Nie jesteś zalogowany na forum.
Witam,
jeśli ktoś miałby podobny problem to przyczyną może być check "Użyj tego adresu do wymiany danych z ZUS", który znajduje się na ustawieniach przekazu elektronicznego na zakładce "Połączenia". Należy go odznaczyć i usunąć adres z pola.
Nie, ten folder musisz sobie cały rozpakować prawym 7-zip wypakuj tutaj, następnie w tym samym folderze będzie milion plików spakowanych .zip trzeba je wszystkie zaznaczyć i wypakować do tego samego folderu, następnie sortuj wg typu, zaznaczasz wszystkie rozpakowane wraz z plikiem p2.exe i wklejasz na żywca do programu płatnik i pamiętaj, że przy instalacji płatnika wszystkie foldery programu nie mogą mieć polskich znaków czyli np tak: C:\Program Files (x86)\Asseco Poland SA\Platnik nie wolno dać Płatnik bo nie będzie działać.
Następnie odpal program, zaktualizuj z dysku, jak nie zadziała to zaktualizuj przez internet.
U mnie to pomogło, powodzenia.
Ale Caly folder 108 wrzucasz do folderu tam gdzie jest platnik ?
bo u mnie po tym jak to zrobilam nadal nie dziala
Po rozpakowaniu i skopiowaniu metryki 108 do katalogu Płatnika oraz odpaleniu aktualizacji z dysku - błąd, następnie aktualizacja automatyczna i działa!
Może się komuś to przyda...
Powodzenia w tej nierównej walce.
Udało mi się tymczasowo naprawić ten błąd,
zainstalowałem:
1. Microsoft WSE 3.0 Runtime
https://www.microsoft.com/en-us/downloa … px?id=6545
2. MSXML 4.0
https://www.microsoft.com/en-us/downloa … x?id=19662
3. Wgrałem metrykę 107, 108 zaktualizowało się
ftp://ftp.zus.gda.pl/dystrybucja/slowni … _X_107.zip
ftp1.zus.gda.pl/dystrybucja/slowniki/PakietyAktualizacjaP2_XI_108.zip
wszystkie pliki wypakować do folderu płatnika i odpalić płatnika zaktualizować.
4. Poprawiło działanie aktualizacji tylko, że pozostał jeszcze jeden błąd:
---------------------------------
Pobieranie plików aktualizacji...
---------------------------------
Pobieranie komponentów i słowników programu...
Brak plików do pobrania.
Wystąpił problem z uaktualnieniem bazy adresowej....
Jakby ktoś coś wiedział to proszę się dzielić wiedzą, przecież konsultanci nie dadzą rady nie są programistami jak my
Witam,
Od niedawna występuje na Windows 10 64bit problem związany z aktualizacją:
poniżej screen:
Po 86 minutach nabijania impulsów telefonicznych zgłosił się pan z infolinii i zalecił odinstalować program i jego komponenty restartować i ponownie zainstalować oraz ścieżki programu bez POLSKICH ZNAKÓW czyli PLATNIK zamiast PŁATNIK.
Program nie radzi sobie z polskim skryptem czcionek......wstyd!
Sztuczka ta nie pomogła nic, jest dalej tak jak jest na dole raport z próby aktualizacji.
Wszystkie inne sztuczki typu ręczna rejestracja w wierszu poleceń w trybie administratora z komendami:
RejAsm.exe ASSECO.IMIR.dll
RejAsm.exe NUpdater_COM.dll
RejAsm.exe NUSZKlient_COM.dll
Nie dały żadnego skutku.
Jeśli ktoś wie jak usunąć ten błąd to proszę się podzielić.
Raport:
---------------------------------
Pobieranie plików aktualizacji...
---------------------------------
Obiekt 'Nupdater_com' nie został poprawnie zainstalowany.
---------------------------------------------------
Sprawdzanie autentyczności danych w bazie danych...
---------------------------------------------------
Wstępne sprawdzanie autentyczności danych płatnika....
Wstępne sprawdzanie autentyczności danych ubezpieczonych...
Wstępne sprawdzanie autentyczności kompletów rozliczeniowych...
----------------------------------------------
Przygotowanie do pobierania danych płatnika...
----------------------------------------------
Wystąpił błąd podczas aktualizacji danych płatnika.
Błąd inicjowania komponentów pobierania danych.
---------------------------------
Pobieranie statusów dokumentów...
---------------------------------
Wystąpił błąd podczas aktualizacji statusów dokumentów.
Błąd inicjowania komponentów pobierania danych.