Nie jesteś zalogowany na forum.
Witam wszystkich,
podczas próby archiwizacji jednej firmy z bazy SQL Płatnika 9.01.001A w trzecim kroku pojawia się komunikat:
"Nie można rozpocząć archiwizacji płatnika. Obecnie w bazie trwa import dokumentów rozpoczęty przez użytkownika Administrator".
Problem nie jest nowy: tu pozostał bez odpowiedzi, natomiast tutaj podano rozwiązanie, niestety u mnie nie działa, brak tabeli "import".
Proszę o wyrozumiałość dla nowicjusza jeśli mój opis jest nieprecyzyjny, i pomoc w rozwiązaniu tego problemu.
Pozdrawiam,
ZbyszeG
UPDATE:
Informacja dla całkowitych nowicjuszy jak ja: do SQL SMS należy zalogować się jako użytkownik z pełnymi uprawnieniami dostępu do baz (a nie "Windows authentication"), i z drzewa folderów/baz po lewej wybrać tę, na której chcemy zastosować kwerendę. Przeprowadzając archiwizację w "Płatniku", jeśli dobrze zrozumiałem podręcznik użytkownika, należy również użyć konta z pełnymi uprawnieniami. Dodam że u mnie baza archiwum została stworzona poprawnie, sama próba zarchiwizowania jednej firmy zwróciła błąd.
Napisałem do "Centrum Obsługi Telefonicznej ZUS" i otrzymałem następującą odpowiedź:
"Dzie
dobry,
Prosz
ę za pomocą oprogramowania Managment Studio usunąć wpisy w tabeli blokada.
W tym celu proszę wybrać z górnego menu bazę na której te wpisy należy zaktualizować i kolejno NewQuery i w polu proszę wpisać polecenie:
DELETE FROM import WHERE STATUS IN ("A,", "N"); i proszę potwierdzić przyciskiem Execute. Następnie zrestarować serwer,
z poważaniem,
(...)"
Rozumiem że są zbyt zapracowani by przywiązywać wagę do używania przycisku "Enter", ale kwerenda jest niepoprawna, SQL SMS zwrócił błąd. Porównując ją z kwerendami podanymi przez użytkowników forum wprowadziłem:
DELETE FROM import WHERE STATUS IN ('A', 'N')
została wykonana poprawnie, uruchomiłem ponownie serwer, niestety "Płatnik" znowu zwrócił tytułowy komunikat. Wprowadziłem drugi wariant kwerendy:
DELETE FROM import WHERE STATUS IN ('E')
i cała sytuacja powtórzyła się, więc jestem w punkcie wyjścia...
Witam,
musisz wejść w każdego płatnika po kolei i kliknąć Narzędzia -> Importuj dokumenty. Dla któregoś płatnika taki import został przerwany wcześniej i dla niego wyskoczy Ci okienko z informacją właśnie o przerwanym imporcie. Trzeba kliknąć anuluj i po sprawie. Taki przerwany import może mieć miejsce dla kilku płatników więc jeśli po znalezieniu pierwszego problem dalej występuje trzeba szukać dalej. Dla pozostałych płatników wyskoczy zwykłe okienko do importu dokumentów, również trzeba je anulować i sprawdzać dalej.
Dzień dobry,
Mam taki problem, chciałam utworzyć nowe archiwum w Płatniku i potem wydzielić bazę tylko jednego płatnika (mam kilka firm). Pokazał się następujący komunikat " W archiwum programu znajdują się dokumenty płatnika, które zostały usunięte z bazy roboczej. Aby zarchiwizować wszystkie zasoby płatnika do domyślnego archiwum trzeba najpierw odtworzyć jego dokumenty"
Bardzo proszę o pomoc
DELETE FROM import WHERE STATUS IN ("A,", "N", "E");
Pomogło
I tu też wkradł się błąd. Poprawnie będzie:
DELETE FROM import WHERE STATUS IN ('A,', 'N', 'E')
Tutaj też się wkradł błąd. Poprawnie będzie
DELETE FROM import WHERE STATUS IN ('A', 'N', 'E');
Zaoszczędzicie czasu który ja straciłem
potwierdzam
DELETE FROM import WHERE STATUS IN ('A', 'N', 'E');
rozwiązuje problem :-)
[ Wygenerowano w 0.003 sekund, wykonano 7 zapytań - Pamięć użyta: 570.66 kB (Maksimum: 595.53 kB) ]