Nie jesteś zalogowany na forum.
Witam, potrzebuję pomocy. Podczas mojego urlopu zmieniono mi komputer. Nie skopiowano wszystkiego między innymi Płatnika. Stary komputer został sformatowany więc nic nie można odzyskać plików (nie robił tego informatyk). Teraz poprosiłam informatyka o zainstalowanie Płatnika i tu problem jak odzyskać skasowaną Bazę płatnika, pozdrawiam
Pozdrawiam cały zespół
Przepraszam- już wiem. Przyda się to jednak innym. Po usunięciu płatnika dobrze jest wykonać "Optymalizację bazy danych".
Administracja->Ustawienia bazy danych...->Baza->Optymalizuj bazę danych.
Po usunięciu płatnika z bazy przy ww procedurze, nie zmienia się rozmiar pliku bazy roboczej. Czy aby napewno dane płatnika są usuwane z bazy roboczej?
Efekt jak najbardziej pozytywny, po odtworzeniu przywraca całego płatnika w REJESTRZE PŁATNIKÓW.
Z tego co pamiętam to nie można mieć w bazie roboczej płatnia o takiej samej nazwie (symbol płatnika) jak odtwarzany płatnik.
Wcześniej należy sobie ustawić bazę do archiwum
Metoda opisana powyżej jest jak najbardziej skuteczna.
Próbował ktoś może odzyskać tak usunięte dane? Jaki jest efekt?
Płatnik - Rejestr Płatników - zaznaczasz tego płatnika którego chcesz usunąć - Narzędzia - Archiwizuj - w kroku 1/4 musisz jeszcze zaznaczyć okienko Po zakończeniu archiwizacji usuń Płatnika z bazy roboczej.
Jak usunąć z bazy danych płatnika składek ?