proszę nadać uprawnienia pełna kontrola dla grupy Użytkownicy.
Również proszę odszukać w rejestrze Windows klucz (Start - Uruchom - wpisać REGEDIT):
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\WOW6432Node\Asseco Poland SA\ - prawy przycisk myszy - uprawnienia. Proszę również nadać uprawnienia pełna kontrola dla grupy Użytkownicy.
Kolejno proszę uruchomić plik instalacyjny programu Płatnik opcją pod prawym przyciskiem myszy "Uruchom jako administrator" i wybrać opcję Wykonaj ponowną instalację programu Płatnik w wersji 10.01.001. Po przeprowadzeniu ponownej instalacji proszę uruchomić komputer ponownie i sprawdzić działanie programu Płatnik.
Plik instalacyjny można pobrać pod adresem: http://pue.zus.pl/platnik/pobierz lub http://www.platnik.info.pl/download.htm
Kolejno proszę uruchomić program i pobrać aktualizacje.
W przypadku systemów 64-bitowych program należy uruchomić za pomocą opcji à prawy przycisk myszy na ikonie programu --> Uruchom jako Administrator.
Ustawienie opcji uruchamiania programu Płatnik na stałe z uprawnieniami Administratora: Na ikonie programu Płatnik pod prawym przyciskiem myszy Właściwości – Zgodność, w poziomie uprawnień należy zaznaczyć Uruchom ten program jako administrator, Zastosuj i Ok.
błąd pliku aktualizuj.pp
U mnie podobnie brakowało exeka do usługi Aktualizacji Programu Płatnik (ASSECO.AKTUALIZUJ.PP.EXE scieżka w usłudze)
W katalogu C:\ProgramData\Asseco Poland SA\Płatnik jest katalog AktualizacjaProgramu
z niego przekopiowałem ASSECO.AKTUALIZUJ.PP.EXE i ASSECO.AKTUALIZUJ.PP.dll jak pamiętam do C:\Program Files (x86)\Asseco Poland SA\Płatnik\ (ścieżka w usłudze Aktualizacji Programu Płatnik) następnie uruchomiłem usługę i Płatnika.
Po uruchomienia zaczęło dzialac.
Ta ostatnia wskazówka jest dla mnie bardzo pomocna. Dzięki Tobie Płatnik hula! Super!
Proszę o pomoc, ponieważ przeinstalowałam Płatnika , skopiowałam starą bazę danych i działał do ponownego uruchomienia programu. Znowu problem z kopiowaniem komponentów. Metryka 100, windows 8
Mam problem z kopiowaniem komponentów.Dziś już 9 grudzień a ja nie mogę wysłać dokumentów, cały czas ten sam komunikat.
http://b1s.eu/pl/platnik/1117-platnik-b … p-tlb.html
Miałam ten sam problem, proszę spróbować wykonać to co w linku powyżej.
Proszę o pomoc. W trakcie aktualizacji komponentów programu i danych płatnika w pozycji komponenty i słowniki programu wychodzi komunikat :zaktualizowano z ostrzeżeniami ( brak plików do pobrania,wystąpił problem z uaktualnieniem bazy adresowej). Dziwne że nie wpływa to na proces wysyłania dokumentów i przechodzą one do ZUS. Proszę o informację co zrobić aby usunąć ten problem.
15-06-13 - Udalo mi sie uruchomic ta aktualizacje komponetow Platnika na Win7 mimo, ze na poczatku nie dzialalu. Prosze podac w jakim folderze jest zainstalowany Platnik 10.x - przekaze dalsze instrukcje.
wiesiek napisał/a:15-06-13 - Udalo mi sie uruchomic ta aktualizacje komponetow Platnika na Win7 mimo, ze na poczatku nie dzialalu. Prosze podac w jakim folderze jest zainstalowany Platnik 10.x - przekaze dalsze instrukcje.
wiesiek napisał/a:15-06-13 - Udalo mi sie uruchomic ta aktualizacje komponetow Platnika na Win7 mimo, ze na poczatku nie dzialalu. Prosze podac w jakim folderze jest zainstalowany Platnik 10.x - przekaze dalsze instrukcje.
C:\ProgramData\Asseco Poland SA\Płatnik
Strony: 1
[ Wygenerowano w 0.043 sekund, wykonano 7 zapytań - Pamięć użyta: 636.07 kB (Maksimum: 684.86 kB) ]